advertentie Automotive Group reclame

100% tuning gent

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

Daggie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 12:48
Contacteer:

Bericht door Daggie »

http://www.cleaned.be
Pug-man
Berichten: 432
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:28
Locatie: @ West Coast !
Contacteer:

Bericht door Pug-man »

Hebben we een nieuwe sponsor? :D

Lees hier op deze en vorige pagina al 15 keer het woord "cleaned" Of links daaromtrent...

Overlaatst hebben ze hier iemand serieus onder zijn voeten gegeven die wa reclame maakte... En dit kan wel? :?

Foto's van de pugs zijn wel 8)
West Coast Kenens @ your service !!!

www.pugdrivers.be

www.309gti.nl
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4706
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Bericht door Darl'mat »

Niet overdrijven, ik tel er maar 10 :wink:

Cleaned is wel geen bedrijf maar een forum, zij maken verdoken reclame op ons forum, wij op hun :D
Daggie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 12:48
Contacteer:

Bericht door Daggie »

Darl'mat schreef:Niet overdrijven, ik tel er maar 10 :wink:

Cleaned is wel geen bedrijf maar een forum, zij maken verdoken reclame op ons forum, wij op hun :D
Volledig juist. Op Cleaned zitten meer mensen met de URL naar dit forum in hun signature dan er hier zitten met Cleaned in de signature. (zo ben ik hier ook terechtgekomen trouwens)

Dus ik hoop dat dat geen probleem is, anders moet ik iedereen op Cleaned afzoeken met een URL in zijn signature :-) (en daar heb ik geen zin in :p)

(en je kan er 3 bij tellen nu :D)
http://www.cleaned.be
Pug-man
Berichten: 432
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:28
Locatie: @ West Coast !
Contacteer:

Bericht door Pug-man »

@Darl'mat: Zal straks of morgen dan is komen helpen tellen :wink:

@Daggie: Neenee, ik tel de onderschriften ook mee h? :wink:
West Coast Kenens @ your service !!!

www.pugdrivers.be

www.309gti.nl
LPdesign
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 08 okt 2006, 00:29
Locatie: Mechelen

Bericht door LPdesign »

Unknown schreef:Das de Seat Ibiza van een zekere Gerrit uit Boutersem dacht ik :wink:
Boutersem 8) 8) :lol: Haha..Het staat dan toch op de kaart :wink: :oops:
Peugeot 206 X-design 1.1i - 134.2 Db inside - 1 x 400 RMS Pioneer woofer
dt205
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:19
Locatie: outgaarden
Contacteer:

Bericht door dt205 »

ja int heel klein.
mijn madam woont in lubbeek dus kom geregeld langs boutersem.
www.thonestuning.eu

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5652/myridessx3.png[/img]
Kustom creations
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 13 dec 2006, 19:06
Locatie: Geel - Winkelom 83 B5
Contacteer:

Bericht door Kustom creations »

Darl'mat schreef:Niet overdrijven, ik tel er maar 10 :wink:

Cleaned is wel geen bedrijf maar een forum, zij maken verdoken reclame op ons forum, wij op hun :D
Daar ga ik u moeten corrigeren donny.

Cleaned hangt wel degelijk onder een bedrijf.
vroeger al, en nu ook.

Maar er zijn er meerdere die hier reclame maken en toch niet sponseren...

Iedereen over dezelfde kam?
Daggie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 12:48
Contacteer:

Bericht door Daggie »

Kustom creations schreef:Daar ga ik u moeten corrigeren donny.

Cleaned hangt wel degelijk onder een bedrijf.
vroeger al, en nu ook.

Maar er zijn er meerdere die hier reclame maken en toch niet sponseren...

Iedereen over dezelfde kam?

Leg mij het verschil eens uit tussen dit forum en Cleaned dan. Cleaned biedt een gratis dienst aan en betaalt zijn onkosten met adverteerders. Cleaned is uiteraard een dienst van een bedrijf, anders kunnen wij geen facturen maken voor adverteerders en kunnen wij geen onkosten voor hosting inbrengen (doe uzelf een plezier: ga naar www.dommel.be, neem de duurste dedicated hosting die je kan nemen .. en doe dat maal 2 voor 2 servers ... en dan hebben we NOG te veel traffic. Cijfers beschikbaar voor ge?nteresseerden)

Cleaned verkoopt geen goedereen aan zijn bezoekers ... en vraagt geen gelden om gebruik te maken van de website. Adverteerders adverteren om zelf werk/opbrengsten te hebben of om naamsbekendheid te krijgen.

Op dit forum, staan ook betalende advertenties, dus er zijn ook opbrengsten. Als ik mij niet vergis, hangt dat samen met de club, dus zal dat ergens een VZW of iets dergelijks zijn ... maar daar heb ik mij niet mee te moeien.

Maar als de mods hier vinden, dat ik geen replies mag doen mbt. Cleaned, dan zal ik dat respecteren. Ik zal daarvoor geen negatieve kijk krijgen op het Peugeotforum, de Peugeotclub of Peugeot in het algemeen. Op Cleaned zal een URL naar een club/forum altijd mogen staan.

(Cleaned is sinds 01/02 geen eigendom meer van mij trouwens.)
http://www.cleaned.be
Kustom creations
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 13 dec 2006, 19:06
Locatie: Geel - Winkelom 83 B5
Contacteer:

Bericht door Kustom creations »

Bart, als je een forum hebt en je vraagt geld aan sponsers, en je hebt een bedrijf, en je maakt elders recalem voor iets dat geld opbrengt dan is het in mijn ogen altijd met doelmerk om geld binnen te halen.
Ook al is een bedrijf verlieslatend omdat het niet genoeg zou binnenkrijgen met enkel zijn sponsers voor de kosten van het forum te dekken, het blijft een bedrijf, en het forum blijft een onderdeel van dat bedrijf.
Door overal links te posten maakt het forum ook naambekendheid waardoor ze dan weer naar sponsers kunnen gaan en meer vragen omdat ze bekender zijn. dus meer geld binnen, en ja meer volk is meer betalen bij uw serverke.

Verschil tussen dit forum en een ander? Geen. Allemaal hetzelfde oogmerk , misschien niet initieel maar na een tijd wel.
Maar wat er dan op cleaned gebeurd met de links moeten ze op cleaned weten.

Ik stelde mezelf hier nog maar voor en zei 1 keer dat mijn beroep interieurs maken was en ik werd langs alle kanten aangevallen.
Kom, er zijn er hier een hoop die zouden moeten aangevallen worden , maar daar doen ze het niet bij. Tja kan er woorden aan plakken maar ga het nie doen.
Daggie
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 27 nov 2006, 12:48
Contacteer:

Bericht door Daggie »

Kustom creations schreef:Verschil tussen dit forum en een ander? Geen. Allemaal hetzelfde oogmerk , misschien niet initieel maar na een tijd wel.
Maar wat er dan op cleaned gebeurd met de links moeten ze op cleaned weten.
Ik denk persoonlijk dat het niet de bedoeling is van het Peugeotforum om financieel rendement te halen. Ik weet dat dat bij Cleaned niet de bedoeling is. (ik heb eerste jaren ook alles met eigen middelen betaald tot op het ogenblik dat het gewoon te veel werd)

Nu als de bezoekers en beheerders van dit forum vinden dat mijn posts en/of signature hier niet kunnen, dan respecteer ik dat. Dat zei ik al. Ik denk persoonlijk dat de bezoekers het wel interessant zouden kunnen vinden om foto's terug te vinden van hun wagens op Cleaned (of op beurzen te staan, of reportages te krijgen in zowel digitale als geschreven pers) Dat is in ieder geval de respons die ik krijg op andere merk-gebonden forums.

Die beheerders mogen mij dan altijd een PM'etje of mailtje sturen. Ik zou het jammer vinden, maar ik ga er geen problemen rond maken. De mensen die mij persoonlijk kennen, weten wel dat ik zo gene kwaaie ben :)

Afbeelding
Peugeot + Cleaned @ 100% Tuning ;) (een heel, heel klein beetje ontopic)
http://www.cleaned.be
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

ALLE facturen van Peugeotforum (hosting, servers en heel de tralalala) wordt betaald via Pug Drivers Belgium VZW ... Met de huidige traffiek zouden we bijna 1500 euro per jaar moeten betalen voor het forum nog maar online te houden zonder dat er meer mensen gebruik van komen maken. Ik zal u zeggen met de sponsoring die we hier hebben op het forum komen we nog niet eens rond. Dus als het zo verder gaat kan het goed zijn dat het binnenkort ermee gedaan is. Want wij (beheerders, bestuursleden Pug Drivers Belgium) moeten steeds maar op zoek gaan naar mensen die willen adverteren om het forum draaiende te houden zodat we jullie deze dienst kunnen blijven aanbieden. Of evenementen organiseren in de hoop dat ze iets opbrengen om dan weer te investeren in het forum. Wij doen dat ook kosteloos en juist omdat we een passie voor Peugeot hebben.

Ik vond het toen Koen direct aangevallen werd ook oneerlijk , omdat hij toen zelfs al contact had opgenomen met ons voor te sponseren. Plus het feit dat ik bij hem al geweest was en goed genoeg wist dat hij zich alleen maar kwam voorstellen ook. Ik dacht dat dat ondertussen opgeklaard was maar blijkbaar niet.

Over het feit dat cleaned hier sluikreclame komt maken vind ik een beetje ver gezocht. Er wordt hier (in de foto topic dan nog wel) gewoon gemeld dat de foto's van 100 % online stonden op hun site. En der stonden dan nog veel Peugeots tussen ook !! Uiteraard wint hij hier weer bezoekers mee maar of dat dat altijd goed is is maar de vraag.

Wij posten ons forum ook op cleaned om hier meer bezoekers (Peugeot gebonden) te krijgen. En wat krijgen die bezoekers dan te zien? Juist: de banner van onze sponsors van het forum !!! Wat voor ons ook de bedoeling is om onze sponsors toch iets degelijks te kunnen bieden voor reclame te maken.

En laat de topic nu over de foto's gaan alstublieft !
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

dat vind ik eigelijk ook, in mijne avater en onderschrift staat op cleaned ook dikke reclam van t forum hier :D dat van kustom begrijp k volkome en was toen ook gewoon een spijtige zaak, was toen onterecht al dieje commentaar...

hier mijn fotos van den rit ginds, en t kuisen van de autos...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

peace 8)

edit : ja mijn fotos zijn idd niet van de scherpste...tis dan ook een kodakske van dunaldi 8)
Ablevian
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 22:14
Locatie: Loppem

Bericht door Ablevian »

zijn toch knappe wagens ze

vond het wel spijtig dat Pug-man zijn kap niet open stond
had graag ff zn bling bling motor gezien

Greetz

Ablevian
Use your brain to drive
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”