advertentie Automotive Group reclame

2009 - Peugeot 207 CC - Nickn

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

whitepeugeotke
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 20:31
Locatie: zonhoven

Bericht door whitepeugeotke »

hey,

ike heb juist een gekeken op de site van kw.
blijkbaar is er toch een verschil tussen die van de cc en de gewone 3drs.
ook moet ge eens meten naar de diameter van de voorste veerpoot zo weet ge welke past.
ge moet zelf kijken naar wat ge wilt en wat ge voor wilt betalen.
ike weet dat wietec ook al een regelbare set heeft voor de 207.
die ook redelijk laag gaan.

grtz
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Ik zal nog eens verder kijken naar een schroefset voor de 207cc

Kga die van die persoon dak ken nie overkopn omdat ze een gewone 207 3deurs heeft en die schroefset verschilt met die van de 207cc, mits aanpassingen zou die wel passen maar zou niet conform zijn voor de keuring ivm verschillende gewichtsverdeling is mij verteld geweest bij enkele garages (t&s, jvtuning en deboosere)

Grtz Nickn
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Vant weekend de volle 5000 km's overschreden, jawadde :D

Afbeelding

Grtz Nickn
stimpy
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 08:22
Locatie: lichtervelde

Bericht door stimpy »

proficiat. :D hopelijk nog duizenden meer.
ik ben persoonlijk vorige week over de 10.000km geraakt al dus gaat goed vooruit.
grtz
whitepeugeotke
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 20:31
Locatie: zonhoven

Bericht door whitepeugeotke »

proficiat dat valt eigenlijk goed mee.
ik zelf zit bijna aan de 40000km na 2,5j.

grtz
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Ik zit met een twijfelgeval, aangezien dak mij nie echt "jeun" met den 207cc ebbek er al aan zitten denken om hem weg te doen, ik heb hem sedert april 09 en heb +/- 6200km's op den teller staan dus eigenlijk nog bijna niets.

Mss dat ik zou kijken voor een 207rc of iets anders maar ik weet echt niet wat te doen.

Iemand voorstellen, dingen wrm ik hem wel of niet moet houden enz,...

Als ik hem zou houden zou ik hem verlagen, andere velgen enz,... maar aangezien ik al een hele tijd twijfel wou ik eens jullie mening hierover weten.

Grtz Nickn
pug306hdi
Berichten: 414
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 20:16

Bericht door pug306hdi »

kijkt eerst eens wat handelaren, garages, particulieren,... er nog willen voor geven en bepaal dan of je hem nog wil wegdoen.

Mijne 207 CC staat ook in de verkoop en it's a pain in the ass...
2007 - 207 CC THP
2008 - Yamaha R1

www.elektromeersman.be
Romaric
Berichten: 901
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 16:22
Locatie: Lombardsijde (Middelkerke)

Bericht door Romaric »

Ook al staan er bijna geen kilometers op, je krijgt er de dag van vandaag niks meer voor.
Ik heb mijn 207 ook ingewisseld tegen een nieuwe 207. Van naft naar hdi.
Ik heb natuurlijk wat geld verloren op de overname.
Hij heeft een 3-tal maanden te koop gestaan maar ze wilden hem voor niets. Peugeot-garage heeft hem dan uiteindelijk overgepakt.
Het is vooral in je portemonee dat je moet kijken.
Black LIon 2 0 7
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
Locatie: Hoegaarden
Contacteer:

Bericht door Black LIon 2 0 7 »

stimpy schreef:proficiat. :D hopelijk nog duizenden meer.
ik ben persoonlijk vorige week over de 10.000km geraakt al dus gaat goed vooruit.
grtz
ik zit bijna aan de 15000 km na 1jaar en 9 maand
Black LIon 2 0 7
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
Locatie: Hoegaarden
Contacteer:

Bericht door Black LIon 2 0 7 »

Nickn schreef:Ik zit met een twijfelgeval, aangezien dak mij nie echt "jeun" met den 207cc ebbek er al aan zitten denken om hem weg te doen, ik heb hem sedert april 09 en heb +/- 6200km's op den teller staan dus eigenlijk nog bijna niets.

Mss dat ik zou kijken voor een 207rc of iets anders maar ik weet echt niet wat te doen.

Iemand voorstellen, dingen wrm ik hem wel of niet moet houden enz,...

Als ik hem zou houden zou ik hem verlagen, andere velgen enz,... maar aangezien ik al een hele tijd twijfel wou ik eens jullie mening hierover weten.

Grtz Nickn
ik zou persoonlijk bij de cc blijven ge verliest veel in overname en de inschrijving en taks op de rc is hoger meer verbruik en eerlijk vindt ik de cc schoner als de rc
Dyzer
Berichten: 217
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 22:04
Locatie: Kuringen,Hasselt

Bericht door Dyzer »

de zomer komt ook terug dichterbij he. Dus denk eventueel aan een warme dag, dak open, muziek op en genieten :)

houden zou ik doen.
red205xs
Pug Driver
Berichten: 346
Lid geworden op: do 14 jun 2007, 17:06
Locatie: belgium

Bericht door red205xs »

het heeft zo allebei zn charmes eh tis maar waar voor ge het wilt gebruike eh
Die wishing you hadn't, not that you had!!!!

www.360degree-racing.be
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door Steven »

whoow 6200km op een jaar :shock: da doek vlotjes op 2 maanden :oops: Heb je nog een tweede auto dan? want als je met deze nie veel km's maakt, gaat ge da anders ook niet doen met een andere eh... Als ge een auto gewoon heel weinig gebruikt, lost ge da nie op door een andere te kopen eh, tis nu ook nie echt een straf om met deze rond te rijden eh :)
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

@pug306hdi en Romaric: kzal eens rond horen, dan zien we nog wel :D

@Dyzer: Daar hebde wel gelijk in, kverlang wel terug naart zonneke want met da kutweer van de laatste tijd.

@red205xs: Das waar, het heeft zijn charmes maar kvind soms da mijn 120pk's beetje te weinig zijn.

@Steven: Neen, heb geen 2de auto, kdoe niet zo overdreven veel km's aangezien mijn werk op een goeie 2km van mijn deur is en mijn vriendin op 6km van mijn deur woont.
Als ik met de auto naar het werk ga (afhangend van het weer) staat hij daar een hele dag want kben ofwel op baan met firmawagen ofwel met vrachtwagen ofwel ben ik heel de dag terplaatse en als we weggaan met vrienden ga ik meestal mee met hen omdat ik toch een ooo zo grote achterbank heb :) dus kben niet veel bob

Grtz Nickn
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Bericht door Taz Devil »

da ga toch vlot een 207 met 120 pk
ik heb een 5deurs versie, 9.4 sec aan de 100 is toch nie traag? Wel is de mijne leeg 1220kg en de cc is 1330kg.
Het voelt wel niet snel aan omdat die motor nogal zacht is, dus bedoel dan geen bom als ge ineens plank duwt, maar geleidelijk aan komen die pk's ( tov oude vtec... ) Het voelt allemaal een beetje karakterloos ( ook geen turbo gat omdat er gewoon geen turbo is :p )

edit: uwe cc doet er 10.7 sec over
Peugeot 207 Sporty || Wit 5deurs || 1.6 VTi (Variable Valve Lift and Timing injection) 120pk 88kw
Gesloten

Terug naar “20x”