advertentie Van Wijk reclame

2017 - Peugeot 308 GTI 270pk - Johan D B

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2017 - Peugeot 308 GTI 270pk - Johan D B

Bericht door jurgen_s »

dat zat er al langer aan te komen

systeem is gewoon onhoudbaar: in de zomer dumpen we het net vol en in de winter trekken we het leeg. Maar dan had de overheid dat duidelijk moeten communiceren... en dat hebben ze vooral niet gedaan.

Batterij komt hier ook thuis trouwens... hoe ga je anders die veranderende omstandigheden van de zon kunnen opvangen?

wel spijtig dat de gti weg is, maar de ds7 is al geen straf om mee te rijden als ik het goed begrepen heb
Johan D B
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 26 nov 2017, 10:02
Locatie: Omgeving Mechelen.

Re: 2017 - Peugeot 308 GTI 270pk - Johan D B

Bericht door Johan D B »

Klopt, communicatie is de (r)overheid zijn sterkste punt niet. Batterij ben ik nog niet helemaal uit of dit rendabel gaat zijn en heb ook plaatsgebrek...
Ja, jammer van de Gti, maar de prijs om hem in topconditie te houden dreigde hoog op te lopen (b.v. die Alcon-remmen :oops:). Wel een dijk van een motor (ondanks beruchte Thp basis), volledig probleemloos & 0,0 olieverbruik.
Maar ik wou al langer wagen met minder vaste kosten en mogelijkheid om elektrisch te rijden op deels zelf opgewekte stroom, gedaan met de oliebaronnen en staat van euro’s te voorzien.
Dus Ds7 geen BIV en rijtaks (wel vanaf 2021 voor nieuwe inschrijvingen) en full omnium 300€/jaar goedkoper al heb ik daar met mijn verzekeringsagent deftig over moeten onderhandelen. Nee, het is geen straf er mee te rijden al heb ik hem deze week eens goed vervloekt :evil:. Plots bij het ‘s morgens willen vertrekken een melding “defect elektrische aandrijving” en gedaan met rijden, na enige malen opnieuw proberen terug leven in de electronenwinkel. Maandag afspraak bij dealer voor nazicht want een auto die niet meer wil, dat heeft niemand graag denk ik.
Plaats reactie

Terug naar “30x”