1984 - Peugeot 305 S5 - Axel
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
1984 - Peugeot 305 S5 - Axel
Sinds gisteren staat ie in mijn garage, deze 305 S5 uit 1984. Bedoeling is om deze eens goed onder handen te nemen, origineel laten, zeker NIET te verlagen en klaar te stomen tegen eind 2009. Dan kan ik hem inschrijven als oldtimer.
Verder details volgen nog wel.
guS
Verder details volgen nog wel.
guS
Laatst gewijzigd door Axel op za 09 okt 2010, 17:44, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Ik heb ff de specificaties opgezocht, het is wel in 't frans
Il s'agit d'une base de 305 GR avec le moteur de la GT et quelques ?l?ments de finition de la SR.
Equipements ext?rieurs suppl?mentaires:
peinture m?tallis?e en s?rie,
becquet arri?re noir mat,
jantes en t?le de SR avec pneus 165/70 SR 14,
baguettes lat?rales,
phares ? iode,
sigle "S5" sur le coffre.
Equipements int?rieurs suppl?mentaires:
Int?rieur drap,
volant ? deux branches,
compte-tours ?lectronique,
montre analogique sur console,
pr?-?quipement radio.
Moteur:
1580 cm3 - 94ch uniquement.
Btw, d'r is nog veel werk aan, maar ja, we hebben tijd h
Il s'agit d'une base de 305 GR avec le moteur de la GT et quelques ?l?ments de finition de la SR.
Equipements ext?rieurs suppl?mentaires:
peinture m?tallis?e en s?rie,
becquet arri?re noir mat,
jantes en t?le de SR avec pneus 165/70 SR 14,
baguettes lat?rales,
phares ? iode,
sigle "S5" sur le coffre.
Equipements int?rieurs suppl?mentaires:
Int?rieur drap,
volant ? deux branches,
compte-tours ?lectronique,
montre analogique sur console,
pr?-?quipement radio.
Moteur:
1580 cm3 - 94ch uniquement.
Btw, d'r is nog veel werk aan, maar ja, we hebben tijd h
-
- Pug Driver
- Berichten: 3192
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
- Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
- Contacteer:
Tja Wes, ik kon het niet meer uithouden, het stilzwijgen.
@Cult: deze is hem, ja, maar de advertentie zal nog wel verdwijnen de volgende dagen. Alle details staan erop h?, maar ik zal ze nog eens copy-pasten:
Bouwjaar 1984 (eerste indienststeling: 30/11/1984)
Bijna 110.000 km
Donkergrijze metaalkleur (Gris Winchester) in mooie staat
1.6-benzinemotor met carburator (94 pk)
5 versnellingen
Heel zuiver stoffen interieur
Radio-cassette
Toerenteller
Auto heeft 's nachts altijd in een garage gestaan toen hij nog werd gebruikt.
Nu staat hij ongeveer 9 maanden stil onder een afdak op betonnen ondergrond.
Hierdoor verkeert de wagen nog in een gezonde staat met weinig tot geen roest.
Minpunten zijn dat er iets scheelt met het (elektrisch bediende) schuifdak en dat het gelijkvormigheidsattest ontbreekt maar dat kan bij Peugeot opnieuw worden aangevraagd. En ik ga hem serieus vertroetelen
guS
@Cult: deze is hem, ja, maar de advertentie zal nog wel verdwijnen de volgende dagen. Alle details staan erop h?, maar ik zal ze nog eens copy-pasten:
Bouwjaar 1984 (eerste indienststeling: 30/11/1984)
Bijna 110.000 km
Donkergrijze metaalkleur (Gris Winchester) in mooie staat
1.6-benzinemotor met carburator (94 pk)
5 versnellingen
Heel zuiver stoffen interieur
Radio-cassette
Toerenteller
Auto heeft 's nachts altijd in een garage gestaan toen hij nog werd gebruikt.
Nu staat hij ongeveer 9 maanden stil onder een afdak op betonnen ondergrond.
Hierdoor verkeert de wagen nog in een gezonde staat met weinig tot geen roest.
Minpunten zijn dat er iets scheelt met het (elektrisch bediende) schuifdak en dat het gelijkvormigheidsattest ontbreekt maar dat kan bij Peugeot opnieuw worden aangevraagd. En ik ga hem serieus vertroetelen
guS