advertentie Le Vin du Bâché reclame

Shady 206 update

Oudere topics

Moderator: P-unit

Shady
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 05 jan 2009, 20:45
Locatie: begijnendijk

Shady 206 update

Bericht door Shady »

hallo ik ben jordi wuyts, shady voor de vriende :wink: en ik rijd met een peugeot 206 enfant terrible met een 1.1 "krachtcentrale"

ik kwam al dikwijls als guest kijke nr al die dikke bakskes hier en heb mr is beslote om hier ff int kort ff m'n verhaal te doen:

1ste gemotoriseerd voertuig dat ik gekocht heb

Afbeelding

na vele kilometers met het fietske gecrosst te hebben, besloten om nen brommer te kopen

Afbeelding
Afbeelding

goed voor een 92km/u op den teller , 74 echte

maar toen liet een onoplettende golf 1 piloot mij over z'n motorkap vliege...zelf alleen een geschaafde knie, mr den aprilia was per total en aangezien ik elke dag met die brommer nr school reed, moest er snel nieuw vervoer komen en toen kwam de aankoop van het 206ke

Afbeelding
't interieur:
Afbeelding
Afbeelding

voor de aankoop werd er nog wat steenslag verwijderd en toen vroegen ze of ze mss direct de emblemen moester verwijderen dus dat was al een feit vanaf de 1ste dag dat m'n voiture op de oprit stond

De 1ste veranderingetjes volgden niet veel later: zijraampjes zelf verduisterd, zonneband, rode neon onder dash en sparco gordel...dinges ( ?? geen idee hoe die dinge noemen) :shock:

het volgende waren instaplijsten van bij de peugeotdealer

Afbeelding

en ook kwam er een sierstuk aan de uitlaat ( uit de lidl voor €10 :D )
Toen heb ik me jammer genoeg later verleiden om goedkope auto5 rommel te kopen, nl. een korte antenne Met als gevolg dat da radio kraakte en bovendien verloor hij al snel z'n kleur en op hetzelfde moment heb ik de zonneband vervangen.

Daarna samen met schoonbroer nieuwe radio gestoken met versterker en subwoofer van mtx

Afbeelding

toen werd het tijd voor het deftigere werk
t bekende crauwels bande dicht bij mij thuis wou helaas geen 206kes meer doen en toen ben ik terecht gekome bij wheeling and dealing
Na lang twijfelen tss

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zijn het deze velgen geworden:
Afbeelding
Bellini bella in hyperblack 17"

toen 2 weken als jeep rond gereden ( zelfs dat is nog een understatement, twas eerder ne monstertruck) een AP verlagingskit laten plaatsen...
jeepmodus:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is al beter mr het zou eigenlijk nog lager mogen om echt mooi te zijn, mr dan moet ik wrs beginne met wielkasten te verbreden en bumpstops e.d. of wat denken jullie?
Afbeelding
Afbeelding

in de sneeuw:
Afbeelding

wat ligt ie mooi met die "verhoogde" grond! 8) Jammer dat het niet altijd zo is... :(

In de toekomst zou ik graag wa meer geluid horen, dus andere uitlaat, donkere angeleyes, embleemloze grille en een onderlip onder de voorbumper of een gt bumper

thx 4 reading
Laatst gewijzigd door Shady op do 13 aug 2009, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Sharene
Pug Driver
Berichten: 163
Lid geworden op: do 19 jan 2006, 20:02
Locatie: Lummen
Contacteer:

Bericht door Sharene »

welkom op t forum :)
fourosix
Berichten: 2
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:13
Locatie: Antwerp, klein-brabant, Oppuurs

Bericht door fourosix »

proper, zeg maar DIK!
verlagen zou wel mooi zijn.

Welk soort veren heb je nu.
Er is toch iets met torsie veren (achteraan), die zou je een tandje kunnen laten zakken.

Weet zelf ook niet hoe het zit op een 206, maar bij de 106 is het zeker mogelijk :o)
Erwin
Berichten: 460
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 14:49
Locatie: Ham (Limburg)

Bericht door Erwin »

welkom hier
schone 206 :thumbup:

groeten Erwin
rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

welkom opt forum

de Bellini bella's staan vet onder de 206.

en de komende updates zien er ook veelbelovend uit.

greetz Rebelish.
highlander395
Berichten: 553
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
Locatie: Oiljst

Bericht door highlander395 »

Welkom hier :)

GT-bumper heb ik nog liggen mocht je interesse hebben :p
Voor de rest, beetje dichter bij moeder aarde zou em goed doen ;) Velgskes staan em in ieder geval proper :)
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

Welkom Begijnendijkenaar :lol: :D ..

Maar Betekom is toch nog beter :lol: :lol:
Devils-Chase
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 29 okt 2007, 14:16
Locatie: Bree (Belgie)
Contacteer:

Bericht door Devils-Chase »

Ziet dr netjes uit, t begin is gemaakt ;)

Zou hem idd ook nog een stuk verlagen... moet nu nog goed kunnen, ZONDER de wielkasten uit te rollen...

Ik heb die velgen ook, en de wielkasten niet uitgerold:
zonder enig probleem:
Afbeelding

succes ;)
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

welkom hier, ik zou eerder voor de 1e velgen gegaan zijn, maar dit is puur eigen keuze en smaak :wink:

ziet er al goed uit en plannen klinken veelbelovend :P

have fun, grtz
Shady
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 05 jan 2009, 20:45
Locatie: begijnendijk

Bericht door Shady »

bedankt voor de reacties

maandag naar de keuring en dan als de winterprikke voorbij zijn opnieuw de velgen laten monteren en lager gaan :)

@ highlander: ben wel geïnteresseerd in de bumper Heb je foto? en hoeveel zou je daar voor willen?

@devil chase: heb je bumpstops ofzo want zo laag dan raken je banden toch bij elk putteke de kassen en vanvoor komen m'n banden buiten de kassen Hoe zit da bij jou (heb 205/45/17 )

@unknown: zeker op vlak van voetbal :wink:
Unknown
Pug Driver
Berichten: 864
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:38
Contacteer:

Bericht door Unknown »

Vlak aan mijn deur zelfs dieje voetbal :) :)
PdeBie
Berichten: 297
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 10:31
Locatie: Tiel (NL)
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

Shady schreef:@devil chase: heb je bumpstops ofzo want zo laag dan raken je banden toch bij elk putteke de kassen en vanvoor komen m'n banden buiten de kassen Hoe zit da bij jou (heb 205/45/17 )
ik heb deze velgen ook, maar nergens problemen mee.
bandenmaat: 205/40/17

Afbeelding
Groeten,
Patrick

[b]Peugeot 206 XS 1.6 16V[/b]
Shady
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 05 jan 2009, 20:45
Locatie: begijnendijk

Bericht door Shady »

@pdebie: heerlijk die foto!!! soms raak ik nu al m'n kassen en hij is niet eens veel verlaagd :? Maar da zal dan aan de rijstijl liggen wrs...
Hoeveel is de jouwe verlaagd?

Kan er iem mij zegge of een gt bumper mooi aan te passen is op de gewone smalle zijschermen (of omgekeerd, de zijschermen op de bumper) of best bredere zijschermen zoeken (en waar vind je die dan?)

groetjes
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Brede zijschermen halen bij de Peugeotdealer op de hoek. Of die hierboven bij sponsors. :wink:

Mss best een topic aanmaken in het Peugeot carpark voor je auto, dit topic dient om de persoon achter de auto voor te stellen. :wink:
PdeBie
Berichten: 297
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 10:31
Locatie: Tiel (NL)
Contacteer:

Bericht door PdeBie »

Shady schreef:@pdebie: heerlijk die foto!!! soms raak ik nu al m'n kassen en hij is niet eens veel verlaagd :? Maar da zal dan aan de rijstijl liggen wrs...
Hoeveel is de jouwe verlaagd?
ik rij wel rustiger nu hij verlaagd is ja. en ik probeer gaten in het wegdek te vermijden. nu hebben we die in NL niet zo veel gelukkig

no offence, maar ik snap niet hoe jullie belgen zo laag kunnen rijden met die wegen :)

Maar om je vraag te beantwoorden: voor 60mm achter 40mm
Groeten,
Patrick

[b]Peugeot 206 XS 1.6 16V[/b]
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”