2014 - Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Moderator: P-unit
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
ik heb die van u nu bekeken, en ook gezien op het internet, mooi vanwege de lange(re) vorm en het meegebogen lopen met de deurdorpel
maar er niet voor gekozen omdat ik er wou die 'om het hoekje geplooid' zijn: ter bescherming van de hoek in de drempel - daar is de kans toch het grootst om met je voeten tegen te zitten bij het instappen
maar er niet voor gekozen omdat ik er wou die 'om het hoekje geplooid' zijn: ter bescherming van de hoek in de drempel - daar is de kans toch het grootst om met je voeten tegen te zitten bij het instappen
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Dat verklaart veel Ik heb alleen gekeken of ik ze mooi vond
Idd, dan zijn de jouwe beter geschikt. Ik wist zelfs niet dat er andere modellen beschikbaar waren. Ik heb de mijne gezien (op foto) en dan beslist. Ze zullen knap staan op je wagen. Als ze gemonteerd zijn, plaats dan eens een foto hè. Ik wil ze graag eens zien als ze er zitten.
Idd, dan zijn de jouwe beter geschikt. Ik wist zelfs niet dat er andere modellen beschikbaar waren. Ik heb de mijne gezien (op foto) en dan beslist. Ze zullen knap staan op je wagen. Als ze gemonteerd zijn, plaats dan eens een foto hè. Ik wil ze graag eens zien als ze er zitten.
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
zitten er ondertussen op maar vallen me tegen - achter gaat het maar vooral voor te kort, voor mooi te zijn
heb ze maar zoveel mogelijk in het bereik van bij het in/uitstappen passerende voeten gezet
plaats binnenkort wel 'n keer 'n foto, momenteel teveel werk
heb ze maar zoveel mogelijk in het bereik van bij het in/uitstappen passerende voeten gezet
plaats binnenkort wel 'n keer 'n foto, momenteel teveel werk
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Ik ben benieuwd naar de foto's
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
bij deze:
door het omgebogen randje zijn ze vrij star, kunnen ze nauwelijks meebuigen met de gebogen vorm, misschien vandaar zo kort
maar 't viel mij tegen
door het omgebogen randje zijn ze vrij star, kunnen ze nauwelijks meebuigen met de gebogen vorm, misschien vandaar zo kort
maar 't viel mij tegen
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
en de platte band was inderdaad helaas niet meer te repareren
Laatst gewijzigd door 807-508SW op zo 15 nov 2015, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
vanachter is het heel kort precies
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
ja meer voor de show
enfin 't zit erop ..... - er rijden niet zo vaak (achterin) collega's mee en met 't gezin zijn we in hfdz met 807 weg
enfin 't zit erop ..... - er rijden niet zo vaak (achterin) collega's mee en met 't gezin zijn we in hfdz met 807 weg
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Ja, ze lijken idd wel kort. Alleszins veel korter dan de mijne. Maar de mijne zijn dan ook niet geplooid. Eerlijk gezegd, had ik ze ook eerder voor de show gekocht
Toch bedankt voor de foto's !!
Toch bedankt voor de foto's !!
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
voel me hier toch niet zo thuis op het forum
met mijn 1.6 e-HDi waar er blijkbaar geen andere 'lotgenoten' van zijn
('t is hier enkel en slechts het ">= 150pk geweld" (liefst nog 180pk) dat telt)
en met mijn verouderde 807
ben verder ook niet interessant met mijn meldingen over m'n lage verbruik
mannen veel succes met uw 508 allemaal - ik houd het wat voor bekeken
groetjes verder
Johan
met mijn 1.6 e-HDi waar er blijkbaar geen andere 'lotgenoten' van zijn
('t is hier enkel en slechts het ">= 150pk geweld" (liefst nog 180pk) dat telt)
en met mijn verouderde 807
ben verder ook niet interessant met mijn meldingen over m'n lage verbruik
mannen veel succes met uw 508 allemaal - ik houd het wat voor bekeken
groetjes verder
Johan
-
- Pug Driver
- Berichten: 3700
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
- Locatie: Torhout West-Vlaanderen
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Ik heb ook maar 136pk met mijne 508 hoor.
zou niet weten waarom je dit forum zou moeten verlaten,het is niet omdat je niet altijd een antwoord krijgt dat je teksten niet worden gelezen.
ik lees altijd alles maar ik antwoord ook niet op alles.
En met je 807 wordt je een zeldzaamheid.
Dus blijf hier posten en meer.
zou niet weten waarom je dit forum zou moeten verlaten,het is niet omdat je niet altijd een antwoord krijgt dat je teksten niet worden gelezen.
ik lees altijd alles maar ik antwoord ook niet op alles.
En met je 807 wordt je een zeldzaamheid.
Dus blijf hier posten en meer.
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
enfin, daar moet ge toch niet voor wegblijven?!
dan kan ik met mijn 2 liter in de zware 607 ook beter maar wegblijven omdat het maar de basismotorisatie is en niet het v6 topmodel
feit is dat de 1.6 nog altijd het meest verkochte model is en niet de topmodellen. gij hebt daan nog die bmp die door heel de pers vergruisd is, maar waar ik van de eigenaars eigenlijk alleen maar goede dingen hoor.
er moet ergens tegengewicht blijven.
ge schrijft altijd met veel passie over uw twee wagens, dus waarom zou dat niet gewaardeerd worden hier? Dus blijven posten hier en uw evaringen blijven delen!
dan kan ik met mijn 2 liter in de zware 607 ook beter maar wegblijven omdat het maar de basismotorisatie is en niet het v6 topmodel
feit is dat de 1.6 nog altijd het meest verkochte model is en niet de topmodellen. gij hebt daan nog die bmp die door heel de pers vergruisd is, maar waar ik van de eigenaars eigenlijk alleen maar goede dingen hoor.
er moet ergens tegengewicht blijven.
ge schrijft altijd met veel passie over uw twee wagens, dus waarom zou dat niet gewaardeerd worden hier? Dus blijven posten hier en uw evaringen blijven delen!
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Idd ik lees ook heel aandachtig je teksten omdat ik ze heel interessant vind.
Al reageer ik niet omdat ik mijn verbruik niet kan vergelijken. (2.0Hdi rcz)
Maar ik vind het wel leuk om je posts te lezen.
Al reageer ik niet omdat ik mijn verbruik niet kan vergelijken. (2.0Hdi rcz)
Maar ik vind het wel leuk om je posts te lezen.
-
- Berichten: 275
- Lid geworden op: vr 07 jul 2006, 17:48
- Locatie: Scherpenheuvel
Re: 2014 Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Johan, hier zeker niet wegblijven want mensen gepassioneerd zoals jij zijn hier zeker welkom!!!!Zoals vele anderen lees ik elke keer de nieuwe posts die je plaatst over uw 508 en 807.Ik stel me soms ook de vraag als men schrijft voor een 508 met wat gewicht is 150 of 180 pk nodig.Ik heb van in 94 tot in 2007 met een 76pk sterke 505 diesel gereden.Nooit het gevoel gehad dat ik pk te kort kwam.Daarna tot in 2013 een 505 turbo diesel 110pk wat pakken vlotter ging en met de huidige normen met zijn 0-100 in 13 sec traag is maar eens op de snelweg op het linkervak toch goed zijn mannetje stond in de hernemingen.
Nu 2 jaar op de 607 maar ik zou er niet om geven weer een 110pk 505 te rijden morgen.In mijn ogen meer als genoeg om in het trage verkeer van nu mee te komen.Ik gebruik of kan de 170 pk van de 607 maar zelden gebruiken.Van en naar het werk al niet en dat zijn de meeste kms.Dus ik kan u volkomen begrijpen met "maar een 1.6 HDI"
Nu 2 jaar op de 607 maar ik zou er niet om geven weer een 110pk 505 te rijden morgen.In mijn ogen meer als genoeg om in het trage verkeer van nu mee te komen.Ik gebruik of kan de 170 pk van de 607 maar zelden gebruiken.Van en naar het werk al niet en dat zijn de meeste kms.Dus ik kan u volkomen begrijpen met "maar een 1.6 HDI"
Re: 2014 - Peugeot 508 SW e-HDi - 807-508sw
Over een periode van 6 jaar heb ik 2 x een Citroën C4 gehad met een 1.6 Hdi met 92pk. Die reden ook heerlijk. En daar kon ik ook mee uitpakken met zijn verbruik.
De eerste is na 2 jaar en 100.000km weggegaan. Teveel kinderziektes in de wagen. Die was besteld op de moment van de lancering. De 2e heb ik dus 4 jaar gehad en is weggegaan met net geen 180.000km (en een nieuwe turbo op 145.000km).
Ik heb hier steeds graag mee rond gereden. Daarmee kon ik ook op 4.4 liter/100km rijden.
Zoals je ziet Johan, zijn er onder die 180pk rijders ook mensen die de andere motoren echt wel kunnen waarderen! Deze keer wou ik gewoon een echte automaat. En dan heb je niet veel keuze qua motor.
En ik tracht minstens 1 keer per week alle nieuwe berichten hier te lezen. Ook die van jou!
De eerste is na 2 jaar en 100.000km weggegaan. Teveel kinderziektes in de wagen. Die was besteld op de moment van de lancering. De 2e heb ik dus 4 jaar gehad en is weggegaan met net geen 180.000km (en een nieuwe turbo op 145.000km).
Ik heb hier steeds graag mee rond gereden. Daarmee kon ik ook op 4.4 liter/100km rijden.
Zoals je ziet Johan, zijn er onder die 180pk rijders ook mensen die de andere motoren echt wel kunnen waarderen! Deze keer wou ik gewoon een echte automaat. En dan heb je niet veel keuze qua motor.
En ik tracht minstens 1 keer per week alle nieuwe berichten hier te lezen. Ook die van jou!