advertentie Nova reclame

LA Vie en France

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Bieberg Klassiekers
Berichten: 1
Lid geworden op: za 12 apr 2008, 17:18
Locatie: Groesbeek'Holland
Contacteer:

LA Vie en France

Bericht door Bieberg Klassiekers »

Afbeelding

Omdat La Vie en France niet doorgaat in het Autotron, heb ik besloten het maar eens dunnetjes over te doen. Maar wel echt vanuit dezelfde doelstelling.
Dus we zijn op 19 en 20 april het hele weekend geopend en iedereen is van harte welkom.
Mensen met echt serieuze interesse en belangstelling hoeven niet alleen te kijken maar mogen ook rijden.
Alleen op deze twee dagen 10% korting op alle auto's, of een nieuwe gasinstallatie voor 500?, of een complete tectylbeurt ter waarde van 500?.
Wat valt er zoal te zien, de auto's (Citro?n,Peugeot en Renault) natuurlijk en daarnaast vele onderdelen van Citro?n, Peugeot en Renault en niet te vergeten het goede Franse leven. Dus onze wijn madame uit Zuid-Frankrijk met haar uitstekende biologische wijnen is ook aanwezig, naast proeven kun je natuurlijk ook van haar kopen, daarnaast ontbreken ook de franse hapjes niet. Het accent ligt zeker niet enkel en alleen op de auto's, maar ook de sfeer en de gezelligheid, is voor mij in belangrijke mate medebepalend. Alleen uit commercieel oogpunt de zaak in het weekend open gooien doe ik in principe nooit.
Concurrenten van weleer treffen elkaar op de parkeerplaats en binnen in de showroom, dat is een vrij uniek gegeven: Peugeot 504, Renault 16, en Citro?n Ds om maar wat te noemen.
Verder de omgeving is uitgesproken mooi(Berg en Dal,Mookerheide,de Ooijpolder,Afrikamuseum,Nijmegen etc.) en leent zich uitstekend voor een klassieker ritje, een fietstocht of een wandeltocht.
Dus voor de dames die wat minder gecharmeerd(die zijn er dat weet ik) zijn van het oldtimer gebeuren is er ook van alles te zien in de directe omgeving.
Kijk voor een impressie en sfeerbeelden ook naar de film op mijn site.
Bieberg-Klassiekers
www.bieberg.nl
Industrieweg 11r,
6562 AP Groesbeek
024 3971598
06 53926299
informatie: bieberg@post.com
info@bieberg.nl

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bieberg Klassiekers op do 17 apr 2008, 15:22, 6 keer totaal gewijzigd.
Ben echt gepassioneerd liefhebber van alle Franse Klassiekers.
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

mooie fotos van ferme wagens 8)
happy
Pug Driver
Berichten: 1337
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 06:30
Locatie: zulte

406

Bericht door happy »

da ziet er daar uit alst paradijs!!!!!
Pug306XS
Berichten: 1344
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 10:59
Locatie: Mechelen

Bericht door Pug306XS »

Dat doet me denken aan die oude Michel Vaillant strips :)
Tof sfeertje en knappe oldies :shock:
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”