advertentie Nova reclame

306 Champion

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

tis idd dat dattek bedoel :) maar dan alleen de 306, tuwe ziet er ook ferm uit, hoe hebde da nu weer gedaan :p

en ivm die lichten, komen van hier: http://www.autostyle.nl/productfind.asp ... rsal=false (nieuwe 2009 koplampen met daglichten staan er ook al op, maar denk nie dat da op iets ga trekken)

alleen staat er bij den goedkope PEK06 ('99) en voor den dure PEK08J (97-99)
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

de dure gaan volgens mij de black valeo's zijn...


die met daglichten zijn vo ph1 :wink:
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

die dure gaan denk ik idd black valeo's zijn.

die goedkopere zullen wss aftermarket lichten zijn.

die waar staat 99 is voor fase 3
die 97-99 is voor fase 2
MAAR past op beiden fase 2 & 3 zijn identiek hetzelfde.

die met dachlichten is idd wel jah.
nog zelf geen 306 gezien met zo'n lichten
wel een 206 was echt zalig in donker maar in klaarlichte dag vond ek wa tegenvallen et design zo.
silverlion306
Pug Driver
Berichten: 1647
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
Locatie: Tienen

Bericht door silverlion306 »

Da wit peugeot logo op mijn dashboard is eigenlijk ne sticker :lol: gevonden in een klein tuningshopke (zemst). Materiaal vergelijkbaar met de pugdrivers stickers
Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

allé hupla, vannacht hebben ze hier in 2 autos ingebroken, waaronder de mijne dus, achterste zijruit kapot, radio gepakt (ehbo kist ook....), handschoenkaske geforceerd (zat op slot)

verzekering gebeld en blijkbaar ben ik nie verzekerd voor glasbreuk, ook al ist inbraak.. go figure

gebuur heeft ze zien wegrijden, maar heeft de nummerplaat nie gezien spijtig genoeg

weer kosten dus :roll:

zet mij samen met die 3 andersgekleurde medemensen en kmaak ze af.. letterlijk :evil:

edit: paar dagen terug ook tever gezeten bij het parkeren, paar krassen op den achterbumper dus laten spuiten en weer kosten, duur lolleke vandeweek :/
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

how maat, das klote :?
(waar woonde gij nu just weer? :oops: )

welk ruitje ist da kapot is? (LofR) kheb mss nog ene ligge vo u anders
(kdenk dak de linkse nog heb)


nog sjans da ze u deur ni open geplooid hebbe (lijk bij mijne vorige :roll: )


klotigste is dien radio é :(
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

wondelgem, nie ver van het van beverenplein (beruchte buurt, zult ge wel kennen denkek)

tis de rechtse achterruit, garagist gebeld en hij had nog eentje liggen, morgen laten vervangen, kheb toch congé vandeweek, de rechtse gordel is ook naar de zak (beweegt nemeer)

en diene radio is idd ook spijtig, zal ne nieuwe kopen denkek, wel ene met een code (hebben ze da bij pioneer?), en eventueel een verklikkerlichtje plaatsen ergens op mijn dashboard

het ambetante is dat ge de auto snie ziet, die staan op zo nen kleine parking onder het appartement, langs beide kanten hagen dus ze zitten daar veilig en niemand kan ze zien, dus gaa'k die plaats opzeggen en mij gewoon vanvoor zetten

andere persoon had minder geluk, tis nen auto van zijn vriendin die nu op reis zit, hij wou hem hier stellen ipv aan de muide omdat het hier "veiliger" is.. niet dus :(

en het vreemde is dat ze mijn papieren lieten zitten (konden er nie mee weg rijden door zo een spel dattek omhoog trek vlak voor den auto) en da kistje en al pieken..

en tis geen alarm, gewoon centrale vergrendeling dus ruit inslaan en pinneke omhoog en alles is open (mss dat ze daarom uw deur geplooid hebben? hoe laf da ook is)
Pug306XS
Berichten: 1344
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 10:59
Locatie: Mechelen

Bericht door Pug306XS »

Das wel minder :(

Hopelijk krijge ze die nog te pakke, ma kans is klein.
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

Shad0w schreef:wondelgem, nie ver van het van beverenplein (beruchte buurt, zult ge wel kennen denkek)
de mijne sta daar momenteel 2 strate van :shock:
(grensstraat)


wel raar da u gordel nr de zak is :o


en normaal zijn de pioneer radios gegraveerd van code ja, ma wa zijde daar mee :lol: :?
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Das geen goed nieuws.

Ik heb wel effe uw taalgebruik een beetje aangepast om geen problemen te krijgen met de anti-racisme brigade.
Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

np, tlag eruit zonder dattek het wist, srr m8 :)

@dragoon, ik woon in de godelievestraat (naast de kerk), als ge er eens passeert zult ge mss diene parking zien onder het gebouw, enorm slechte plaats maja tis telaat é

soit, zit nu binnen in de garage wat verder, kwil hem zo nie laten staan met een stuk bubbelplastiek op die ruit vannacht, en kdenk dat er wat glas in die opening van de grodel geraakt is, ma haar lief trok eraan en tzat geblokkeerd :/

en vinden? zelf diene fliek zei dat diegene die nu een straf van 3 jaar krijgen, ze zelf niet eens meer moeten gaan zitten, enkelband aan en ze zijn weer "vrij", erg hé
Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

soit nieuwe radio gevonden, morgen bestellen, Pioneer DEH-2120UB (basic maar meer hoef ik nie, front usb voor mijn stickske is genoeg)

Afbeelding

http://www.pioneer.be/nl/products/25/12 ... specs.html
Dragoon
Berichten: 2361
Lid geworden op: ma 30 okt 2006, 20:10
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

alsde front usb wilt, onlangs eentje gestoken van sony, ligt in mediamarkt aan 130 of 140€, zeker de moeite voor z'n prijs (ben et type ffe kwijt)

moest da wa goeikoper zijn dan die pioneer is da zeker een gedacht é
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

pio staat 90€ op inet dus tzal maar een goei 100€ zijn bij mijne garagist, dus das nie zoveel geld, tis gewoon dattek geen cd's meer wil (her)branden van zodra ik weer wa nieuwe liedjes heb :) en heeft rca pre-out wa ook een pluspunt is voor nen "budgetradio" (zit wel op alle nieuwe radio's tegenwoordig denkek? vorige had dit nochtans nie (2020MP))
Shad0w
Berichten: 57
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 12:00

Bericht door Shad0w »

ruit zit erin, gordel gefixed, en na het thuiskomen nog nen platte band erbij :( (vijs)
Plaats reactie

Terug naar “30x”