advertentie Nova reclame

Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

matey
Berichten: 25
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 10:32

Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door matey »

Beste forumleden,

Ik heb me hier even aangemeld, in de hoop dat dit een levende community is 8)

Onderstaande wagen staat in bestelling en wordt ten laatste eind maart verwacht:
- Peugeot 2008 Allure met:
- Noir Perla Nera
- PureTech 110 EAT6
- Lederen interieur
- Park assist + achteruitrijcamera
- 3D navigatie
- JBL geluidsinstallatie

Ik kijk er reikhalzend naar uit. Wordt m'n eerste automaat; buiten een huurwagen in de VS - waar ik verliefd geworden ben op automatische transmissie ;-).

Iemand ervaring met soortgelijke configuratie?

thx!
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Joske »

Welkom hier. :Y

Peugeot doet goede zaken precies.

Zowiezo een dikke configuratie. :}
matey
Berichten: 25
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 10:32

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door matey »

Joske schreef:Welkom hier. :Y

Peugeot doet goede zaken precies.

Zowiezo een dikke configuratie. :}
Thanks! Vind die nieuwe voorkant echt stoer en komt goed uit met de zwarte kleur.

Aangezien ik hem op de weg ga gebruiken geen grip control genomen - die GoodYear all seasons banden waren geen meerwaarde bij gewoon gebruik.
Raidillonjacobs
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 15 jan 2017, 16:40

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Raidillonjacobs »

Een nieuwe 2008 op bestelling... Dan is je grootste voordeel de nieuwe navigatie. Moest je een stockwagen hebben genomen dan had je nog de vorige versie en die begint een beetje zijn ouderdom te tonen ;) heel goede allrounder en die automaat is gewoon top. Veel plezier ermee! :)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
matey
Berichten: 25
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 10:32

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door matey »

Raidillonjacobs schreef:Een nieuwe 2008 op bestelling... Dan is je grootste voordeel de nieuwe navigatie. Moest je een stockwagen hebben genomen dan had je nog de vorige versie en die begint een beetje zijn ouderdom te tonen ;) heel goede allrounder en die automaat is gewoon top. Veel plezier ermee! :)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Ik had wel eens iets gelezen dat die 'oude' navigatie wat trager was; maar vraag me eigenlijk af of er naast de 3D nog andere aanpassingen gebeurd zijn in het navigatiesysteem/tablet? Bvb. snellere respons of touch?

Bedankt! Die automaat eens getest voor een 30 km en rijdt stil en schokvrij. Meer wil je niet en de 205 newton koppel is voor mij meer dan genoeg in het Vlaamse (platte)land! ;)

Nu nog wachten natuurlijk... voor de drukte van het salon besteld (10/01), dus ik hoop toch op iets vroeger dan eind maart :-)!
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Axel »

mooie keuze. Daar ga je veel plezier aan hebben. ;)
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Darl'mat »

Mooie aankoop 8)
Raidillonjacobs
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 15 jan 2017, 16:40

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Raidillonjacobs »

Ja de respons van de navigatie is nu een pak vlotter en ik dacht ook dat het nu een samenwerking met TomTom is. Bovendien houd deze beter rekening met verkeer en ziet het er ook gewoon wat frisser en moderner uit.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Steven »

Ze gaan hard de 2008'jes. Maar het is dan ook een knap model, zeker in deze configuratie. Het zullen lange maanden wachten worden. :mrgreen:
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door GT'tje »

Knap. Mijn schoonvader mag deze week de zijne gaan halen. Zelfde config, maar dan in GT-Line (directiewagen). Met een beetje geluk mag ik 'm mee gaan halen :D
matey
Berichten: 25
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 10:32

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door matey »

Bedankt voor de reacties :) Wetende dat ik momenteel rond rij met een opel corsa c, manuele benzine 1.2 twinport met 80pk. Niks van opties :+ Het verschil wordt dus wel héél groot.

Ik vind weinig terug over de navigatiesystemen - verschil 2D systeem vs 3D systeem.

De allure genomen, maar wel getwijfeld tussen de GT-line ook hoor. Uiteindelijk vond ik de chrome accenten en de 'Aquilla-velgen' (16") beter uitkomen bij de zwarte lak en een lederen interieur. Anders was alles zwart :mrgreen:

Heb er ook nog een armsteun bij laten monteren via de accessoires in de garage zelf. Ik weet wel niet hoe die armsteun er zal uitzien; vertrouw er op dat die wel in orde zal zijn. Leder hoeft niet, maar zou natuurlijk wel beter passen 8)
GT'tje
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:16
Locatie: Hemiksem

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door GT'tje »

Mooi keuze gemaakt. Mocht mijn schoonvader niet toevallig die directiewagen gevonden hebben, was de keuze wss ook een Allure geworden. Maar die GT-Line in directie wagen was zo interessant. Vandaar. Over die GPS zal ik later meer berichten in mijn topic.

Hmm... een armsteun. Da's me niet opgevallen of die erin zat bij de GT-Line. En da's idd comfortabel.
seawolfke
Berichten: 19
Lid geworden op: za 24 sep 2016, 08:22
Locatie: wevelgem

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door seawolfke »

helaas is die armsteun niet standaard op de GT-line. twijfel er zelf over als ik die zou bestellen voor in mijn pugje, zal eens informeren bij de verdeler of die ook bestaat met leer en rode stiksels. kwestie van te passen bij het interieur.
Laatst gewijzigd door Lander op za 28 jan 2017, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig gebruik quote, niet nodig als je antwoord op de vorige post.
matey
Berichten: 25
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 10:32

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door matey »

Heeft er iemand ervaring met de JBL geluidsinstallatie eigenlijk?
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Nieuwe Peugeot 2008 in bestelling

Bericht door Darl'mat »

Best gaan testen, want voor de uitvoering in de 2008 kan ik niet praten, deze van de 406 coupe is rampzalig slecht (het slechte van heel de wagen).
Plaats reactie

Terug naar “20x”