advertentie Nova reclame

Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door peugeot-gek »

Mijn foto's, sorry ze staan wat door mekaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door peugeot-gek »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door peugeot-gek »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door peugeot-gek »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door peugeot-gek »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3704
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door peugeot-gek »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Grt Wim.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Joske »

Zaterdagmorgen 7u, na een kort ontbijtje en afscheid van mijn hondje richting Mannekesvere vertrokken. Ik moest van t verste komen, en was dus ook de laatste. Koffie gehaald in de shop en na een korte begroeting van iedereen en wat instructies voor in groep te rijden, op t gemakske naar Calais gecruisd. Aanschuiven aan de doaune, redelijk druk...
Na de trein iedereen terug gegroepeerd en op naar Maidstone voor t middagmaal. De eerste berichten over ongevallen en files op de M25 sijpelde al door. Waze gaf aan om de M25 te vermijden. Na een mislukte poging om dit in groep in de file te doen viel de groep uiteen. 3 RCZ's volgden Waze naar t hotel met 1 tussenstopje om een plasje te plegen. Effe telefonisch contact met Jonas (die ik in mijn spiegel de afrit had zien missen...) We zien ons aan t hotel.
In het hotel aangekomen, snel een doesjke gepakt en toen zag ik de 308 GTi de parking op draaien. Jongens gaan begroeten, mannen van de camping hun inkomticketje gegeven en hop naar de bar. Hop en gerst in een glas :P
Hamburgertje besteld, dessertje besteld, nog iets gedronken samen, tot iedereen langzaam t bed ging op zoeken voor uiteenlopende activiteiten. Iets met gel uit een tubeke. :mrgreen:
Lander in ondergetekende hebben dan maar de bar gesloten.
Zondag, ontbijtje en op t gemak richting de andere kant van de berg. Vriendelijke mensen van PSCUK wachtte ons op aan de poort. Na een misverstandje naar onze plek gereden. Ongeveer in t midden van t terrein, voor het Bugatti Club House en naast de HillClimb. Na wat puzzelen de auto's van oud naar jong geparkeerd met de nodige Club emblemen. Ze hebben ons daar gezien. Naast ons streek de Dimma NL ook nog neer. Leuk weerzien met sommige van die Ollanders. (Sander al 10j ofzo niet meer gezien)
Tijd voor de verplichte briefing. Zo een beetje iets van deze bocht zo nemen, die zo, daar nie couperen en de laatste bocht is een beetje akelig...
Voormiddag 1 run, en namiddag 1 run. Namiddag 2 seconden sneller dan voormiddag :+
Tussendoor eens door de paddock slenteren en wat Peugeot's kijken onder een stralend zonnetje, niet te warm. Wat wil een mens nog meer. Stonden hier en daar toch weer enkele "hebben ze dat ooit echt gemaakt"-modelletjes. :oops:
Nog wat actie up the hill bekeken en plots begon het terrein leeg te lopen, het was al weer ten einde :cry: . Afscheid genomen van Tony en Matthias die zondag al terug naar huis reden. Dan terug naar t hotel. Familie Onslow was er ook... _O- :') Zelfs Wilma Flinstone zijn we tegen gekomen.
Lekker stukje vis gegeten en nog wat gedronken en gelachen, en weer werden Lander en ondergetekende gevraagd om te gaan slapen :+
Maandag chill. Bugatti Thrust ging pas open om 10u, dus alles op t relax. Ontbijtje, nog een extra sjatteke koffie, en toen terug naar Presscot Hill. Kudos voor de organisatie, maandag was er niets, nada, noppes meer te zien. Peloes lag er echt piekfijn bij. Heel hartelijk ontvangen door een zeer enthousiaste dame. Nadien een uitleg gekregen van een mens die volgens mij al meer van Bugatti vergeten is dan dat ik ooit heb geweten. :')
Niet alleen de auto's, maar ook andere dingen deden mijn techniek hartje sneller slaan. Bankschroef, krukas met kogellagers, vliegtuigmotoren. De eenvoud van een Bugatti motor... Volgens mij dacht Etore al in standaard modules. 8 cilinder was opgebouwd uit 2 4 cilinder blokken.
Respect voor de racers van toen, remmen met een fietskabelke...
Nog even kort gebabbeld met de grote bazin van Bugatti Thrust (die met dat blauw kostuum de zondag. Zij staat persoonlijk borg voor de Bugatti uitgeleend door Schlumpf :shock: . Geen gewoon madam. Ze was heel erg te spreken over de contacten die ze op zondag had kunnen leggen met de mensen van l'Avonture. Kwestie van documentatie uit wisselen enzo. Als iemand ooit een replica wil bouwen van een bugatti. Dat is the place to be daar.
Na 2 uur rond kijken tijd om naar huis te vertrekken. Nog even tanken, en dan richting westen. De uitstap naar Ace Café had ik blijkbaar niet helemaal tegoei gecomuniceerd, maar ben wel heel blij dat ik er geweest ben. Daar ook nog kort met een bewonderaar van de RCZ's gebabbeld om dan opnieuw de M25 te trotseren. Cava nog, en rond 17u waren in Folkstone. Afscheid nemen en nog een Burger Kingske. De trein hadden we bijna voor ons alleen. En van Calais in 1 ruk naar huis.

Merci mannen en vrouwen voor t zalige weekend. Serieus gelachen.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Joske »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door jurgen_s »

't zag er weer gezellig uit :Y

moet er toch eens tijd voor maken om mee te gaan
Jethro
Pug Driver
Berichten: 1657
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 20:21
Locatie: Lierke Plezierke

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door Jethro »

Bijna alles is hierboven al vermeld denk ik [emoji16] super weekend, bruine linkerarm, de heuvel op met een tijd van ongeveer 1:10, verbruik op terugweg 6.9l/100km [emoji1690]
Bedankt dat we mee mochten mannen!
Mijn foto's volgen [emoji991]

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
silverlion306
Pug Driver
Berichten: 1650
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
Locatie: Tienen

Re: Peugeot Festival - Prescott Hill - UK

Bericht door silverlion306 »

Wees blij dat het een bruine arm is; bij mij is er een stukje lelijk rood en pijnlijk... :P :mrgreen:

Mijn verbruik? Bhub :lol: het verbaasde me dat ik thuis getankt had en nog kwart tank overhad bij aankomst :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”