advertentie C&C reclame

2009 - Peugeot 207 CC - Nickn

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

netjes 8)
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Merci gastn :D

Grtz Nickn
Laatst gewijzigd door Nickn op za 09 mei 2009, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

2 weken geleden had ik gemerkt dat mijn achterbumper rechts loskwam, daarmee naar peugeot gereden, ze zeiden van ja komt binnnen 2 weken zaterdag keer naar hier (vandaag dus) want met het verlengd weekend van den 1sten mei was de garage niet open.

Ik dus vandaag vroeg opgestaan (rnd 11u :lol: ) en naar de garage geweest, ik kom daar toe, kvraag of da ze der nu voor kunnen kijken, der komt iemand van de afdeling carrosserie naar mijn auto kijken en zegt van ja we gaan da stuk moetn bestellen :?

Kzeg oe ge ga da moetn bestellen, ik ben ier 2 weken geleden geweest en nu moet ge da stuk nog bestellen, kzeg tis weer goe geregeld e, kwas der nie echt mee gedient.

Der is constant iets aan dien auto: de motor schuifelt (wsl de riem die te los hangt), als je aanzet in 1ste en 2de valt em eerst in nen put en dan pakt em weer, echt niet handig, enz,....

Ik heb die auto nu iets langer of een maand en kheb al goesting om hem weg te doen, wat ik persoonlijk erg vind, kdenk dat em gemaakt geweest is op maandag :lol:

Ik weet echt niemeer wat gedaan ze, kheb in die maand tijd dat ik hem heb minstens 12 keer naar de garage geweest.

Vanmorgen had ik goesting om te zeggen van kijk ge neemt em terug, ik leg wa bij en ik bestel nen 308cc moja

Grtz Nickn
Laatst gewijzigd door Nickn op zo 25 apr 2010, 21:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Oei, das minder :?

En dat voor nen nieuwe otto :roll: Nu laat peugeot toch wat steekskes vallen ze, spijtig dat ge dat allemaal aan de hand hebt :(
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Ja kvind da ook en eerlijk gezegt, kbegin er beetje genoeg van te krijgn, het is het een na het ander.

Iemand die mij kan helpen of een suggestie heeft wat ik zou kunnen doen want ik weet het niet meer ze, kan daar zo iederen dag gaan staan :?
Laatst gewijzigd door Nickn op zo 25 apr 2010, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

ga eens langs bij een andere garage?

en dit kunt ge bij ieder merk voor hebben...
Pauwels 206
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 16:25
Locatie: Hingene - Antwerpen

Bericht door Pauwels 206 »

Om het toch een beetje positief te zien:
het is beter dat het nu allemaal kapot gaat, in garantie :wink:

Zoals Tom zegt; misschien beter een andere garage zoeken met betere service.
Succes ermee :!:

Grtz
207ccke

Bericht door 207ccke »

mooie cc!! staat netjes met het gekozen interieur
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

@_Tom_ en Pauwels 206: kdenk idd van da keer te doen en het is idd beter dat nu kapot gaat dan dat mijn garantie verlopen is maar ben van plan om mijn garantie te verlengen, je weet nooit he.

@207ccke: thx

De wagen is dus binnen geweest voor de mankementjes en de achterbumper is vastgemaakt, die lakfout is verholpen maar aan het schuifelen van de motor hebben ze niets kunnen doen.

In de garage wisten ze mij te vertellen dat dit zo was van de motor, ze hebben een splinternieuwe 207 die in de showroom stond laten horen en dit was juist hetzelfde geluid, iemand die dit ook nog heeft?

Ondertussen keer wa zitten prutsen met dit als resultaat:

Afbeelding

Grtz Nickn
Laatst gewijzigd door Nickn op zo 25 apr 2010, 21:14, 2 keer totaal gewijzigd.
207ccke

Bericht door 207ccke »

Onnodige quote verwijderd door P-Unit


aan mijn motor van de cc mankeert niks en hoor ook niks speciaals
juist in tweede vertrekken op ambriage dank shokt de wagen wat dus geef ik wat gas bij en dat probleem is weg

ik zal eens wat fotos moeten trekken van de mijnen
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

@207ccke: Bij mij is het de 1.6 benzine 120pk versie die er in ligt he.
stimpy
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 08:22
Locatie: lichtervelde

Bericht door stimpy »

ik heb daar geen probleem mee hoor nog niets gehoord van schuifelen nog schokken niets echt content van mijn vorige was een fiesta mk6.5 een 1.4tdci en die had da ook dat schokken ook nooit verholpen geweest van alles geprobeer nieuwe software opgestuurd naar antwerpen daar hem op de testbank gezet en niets opgeleverd. wil je de moed niet afnemen hoor maar wasd gewoon zo. nu is die auto nog bij mijn ex en het schijnt vermaakt te zijn en het waren de enjectoren.
grtz stimpy
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Ik kan mss van iemand dat ik ken haar kw's varI overkopen van nog geen jaar oud voor de 207cc,

maar mijn vraag is nu of ik dat dan bvb bij deboosere kan laten steken om toch de nodige papieren te hebben voor mijn wagen of hoe moet ik dit dan doen?
rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

ja steek die maar binne bij deboosere.
die gaan voor u alle papieren regelen.
denk zelf als ge wilt dat zij ermee naar de keuring gaan.

goeie service daar.
Nickn
Berichten: 219
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 19:00
Locatie: Kuurne (W.-VL.)

Bericht door Nickn »

Kben nu serieus aant twijfelen of ik ze zou overnemen die varI aangezien die toch redelijk hard rijden heb ik al horen zeggen. (mss domme vraag maar passen de kw's voor een gewone 207 ook op een 207cc of is dit dezelfde diameter?)

Mss eens kijken voor varII of III maar de prijs zal er wsl ook wel naar zijn. :?
Ik zou hem willen verlagen maar toch nog iets van comfort willen behouden, ik weet dat varI gewoon in hoogte regelbaar is, varII hoogte en uitgaande slag en varIII hoogte, in en uitgaande slag

Wat raden jullie mij aan? Der zullen er hier wel zijn die der toch iets van kennen he

Grtz Nickn
Gesloten

Terug naar “20x”