advertentie C&C reclame

storing in een 308

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
marcobreen
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 dec 2015, 11:38

storing in een 308

Bericht door marcobreen »

hallo,

ik heb een vraag omtrent mijn peugeot 308SW. een 2 weken geleden is er een storing ingekomen betreft het emissiesysteem ik ben toen naar de garage gegaan en kreeg daar te horen dat ik geen meter meer moest rijden omdat de nokkenasversteller kapot was.
ik heb deze toen laten maken en de auto terug gekregen.

echter bleek dat de storing emissiesysteem er nog steeds in stond. Ben weer terug gegaan naar de garage met het verzoek om de storing eruit te halen. De garage kreeg de storing er niet uit en stelde voor om de auto te laten staan zodat ze nog verder konden kijken waar het probleem zit.

de auto heeft een week in de garage gestaan, is naar peugeot Nederland geweest en niemand heeft wat gevonden er wordt zelfs gesproken over: "ja waarschijnlijk is de storingsmelder kapot, maar daar kun je gewoon mee blijven rijden, sterker nog ik zou hem zo kopen".

helaas ben ik net terug van een testritje en heb moeten constateren dat er ineens een soort hik in de gastoevoer zit, dus voor mij is de auto niet in orde.

nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met bovenstaand probleem en zou me op weg kunnen helpen om dit op te lossen.

alvast bedankt voor jullie reacties,

groetjes Marco
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: storing in een 308

Bericht door Axel »

Misschien is het interessant voor de kenners in dit forum dat je het motortype en zo vermeld.

Alvast welkom hier
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: storing in een 308

Bericht door jurgen_s »

inderdaad: type 308 (oud of nieuw model), welke motor en indien mogelijk ook de diagnoseuitdraai met de foutcodes.
Plaats reactie

Terug naar “30x”