2001 - Peugeot 206 Quicksilver - Odie
Moderator: P-unit
2001 - Peugeot 206 Quicksilver - Odie
hey hey, nu ik eindelijk heb gevonde hoe ik foto's kan poste zal ik mijn 206je er ook eens opzette
het is begonnen in de zomer van 2006
had toen een autooke nodig en heb me later verleiden door ....
een 206 quiksilver 2.0 hdi bwj 2001
zo stond ie erbij toen ik hem pas had
op foto's wel al eerste aanpassingen, namelijk alu tankdop en alu instaplijstjes
dit vond ik al mooi, maar wou em wat jonger laten lijken
meer zoals de nieuwer modelen quiksilver
-> gevolg: sierlijstjes rondom laten meespuiten in koetswerkkleur
en montage orgineel dakspoilerke peugeot
toen had ik dit
nog een fotootje van het interieur
zo een tijdje rondgereden
en komen we korter en korter bij de zomer terecht
en rijzen ook de kriebels voor een zomervelgje
ik was aan het twijfele wat velg maar had al een voorkeur
hier kleine spypic
toen ik ze dan ook in het echt onder een 206 had gezien was de keuze snel gemaakt
geprobeerd ze occasie te vinden maar helaas ... enkel aan bijna de nieuwprijs en dan waren ze nog met versleten banden
dan maar nieuw bestellen dacht ik, ben ik ook zeker dat ze goed zijn
en jaja het zijn orgineel 206 rc wielen
na lang tijdje wachten omdat ze de velgen kwijt geraakt waren
verstuurd bij peugeot frankrijk ma leverancier had ze niet ...
is dit het resultaat begin zomer 2007
laatst is er dan nog een alu voetsteuntje bijgekomen
en zo staat ie er voor de moment bij tijdens de zomer
in winter met de orgineel sirroco velge voor meneer zout tege te gaan
iets wat nog mooi zou zijn en waar ik al aan gedacht heb is een kleine verlaging
maar omdat ik dagelijks een 100km moet maken en wegens het comfort blijft ie op standaard hoogte
heb mij wel al bezig gehoude er een fotosoep van te maken en verlaagd zou het dit geven
vwoila, dat is mijn verhaaltje tot nu toe
wat misschien nog komt
- kopsteunen achter
- armsteun?? maar zou deze dan eerst eens in echt gezien en getest wille hebbe
comments zijn welkom
het is begonnen in de zomer van 2006
had toen een autooke nodig en heb me later verleiden door ....
een 206 quiksilver 2.0 hdi bwj 2001
zo stond ie erbij toen ik hem pas had
op foto's wel al eerste aanpassingen, namelijk alu tankdop en alu instaplijstjes
dit vond ik al mooi, maar wou em wat jonger laten lijken
meer zoals de nieuwer modelen quiksilver
-> gevolg: sierlijstjes rondom laten meespuiten in koetswerkkleur
en montage orgineel dakspoilerke peugeot
toen had ik dit
nog een fotootje van het interieur
zo een tijdje rondgereden
en komen we korter en korter bij de zomer terecht
en rijzen ook de kriebels voor een zomervelgje
ik was aan het twijfele wat velg maar had al een voorkeur
hier kleine spypic
toen ik ze dan ook in het echt onder een 206 had gezien was de keuze snel gemaakt
geprobeerd ze occasie te vinden maar helaas ... enkel aan bijna de nieuwprijs en dan waren ze nog met versleten banden
dan maar nieuw bestellen dacht ik, ben ik ook zeker dat ze goed zijn
en jaja het zijn orgineel 206 rc wielen
na lang tijdje wachten omdat ze de velgen kwijt geraakt waren
verstuurd bij peugeot frankrijk ma leverancier had ze niet ...
is dit het resultaat begin zomer 2007
laatst is er dan nog een alu voetsteuntje bijgekomen
en zo staat ie er voor de moment bij tijdens de zomer
in winter met de orgineel sirroco velge voor meneer zout tege te gaan
iets wat nog mooi zou zijn en waar ik al aan gedacht heb is een kleine verlaging
maar omdat ik dagelijks een 100km moet maken en wegens het comfort blijft ie op standaard hoogte
heb mij wel al bezig gehoude er een fotosoep van te maken en verlaagd zou het dit geven
vwoila, dat is mijn verhaaltje tot nu toe
wat misschien nog komt
- kopsteunen achter
- armsteun?? maar zou deze dan eerst eens in echt gezien en getest wille hebbe
comments zijn welkom
Laatst gewijzigd door Odie op vr 18 jan 2008, 21:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Het kleuren van die sierlijsten romdom doet al heel veel, en de velgen maken het verder af!
Simpel maar goed!
Verlaagd zou nog leuker zijn natuurlijk, maar met die afstand is inboeten aan comfort niet aan te raden.
De motor is dezelfde als de mijne: hoe zit het met jouw olieverbruik? En hoeveel km kan jij ongeveer doen met een volle tank?
Simpel maar goed!
Verlaagd zou nog leuker zijn natuurlijk, maar met die afstand is inboeten aan comfort niet aan te raden.
De motor is dezelfde als de mijne: hoe zit het met jouw olieverbruik? En hoeveel km kan jij ongeveer doen met een volle tank?
[size=75]Stupidity is not a crime so you’re free to go[/size]
als je zou willen verlagen zijn er voor u echt wel een aantal opties om toch voldoende comfort te hebben. Ikzelf moet ook 150 km per dag doen en heb mijn peugeot 3 cm verlaagd met enkel de veren te veranderen. Die zijn iets harder dan de standaard veren maar geven me toch nog meer dan voldoende comfort.
In uw geval kunt ge een setje eibach veren steken die qua comfort niet moeten onderdoen voor het origineel en die toch nog comfort garanderen. Darl'mat heeft dacht ik eibach veren onder zijn 406 coup? steken en die is daar toch zeer tevreden over.
In uw geval kunt ge een setje eibach veren steken die qua comfort niet moeten onderdoen voor het origineel en die toch nog comfort garanderen. Darl'mat heeft dacht ik eibach veren onder zijn 406 coup? steken en die is daar toch zeer tevreden over.
Thanx voor fijne reply's
@Bakske: niks olieverbruik, gewoon tijdens onderhoud vernieuwen (zeer tevreden van) met nu toch rond de 113000km op de teller
en met 1 bak ga ik na een 930 km tanke
lampje is dan meestal nog niet aan maar riskeer het niet er nog 100km bij te doen, en als ik het uittel verbruikt em +- 5,1 ? 5,2 l/100km
ondertss nog een stomme vrachtwagen tegengekomen die stenen verloor
gevolg grote ster in ruit, is die toch niet toevallig verder gebarsten zodat carglass er al een nieuwe ingezet heeft
helaas wel weer wat steenslag bij
en vandaag zijn de rc's er terug opgelegd dus kan em weer goed voor de dag komen
en ja, die verlaging zulle we nog wel zien
kameraad heeft een saxo voor rally te rijden, die heeft een verlaging van billstein ma dat is toch wel hard
@Bakske: niks olieverbruik, gewoon tijdens onderhoud vernieuwen (zeer tevreden van) met nu toch rond de 113000km op de teller
en met 1 bak ga ik na een 930 km tanke
lampje is dan meestal nog niet aan maar riskeer het niet er nog 100km bij te doen, en als ik het uittel verbruikt em +- 5,1 ? 5,2 l/100km
ondertss nog een stomme vrachtwagen tegengekomen die stenen verloor
gevolg grote ster in ruit, is die toch niet toevallig verder gebarsten zodat carglass er al een nieuwe ingezet heeft
helaas wel weer wat steenslag bij
en vandaag zijn de rc's er terug opgelegd dus kan em weer goed voor de dag komen
en ja, die verlaging zulle we nog wel zien
kameraad heeft een saxo voor rally te rijden, die heeft een verlaging van billstein ma dat is toch wel hard
@ pug405: ahhhhh gij zijt da met die 405 (ff uw topic gezocht)
vond da al langer propere 405 ma nooit aan gedacht die hier te zoeke
gij hebt een heel stukske zelfde weg als mij he ... zal volgende keer es zwaaie
tja,met die verlaging, misschien eens bij iemand testen die eibach heeft steken
dat kan mij van gedacht doen veranderen als ik jullie zo hoor ....
vond da al langer propere 405 ma nooit aan gedacht die hier te zoeke
gij hebt een heel stukske zelfde weg als mij he ... zal volgende keer es zwaaie
tja,met die verlaging, misschien eens bij iemand testen die eibach heeft steken
dat kan mij van gedacht doen veranderen als ik jullie zo hoor ....