advertentie C&C reclame

Woutertje's GTi - Nieuwe pinkers met foto's

Oudere topics

Moderator: P-unit

Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

moet, zoals voorgangers zeggen idd niet veel meer zakken om proper te liggen, ligt zo al mooi :P :wink:

grtz
Woutertje
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 14:01
Locatie: Arnhem (NL)

Bericht door Woutertje »

flappy schreef:leuk om iemand te zien die investeerd in een setje lichte metalen velgen 8)
Doen jullie in Belgie toch ook wel? Zie vaak zat prijzige setjes voorbij komen ;) Maar thnx!
Grappig trouwens dat jullie Belgen zeggen dat ie niet verder omlaag moet :lol: Mijn beeld van Belgische stijl is toch wel dat het altijd extreem laag is...

Hier nog fotookes van een minimeet:

Afbeelding

Afbeelding
PJ_9911

Bericht door PJ_9911 »

Staat echt héél netjes, houden zo, ik ben ook niet voor extreem laag te vinden. Gewoon laag genoeg dat er geen ruimte gaapt tussen je wielkasten en het wat sportiever oogt :wink:
kiwi022
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 29 sep 2008, 14:54
Locatie: lendelede (W-vlaanderen)

Bericht door kiwi022 »

Het kleurke vind ik echt mooi staan.
De pug is wel zotjes met deze velgen, enja zo laag gaan tot ge zelf vind dat ge nog genoeg comfort hebt e :D

grtz kiwi
Woutertje
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 14:01
Locatie: Arnhem (NL)

Bericht door Woutertje »

Vandaag maar even langs het postkantoor gegaan om mijn pakje uit Engeland op te halen. Wat is dat hele verhaal een drama geweest :shock: Ik ben al vanaf december in contact, heb begin januari de definitieve opdracht gegeven, inmiddels 27 (!!) mailtjes over en weer, een halve zending ontvangen en vandaag weer een incomplete zending..... Gelukkig waren mijn knipperlichten wel helemaal in orde en compleet, dus die ben ik maar gaan monteren!

Meteen maar even wat beeldmateriaal geschoten, viel me eigenlijk op dat ie wel aardig glimt 8) Toch nuttig geweest dat poetsen afgelopen zondag :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
206 GTi '00 + 307 2.0 HDI '04
106 XSi Le Mans '94 #529
106 1.1 XR '92
kiwi022
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 29 sep 2008, 14:54
Locatie: lendelede (W-vlaanderen)

Bericht door kiwi022 »

Pracht van een detailke :wink:

grtz kiwi
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

sjieke 206 8)
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”