advertentie Automotive Group reclame

207 vs 307 photoshoot story (outlaws)

Oudere topics

Moderator: P-unit

Gesloten
extreme_307
Berichten: 275
Lid geworden op: za 13 sep 2008, 00:31
Contacteer:

207 vs 307 photoshoot story (outlaws)

Bericht door extreme_307 »

PUG207 VS PUG307
LA TIGRESSA VS DARK_DESTINY
Afbeelding

LA TIGRESSA (pug207) trotse eigenaar: matthias aaron
DARK_DESTINY (pug307) trotse eigenaar: verheyden steven

28 september was het ne zalige dag om is onder mate (pugdrivers) is ne fotoshoot te gaan doen in een paar loodse in glabbeek.
Maar et begon al heel goe toen mene maat aangekome was op de afgesproke plaats en daar ondekte da em de batterye van de kodak was vergete by zen thuis et kieke :lol:
Dus wij hup naar zen thuis. Ik a la lowrider volgen he. der zijn maar een paar heuvelkes zei em maar de ware wel een heel deel meer en elke heuvel rustig op en rustig af :D
Ma kzen tog heelhuids by zen thuis aangekome.dan nog wa blijven plakke ginder en aan de praat geraakt maar uiteindelijk tog ook trg vertrokke. Eenmaal trg op de plaats waar de shoot zou plaatsvinde zijn we de eerste beste en natuurlijk open loods ingerede vu de shoot.
De bolidekes sgoon geplaatst en mene maat ma fotos trekke hehehe. Na een deel fotos hebbe we de otos verzet om zo fotos te kunne trekke vanuit de hoogte. we zijn dus op ne oplegger me appelbakke gekrope dieje daar binnestond en nogal wankel was om vanaf daar te trekke. mja wa ne mens allemaal ni doe vu zen hobby he :lol:
Na fotos vanuit de hoogte moeste we tog ook fotos hebbe me de trotse eigenaars erby he dus timerke op 10sec en krosse naar de oto en posere 8)
Maar et zijn wel geslaagde fotos moet ik toegeven

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar nu hadde we fotos van de bolides en de trotse eigenaars maar nog geen fotos van de neons en leds.
Dus reden we de bolides trg naar buiten om vervolgens ze trg binne te ryde in de loods eragter die wel iet donkerder was ma nog ni donker genoeg vu egt alles te kunne zien. Da zulle jullie ook wel merke aan de fotos. Maar de fotos zen ook ni egt al te slegt uitgekome. Mene maat hed egt zen best gdn se :D Der zijn zelfs fotos by die zo op ne cover kunne staan van een boekske bv:streettuner ofzo 8)

maat zene bolide:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mijne bolide:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu na weer een deel fotos beslote we omda de zon tog nog scheen om buiten nog wa kiekjes te neme :p. dus de bolides weer buiten halen en mooi placere op de weg :D
Ma de weg die stond bol en da zulde aan mene oto(307) ok wel zien da ene kant hoger sta as de andere dus

Afbeelding
Afbeelding

na een deel fotos van zo op de weg genome te hebbe ginge we ze tog ma is op de schuine kant zette 8)
Mene maat moest gaan loere of dak ni op de grond zou schure. Ik stond nog gen 10cm van de goot of ik moest al stoppe en de bumper stond zo plat op de grond da ge er nog geen blad papier onder kon krygen :shock: man da was zalig se the feel of air buth without air.
Dus fuck air he the way I’m driving is the way with no air just low :fu:

Afbeelding
Afbeelding

Mene maat zene 207 stond dan ook weeral nice kort op de grond :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tzen egt geslaagde fotos en der gaan er nog meer kome se van den 207 en 307 :D
Na ne hele tyd otos verzette en fotos trekke en wa gelach en getier vonde we et wel goe geweest :wink:
Maar dan sloeg et lot toe :( we stonde namelijk vu een gesloten poort me ketting en dubbel slot en da was de enige uitweg “normaalâ€
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Daarvoor moet toch geen nieuw topic aangemaakt worden. Die foto's kunnen gerust gepost worden in de topics van de desbetreffende auto's.

En een beetje op uw taal letten is ook geen overbodige luxe op een openbaar forum. Sommige dingen zijn echt onleesbaar.


Slotje.
P-Unit
Gesloten

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”