advertentie PDK Pallets reclame

Race Wars @ zolder

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

jefke
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 19 mar 2007, 18:01
Locatie: evergem

Bericht door jefke »

ik heb er tussen gestaan als bijna volledige standaart wagen heb me heel goed geamuseerdt en vindt wel spijtig voor degene die niet binnen konden maar wij waren er om elf uur en het was net gepast maar hier en daar hebben wij nog plaats gevonden waar toch nog auto's konden mss moest de organisatie even rond lopen om dan rond te kijken en volgens mij doe je meetings voor de fun en zijn standaart auto's toe gelaten ok plamuur auto's die zonder lichten ofzo rijden is iets anders die zouden beter thuis blijven voor de veiligheid van andere en hun eigen maar alle mss hebben jullie het nu wel geleerd overal op tijd proberen te komen als er een uur is afgesproken en ook iets vroeger vertrekken
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Bericht door Den Hans »

Waauw en dat in 1 adem...
The one and only 205 guy...
PUG 307
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 12:04
Locatie: AGB-Clan
Contacteer:

Bericht door PUG 307 »

Bij deze nog een post van Nic (IMT):

IEDEREEN bedankt om RACE WARS te bezoeken .

Wij houden ZEKER rekening met jullie opmerkingen en zullen de nodige aanpassingen doen naar 2008.
Wij denken aan bv. voorselectie op andere meetings en het circuit op te splitsen in een grotere zone voor tuningcars en bezoekers.

Let wel : 2800 wagens en 24000 bezoekers is geen meeting meer , maar een event en dan komt er veel meer bij kijken .
Politiebegeleidingen, gemeentebestuur dat zo weinig mogelijk overlast wil , ..wat allemaal normaal is .

Tenslotte nog 1 ding : De inkom was 12 EURO per persoon en NIET per wagen .
Dus iedereen mocht op het circuit tot het vol stond .
Door het superweer en aanbod stond het vol om 12.00 uur en hier kan je NIKS aan veranderen , zelfs wij niet en we zouden wel willen;

maar wees gerust , naar 2008 bekijken we het plaatje opnieuw en gaan er wat aanpassingen inbrengen .

Proficiat aan de Circle en iedereen bedankt.
Hopelijk hebben jullie je goed geamuseerd.

En deze post is ivm de Pug Drivers die niet meer binnen konden.

@ DTM-driver :wij weten het en zullen er aan werken naar 2008 , maar Race wars is gisteren slachtoffer geworden van zijn eigen succes door het weer , zodat alles bomvol stond .
Maar we zoeken naar oplossingen zodat de tuningcars bijeen kunnen blijven en op zijn minst binnen het circuit !

CU

Ik hoop dat jullie nu een beetje nu een beetje positiever zijn?

Greetz...
Check www.PUG307.be .
Ablevian
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 22:14
Locatie: Loppem

Bericht door Ablevian »

Na dit hier volledig gelezen te hebben zie je dat dit toch een prachtig forum is. Iedereen kan z'n mening kwijt en alles en iedereen word met respect behandeld. oke er vallen soms harde woorden, maar alles wordt toch redelijk respectvol afgehandeld.

Daarom respect

Greetz

Ablevian
Use your brain to drive
dt205
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:19
Locatie: outgaarden
Contacteer:

Bericht door dt205 »

ik was er uds ook maar omdat wij erg vroeg daar waren (tegen 9 uur denkik) zijn we direkt binnen kunnen rijden en plaats genoeg natuurlijk. het event zelf vondk zeker geslaagd al heb ik natuurlijk grotendeels op de sprintbaan gezete. i.v.m. de sprint wel enkele dingen: het was een vreemde lengte: 280 meter ofzo. het was in volgens mij onlogische klassen ingedeeld. ikzelf zat in de laagste klasse en deze was alles tot 1600 cc. ik moest dus met mn 1400 opboksen tegen bvb. crx v-tec en dergelijke. het aanschuiven ging wel vlot, zeker veeeeeeel vlotter dan ABC in brustem. en 10 euro vond ik ook erg goedkoop.

aan de organisatie: goed bezig he, elk jaar leren jullie bij en wordt het beter.

Ik hoop wel dat het niet boven jullie hoofd uitgroeid.
www.thonestuning.eu

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5652/myridessx3.png[/img]
limbo
Berichten: 304
Lid geworden op: vr 26 mei 2006, 17:43
Locatie: Genk

Bericht door limbo »

vond het wel goed

alleen spijtig dat we niet binnen konden
en er zijn er zeker die hier conclusies uit trekken

ma denk wel dat er volgend jaar veel mensen niet meer gaan komen (niet alleen pug drivers)
want meestal blijft het slechte meer hangen dan het goede eh

ma voor de rest
:thumbup:
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Bericht door dtm-driver »

Cult schreef:1 ding op te zeggen..

Naar een event als Race Wars moet ge niet vertrekken rond de middag,maar moet ge er al ZIJN om een uur of 09 ofzo..

Dan hadden jullie nu niet moeten kakken..

Sorry als ik het zo zeg,maar als ge ook zoiets groots organiseerd,zulde mij wel gelijk geven...

Tging gewoon ni anders,en als we van de mensen van Zolder EN van de politie te horen krijgen dat er NIEMAND meer op mag ,dan MAG e rook niemand meer op..

As simple as that!!

Gewoon vroeger komen ,meer niet....


@ BC

Schijt aan de organisatie??

Wel merci...kzal nog es mijne slaap laten voor mense zoals gij... :roll:
wat een mentaliteit seg....

Spreek me aub persoonlijk aan als ge me nog es ziet...want amaai.... :roll:
van da op tijd daar te zijn heb ge meer dan 100% gelijk!!!
vonden da ook ff klote om op tijd daar te zijn maar te laat na zolder te vertrekken....

circle of gold maakte veel goed maar dat iedereen op het circuit mocht... :roll: dikke k**nest
( een extra ervaring voor volgend jaar miss e :wink: )
soort selectie invoeren dat er iets of wat meer originele en pas geplamuurde wagens naar de buitenparking verwezen worden....

hopelijk volgend jaar beter e
greetz
106 ON STEROIDS
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

We kunnen er nog uren over blijven zagen, maar dat zal er toch niks meer aan veranderen.
Het is gewoon misgelopen door een samenloop van omstandigheden...

En Cult kan er toch ook niks aan doen, dat is onbegonnen werk in zo een drukte, Respect dat hij het nog geprobeerd heeft!


en mss een domme vraag, maar waarom zetten ze de bezoekers niet op een gewone parking? en de tuningwagens alleen op het cicuit.


grt Tom
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Bericht door dtm-driver »

PUG 307 schreef: Voila ik had het ni beter kunnen zeggen maar toch,

1. Wat betreft de wagens: als je een meeting wil waar geen originele of onafgewerkte wagens met nodige plamuur wil zien,daarvoor bestaan er selectiemeetings. Race Wars is geen selectiemeeting,dat weet iedereen die er al geweest is dus is het wel te verwachten dat er dergelijke wagens tussenstaan. Er zijn wagens geselecteerd geweest voor de Circle of Gold en ik denk niet dat daar 1 originele of onafgewerkte wagen tussenstond.

2. Moesten alle mensen hun geld al eens klaarhouden terwijl ze aan het aanschuiven zijn en niet beginnen te zoeken waar hun geld is als ze al aan de kassa staan dan zou een groot deel van de file al opgelost zijn.

3. Als je weet dat ze die dag 27 graden geven tijdens zo'n groot evenement,dan kan je ook verwachten dat er enorm veel volk op afkomt en spreek dan liever iets vroeger af,en zeker zijn dat je binnengeraakt dan later af te spreken en je te horen krijgt dat het circuit volstaat.

4. Het is niet omdat Cult mee in de organistie zit van dit evenement dat hij daarmee de zondebok moet zijn. Ik weet zeker dat als hij jullie nog een plekje had kunnen geven hij er alles voor zou gedaan hebben om dit in orde te brengen. Tenslotte heeft hij niet het laatste woord en als er tegen hem gezegd word: geen enkele wagen mag nog binnen,dan mag er ook geen enkele wagen meer binnen,grotendeels ook uit veiligheidsredenen :idea: .

Greetz...
respect to the statement :pray: :wicked:

leer voor volgende jaren e ;-) voor ons en de rest...
greetz
106 ON STEROIDS
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9537
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

en na al die reacties nog steeds geen foto's gezien :P
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

hier wa pics van pugs van op andere site,s en paar van mij

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
h[img]ttp://www.mijnalbum.nl/Foto-UWSMOVZU.jpg[/img]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit zyn mijn pics
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Bericht door Jethro »

Kzal er anders nog wa posten 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dt205
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:19
Locatie: outgaarden
Contacteer:

Bericht door dt205 »

www.thonestuning.eu

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5652/myridessx3.png[/img]
luc306
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 23:29

Bericht door luc306 »

bedankt cult dat ik in de circle of gold mocht staan,want op het circuit :roll:
als ik naar het wijnegem shopping center ga,daar staan er mooiere dan op het circuit.
zoals er daar stonden,een groen deur,rode motorkap en een grijze motorkap......enz.dan zat ik in mijn garagete schuren ofzo,of parkeer 2 km verder maar binnenrijden en uitgelachen worden, nee liever niet.
en die pipos komen dan nog wa commentaar geven in de circle,zo van das nie goed en dat kun je beter zo doen.
:roll:

greetz luc (gele pug 306 cabrio)
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Bericht door Cult »

www.imt-tuning.be

Dan "pictures"
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”