advertentie Le Vin du Bâché reclame

French Car Show

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

French Car Show

Bericht door highlander395 »

oll? oll?... we zijn terug geraakt seh :)

Gooit de foto'kes hier maar allemaal in 8)
Mijne volgen nog + commentaar ook ja :D
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Ook thuis geraakt. Geslaagd weekend, alleen jammer van de schades van sommigen... :? Mijn foto's volgen ook nog... :wink:
COP
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 04 sep 2006, 22:50
Locatie: Ekeren

Bericht door COP »

ier ook goe thuis geraakt , alleen toch wel een beetje moe

mercikes vor het toffe weekend allemaal
grtzz

en idd naar de fotokes zijn ik wel benieuwd
To peugeot or not to peugeot , that's the question !
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

We want pictures :mrgreen:

en wat is er van schade??? Hopelijk niet te erg...

grt Tom
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

beestig weekend. rijden ging super vlot. Veel mensen eindelijk in het echt leren kennen. Schoon wagens. Maar veel te veel wind. Hotel was goe.

@fritzz : call me for revenge :twisted:

mijn fotos komen ook nog online.

http://www.britishmods.com/gallery/thum ... ?album=111

car of the show :)
Afbeelding
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

die engelsen vonden het zeer weinig dit jaar. blijkbaar had the car of the show van vorig jaar (de 206cc met airbrush van tony) geld, velgen en nog andere dingen gewonnen.
wat a shite show - worst I have been to all year....

Hardly any traders, club stands were poorly organised and I cannot believe you would put the people who have made the biggest effort, with the nicest cars at the back of the foookin club area.
MASSIVE CONGRATS TO OUR BELGIUM DUDES FOR WINNING CAR OF SHOW - BEAUTIFUL CAR CAN NOT BE FAULTED AS TONY SAID EARLIER ON THIS MORNING REALLLLLLY WELL DESERVED!!!!!
whitepeugeotke
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 20:31
Locatie: zonhoven

Bericht door whitepeugeotke »

valla ook veilig thuis gekomen.
was een geweldig weekend en voor herhaling vatbaar.
de foto van hier komen nog online en nog een filmke.

grtz
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Sorry van de fotovervuiling... :lol:
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

Nu we een "beetje uitgerust" zijn...

De heenrit : alles heel vlot verlopen en in calais of op de trein ook geen problemen gehad. Juist LRD die zonodig even terug richting Dover moest nemen 8) . Spijtig van het slechte weer , maar we hadden genoeg tijd.

Aankomst in het hotel... Daar komt de bruid en staan wij mee op de foto's als toeristen :lol: Het hotel zelf was in mijn ogen gewoon beestig .. Mss beetje ouderwetser maaaaar deftige bedden , proper opgemaakt, digitale tv, propere badkamer ... Heel lekker eten in het restaurant , want dat kan deftig tegenslagen in Engeland !!

De meeting zelf : we hadden een mooie opstelling gemaakt .. Spijtig dat we in de club zone gewoon stonden want daar stonden uiteraard ook veel "gewone" auto's tussen. MAAR toch veeel positieve commentaar op de auto's en weer heel veel toffe reacties.. De kwaliteit van de meeste Engelse autos vond ik maar niks . Daarentegen die in de paddock stonden , die waren meestal echt de moeite .

Terugreis: zeer vlot verlopen.. Alleen dom dat er daar boven op de trein moesten gaan staan..

De casualties: Ikke een velgje verder geborduurd, Freeky een randje geraakt, opengewaaide deur bij Peugeotfreak en op COP zijn gardebou terechtgekomen, Erilanda bumper en zijlijst geraakt (ergens door een put in de weg vermoed ik) ... Almost een kettingbotsinkje :? .

Random : leuke roadtrip . Zeer goed gelachen en geamuseerd. Ben blij dat alles vlot verlopen is want ik had er echt wel stress voor. Voor herhaling zeker vatbaar.
Heel leuk om ook gouden zeemvelleke en me julie derbij te hebben. En ne Dikke proficiat he maat !!! Heel sjiek gedaan.
En nu pics posten, en dan wacht ik vooral op die van Mich hare kodak 8)
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

En mss een paar memorabele anonieme quotes :

"Ik ga die van ons thuis zo hard afrijden he"

"Pompen wesly , pompen"

"Als ik thuis kom gooi ik die twee condooms op tafel en zeg ik : das wat er overblijft van een pakske van tien, eens zien wat de reactie gaat zijn ... "

"Willen we niet wisselen"

"Fuck Friends , Thuis das tenminste een serie"

... en ik zen der nog pak aan het vergeten waarschijnlijk
Fritzz
Berichten: 908
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 23:20
Locatie: Maaskantje...

Bericht door Fritzz »

Mijn roadtrip is een beetje geeindigd in Lummen...

Bij aankomst op de carpool genen druk meer opt gaspedaal en niet meer hoger dan 1500 toeren. Mijne motor was in noodloop gevallen.
Na veel proberen en kl*ten om half drie snachts (waarvoor eeuwige dank aan Wes, Thomas en de rest om mij daar niet achter te laten...) was er dus op dat moment weinig aan te doen.
Waarschijnlijk zit er vocht in de gasklep daardat ik de motor savonds nog afgestoomt had...
Met pijn in het hart, mijn boeleke achter gelaten in Lummen en mijn ervaring als co-piloot voor de tweede maal naar een buitenlands meeting alle eer aangedaan. :wink: Thanx to Wesly voor de soms dolle rit :lol:

Nu was ik eens geselecteerd in de Top 25 van Meguiar's...

Daar aangekomen even gediscuteerd of het zeemvelleke er niet in mijn plaats in mocht. Wint de sloeber toch zeker niet Best of Show :shock:

Wel dik verdient man. Tis gewoon een machien :shock:

Van meer dan de helft van die quotes hierboven, wens ik mij volledig te distancieren! :lol:

@Bert: Ik hoop voor u dat er in Magny-Cours geen tafel staat volgende week, want dan zal ik ne keer doorspelen :fu:
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

:mrgreen: :thumbup:
RH307
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 27 feb 2006, 19:17
Locatie: Deinze

Bericht door RH307 »

damm e kheb ier weer wa gemist e
ma kon en mocht ni achterkomen van den wederhelft

ma gti benk mee e

grtz steven
http://forum.pugdrivers.be/viewtopic.php?t=1652
http://h-society.be/forum/viewtopic.php?t=84
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”