1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Moderator: P-unit
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Juist een toerke gedaan met de cti, stotteren, op 3 poten draaien, ... denk dat de delco en bougiekabels aan vervanging toe zijn. Delcokap er eens af gehad en ik denk dat de contactjes versleten zijn, rotor maar ineens mee vervangen zeker. Zal toch iets worden voor binnen 3 weken samen met de radiator, we vertrekken morgen naar Zuid-Frankrijk met de mobilhome.
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Juist de radiator eruit gehaald en idd hij lekt daar waar de klem de plastieken zijkant tegen de radiator klemt, niet te maken dus een nieuwe erin. Weet iemand de oem nrs van de radiator en de delcokap+rotor want die zijn ook aan vervanging toe hij draait soms op 3 poten... Radiator zal geen probleem zijn om te bestellen zonder nr die zal wel passen, delcokap+rotr wil ik wel zeker van zijn anders moet ik nog eens nieuwe bestellen.
Deze radiator heb ik gevonden, is dit de juiste?
http://www.mister-auto.be/fl/radiator/b ... 85010.html
en deze delcokap en rotor
http://www.mister-auto.be/fl/stroomverd ... 20234.html
http://www.mister-auto.be/fl/rotor/beru ... 00088.html
Zijn dit de juiste of niet?
Deze radiator heb ik gevonden, is dit de juiste?
http://www.mister-auto.be/fl/radiator/b ... 85010.html
en deze delcokap en rotor
http://www.mister-auto.be/fl/stroomverd ... 20234.html
http://www.mister-auto.be/fl/rotor/beru ... 00088.html
Zijn dit de juiste of niet?
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
delco gewoon mee pakken naar de onderdelen man die weet daar wel raad mee
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Ik was van plan alles te bestellen bij misterauto.be...
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
de radiator maakt niet veel uit, zover ik weet zit er overal dezelfde in (alleen die van de diesels zijn anders geloof ik)
heb je een geschroefde of geklemde delco kap?
heb je een geschroefde of geklemde delco kap?
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
ik heb je een pm gestuurd
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
peugeotfreak schreef:de radiator maakt niet veel uit, zover ik weet zit er overal dezelfde in (alleen die van de diesels zijn anders geloof ik)
heb je een geschroefde of geklemde delco kap?
Een geklemde delcokap zo'n bruin-rode, radiator zal wel passen dan volgens U? Radiator is nu het belangrijkste want ik kan niet meer rijden, heb hem er deze voormiddag uit gehaald. Delco kan later, auto doet alleen raar als het nat/vochtig weer is, op 3 poten draaien, schokken,... en daarom dacht ik in eerste instantie aan de delco en rotor omdat het alleen is met vochtig weer.
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
voor zover ik kan vinden is dat idd de juiste radiator
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Diesel is zelfde als gti.
Enkel turbodiesel is dikker.
Gewoon naftje is maar half zo groot...
Enkel turbodiesel is dikker.
Gewoon naftje is maar half zo groot...
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Vandaag is de radiator geleverd, direkt erin gezet en motor met koelvloeistof gevuld, temp blijft nu mooi tss de 80° en 90° staan. Probleem met stroomvoorzienig is precies ook opgelost er zat 1 kabel wat los op de delco, nu afwachten wat hij doet bij vochtig weer en anders vervang ik dan ineens de bougiekabels, delcokap en rotor.
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
dus ze rijdt uitstekend nu?
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Wat de koeling betreft ja temp. blijft mooi tss 80 en 90° staan, wat ze gaat doen bij vochtig weer weet ik nog niet ik hoop dat het lag aan de iets losse bougiekabel en anders bestel ik wel nieuwe bougie's, kabels en delcokap+rotor dan is het ineens opgelost. Btw hoe stel ik de kleppen want ik hoor precies lichtjes iets tikken, of zijn deze hydraulisch en moeten ze niet gesteld worden?
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Is met soort diktepastil
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Deze namiddag de delcokap en rotor er eens afgehaald, contactpuntjes waren wel heel vuil zowel op rotor als kap. Alles met een schuurpapiertje proper gemaakt en de motor draait nu véél beter. Rotor en kap moeten toch eens worden vervangen want contactpuntjes zijn ook al ver ingesleten, 3 van de 4 zijn wat hol in plaats van vlak... Ben benieuwd wat ze doet als het nog eens regent of vochtig weer is.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1987 - Peugeot 205 CTI 1.6 - Koeneke
Zal er zeker niet slechter van worden...