advertentie Automotive Group reclame

2008 - Peugeot 207 Le Mans - pugalicious

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

pugalicious
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 04 nov 2016, 16:31
Locatie: Zulte

Re: 2008 - Peugeot 207 Le Mans - pugalicious

Bericht door pugalicious »

Neen Johan, de weinig turbodrukval die ik al had is wel vermindert ( maar 'k ga dan ook graag hoog in toeren waardoor het gat op zich enkel te merken is als ik dat niet doe en terug onder de 3000 toeren kom ) dus zo'n noemenswaardig verschil is er niet. Volgens hun promofilmpje zou het gaspedaal een snellere reactie hebben maar dankzij de chiptuning van Dynatech zat dat al redelijk goed.
En ja, hoe kan iemand zijn/haar wagen verwaarlozen? :roll: who will tell... Zoals Jurgen mij adviseerde, kan ik Gyeon absoluut aanraden! Heb er mijn oude set mee gereinigd en die zien er nu beter uit dan mijn huidige :Y
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2008 - Peugeot 207 Le Mans - pugalicious

Bericht door jurgen_s »

eigenlijk ziet ge niets van het nieuwe onderdeel

langs de ene kant spijtig voor alle moeite, maar langs de andere kant misschien goed voor de keuring
pugalicious
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 04 nov 2016, 16:31
Locatie: Zulte

Re: 2008 - Peugeot 207 Le Mans - pugalicious

Bericht door pugalicious »

Zoals je zegt, ik had er ook meer van verwacht ( zeker gezien de prijs ) maar het is dan ook via "try and error" dat dit geweten wordt é. Ik vermoed dat dit op een niet gechiptunede motor wel degelijk een verschil zal maken hoor en dat het vervangen van pvc-delen nog altijd de degelijkheid van de motor verhoogt maar voor echte reactiewinst raad ik iedereen aan om voor de ecu-aanpassing te gaan, kost wel meer maar zoals eenieder weet is er dan meteen een pk-winst ook ( wat dit nooit zou kunnen opleveren want het is maar een overdrukklep )... och ja, you win some, you lose some... ;)
En neen, als je niet weet dat de klep normaal tegen de turbo zit zie je het niet, ook al denk'k dat de keuring door niets over zal zeggen... zolang het geen psshh doet ( zoals de Forge-adapter ) want dat schijnt wel zaging op te leveren...
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 2008 - Peugeot 207 Le Mans - pugalicious

Bericht door Darl'mat »

mooie werken.
pugalicious
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 04 nov 2016, 16:31
Locatie: Zulte

Re: 2008 - Peugeot 207 Le Mans - pugalicious

Bericht door pugalicious »

En dankzij de how2tune-tip zullen de werken enkel doorgaan :lol:
Plaats reactie

Terug naar “20x”