Leo's 205 1.6 XS - Big update P13
Moderator: P-unit
Afgelopen zaterdag aan de achteras begonnen, die dus gruwelijk (en dan dus ook echt GRUWELIJK) vast zat.. Toen we na een poos eindelijk de torx boutjes en de ringetjes los (kapot) hadden, zaten natuurlijk de torsiestaven even vast.. Dus alles maar goed ingespoten, weer in elkaar gezet en gaan we volgende week een nieuwe poging doen.
Voor voor:
Voor na:
Achter:
Voor voor:
Voor na:
Achter:
Het rijdt magnifiek
@Kris, mijn Vlaams is net niet goed genoeg om het te begrijpen
Net mail gehad van KW en die beweren dat mijn 205 standaart al 3cm verlaagd was, dus ze vinden het best zo.. Nu ja, dan maar de hulpveer verwijderen als dat makkelijk gaat.. En controleren of hij in rijpositie op de bumbstop hangt, anders zie ik geen reden om die af te zagen..
@Kris, mijn Vlaams is net niet goed genoeg om het te begrijpen
Net mail gehad van KW en die beweren dat mijn 205 standaart al 3cm verlaagd was, dus ze vinden het best zo.. Nu ja, dan maar de hulpveer verwijderen als dat makkelijk gaat.. En controleren of hij in rijpositie op de bumbstop hangt, anders zie ik geen reden om die af te zagen..
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
@leo: wat je net omschrijft bedoel ik bumpstop gewoon nog wat in korten , anders zal je ook niet zakken als de hulpveer weg is
hulpveer verwijderen duurt geen half uur , gewoon van boven losztten (veerschotel en demper) en je kunt er zo bij
hulpveer verwijderen duurt geen half uur , gewoon van boven losztten (veerschotel en demper) en je kunt er zo bij
Peugeot drive=>the way of live
Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
En eindelijk weer een update
Wegens tijdgebrek is de as nog steeds niet verlaagd Maarja, het maakt me ook niet zo heel veel uit, ik rij nu toch al een jaar met een wigvormige automobiel
Wel heb ik een tijdje geleden de steelies gemonteerd, waarna ik ze gelijk nodig had:
Ook ben ik staande gehouden vanwege de Amerikaanse plaat, dus de normale hangt er weer op..
En ik ben net wat spul voor m'n nieuwe audio gaan halen:
Alpine F250 Versterker:
Focal Acces1 composet:
En ja, die is van carbon
Wegens tijdgebrek is de as nog steeds niet verlaagd Maarja, het maakt me ook niet zo heel veel uit, ik rij nu toch al een jaar met een wigvormige automobiel
Wel heb ik een tijdje geleden de steelies gemonteerd, waarna ik ze gelijk nodig had:
Ook ben ik staande gehouden vanwege de Amerikaanse plaat, dus de normale hangt er weer op..
En ik ben net wat spul voor m'n nieuwe audio gaan halen:
Alpine F250 Versterker:
Focal Acces1 composet:
En ja, die is van carbon