advertentie Automotive Group reclame

race wars 2008

Komentaar op afgelopen evenementen en foto's.

Moderator: P-unit

tunerke007
Berichten: 322
Lid geworden op: do 27 dec 2007, 15:50
Locatie: Borgloon

Bericht door tunerke007 »

ook weer schoon pictures e :)
www.nikki-vanherck.be Studio/Rallyfotografie!
Dyzer
Berichten: 217
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 22:04
Locatie: Kuringen,Hasselt

Bericht door Dyzer »

306xtreme wrote:
ook jammer voor bart met de 206 ik hoop dat destukken nog meevallen en da ge veilig zijt thuis geraakt

wat is er met bart zijne 206? Is da toevallig ne blauwe RC want toen ik aankwam stond der ene aan de ingang die getakeld werd.
thablue206
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 22:28
Locatie: neeroeteren
Contacteer:

Bericht door thablue206 »

ik ben veilig en wel thuis gekomen . temperatuur niet boven de 70 graden geweest en het slangske is blijven zitten :D
maar toch wel ff serieus verschrokken t was al een goed begin .

in ieder geval een dikke mercie aan idereen die heeft geholpen en de milde schenkers van het (koel)water :P

ik ben zelf maar vroeger doorgegaan om nog snel een nieuwe radiator te steken en dan erna zelf maar wat sprintjes gaan trekken opt industrieterrein en ook hier blijf em lekker koel :D

dus iedereen mercie

greetzz bart
beter 1 206 op mijn oprit dan 10 in de straat
pugske
Berichten: 712
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: kuringen
Contacteer:

Bericht door pugske »

@ dyzer, neen het is geen blauwe rc
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

@ thablue, was dat die blauwe met die zwarte velgen die aan de hoofdingang stond van t circuit ?
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

hier nog wa pics van zolder die ik gevonden heb :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
thablue206
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 22:28
Locatie: neeroeteren
Contacteer:

Bericht door thablue206 »

nope het is een zilveren , stond bij de rest van de pugdrivers die van kuringen zijn gekomen :)

greetzz bart
beter 1 206 op mijn oprit dan 10 in de straat
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

ahzowe, nee omdat toen ik de ingang passeerde stond er een knappe gti of Rc denk k (t was een belg) blauw met zwarte wielen m?aar ze waren hem aan t depanere...

die voorlaatste foto van die 205... knap gemaakt vond k, enkel jammer dat een dimma als basis gedient heeft :)
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Bericht door dtm-driver »

vind die dimma maar verkracht sorry dak het zeg
bandjes van 7 breed ofz en ne spacer van 8cm ofz ...
tis gewaagd maar niet gelukt in mijn ogen!!

greetz
106 ON STEROIDS
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Bericht door Freaky Freeky »

Ik vond het binnenrijden echt een schande... door familiale rede kon ik ook niet als eerste voor de poort staan, om half 10 kwam ik van de autostrade af en enkele meters verder stonde ze al aan te schuiven en dat ging gene zak vooruit :evil: dan maar beetje een andere ingang of weg te zoeken, heel rond gereden daar kon ik dat volk wat nog aan het aanschuiven was op de weg en op die homoparking toch nog afsnijden :?
Halverwege begonne een deel auto's hun daar opeens langs de straat op een zandparking te parkeren waar meneer politie het verkeer staat te regelen :? komt die sn*l toch ook niet naar mij toe en zegt rij hier de bezoekers(zand)parking maar op want het circui staat vol :? Ik zeg ik kom voor op het circui te staan en ik zal op het circui staan ook, de pugdrivers hadden trouwens een plaatske voor mij voorzien.
Niks van zegt die sn*l, dat is voor getuunde wagens en gij kunt daar niks gaan doen :shock: Toen was ik wel effe kwaad seg :evil: :evil: :evil: Ok... ik heb nu niet de eerste de beste chiekste getuunde wagen maar de wagen's ver voor en achter mij waren allemaal standaard schinkbakken met tupperware bumpers in 5 verschillende kleuren en waar de plamuur 2 cm dik op is gesmeerd die er al terug vanaf is aant rotten :roll: Man man man daar wor ik dan echt slecht gezind van h?.
Opeens ging het verkeer een paar meter door, ik fijn deurke langs meneer de flik terug toe gedaan en verder gereden ja :fu:
Na 1uur en 45min was ik eindelijk binnen, mene motor serieus overhit natuurlijk. Ik dacht dat ze dit jaar exstra ingangen gingen voorzien :? ik ben voorbij de hoofdingang gekomen tijdens het aanschuiven, daar zoude ze al met 2 langs elkaar kunnen binnenrijden alst moet maar nee das alleen voor die enkele drift of sprintwagen die daar aankomt, tijdens het wachten heb ik wel geteld 2 wagens zien binnenrijden :?
Inkom 36 euro :shock: eene auto 12 euro Ok, maar als passagier vind ik dat eigenlijk toch wel beetje veel hoor :?

Gelukkig heeft het zonnetje veel goed gemaakt... enkele mooie auto's gezien en ook weer met enkele een goeie babbel kunnen doen na de lange winterperiode...

Toch ook nog die eene nissan driftwagen van AVB voor mijn neus zien pertotal gaan tegen eene ijzeren paal, dat vond ik nog het beste gezien te hebben van de hele dag :lol:

Of het voor herhaling vatbaar is volgend jaar weet ik nog niet... eene ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen h? :wink:

Sorry maar dat is mijn meninge hiervan h?...
Show some respect to earn some respect !!!...
Erilanda

Bericht door Erilanda »

Een paar foto's die ik gemaakt heb;

http://www.karikatuning.nl/Race%20Wars%2008/

Zijn d'r niet veel dit keer.... en heb ook serieus moeten shoppen bij de meeste om er nog iets van te maken...
whitepeugeotke
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 20:31
Locatie: zonhoven

Bericht door whitepeugeotke »

@ Erilanda: schone foto's man.
vooral die van pug(z)ot en van Freaky Freeky.

grtz
boonbeest
Berichten: 54
Lid geworden op: za 24 feb 2007, 20:30
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Bericht door boonbeest »

@ freaky freaky

wij hebben 5 minuten aangeschoven om 10 uur.

dus kdenk niet da ge moet zagen

als ge soms leest zijn er dat 2tot3 uur aangeschoven hebben

da weet ge op zo'n evenementen h
boonbeest
Berichten: 54
Lid geworden op: za 24 feb 2007, 20:30
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Bericht door boonbeest »

mmaar de crew is idd verre van vriendelijk

heb ik ook gemerkt tijdens het parkeren
306xtreme
Berichten: 1680
Lid geworden op: zo 22 jan 2006, 22:18
Locatie: dorne (limburg)
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

zijn weer mooie pics erilanda
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
Plaats reactie

Terug naar “Fotos & reacties - Photos et Commentaires”