advertentie Le Vin du Bâché reclame

28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

georganiseerd door Pug Drivers Belgium of anderen. Deze evenementen staan open voor het grote publiek

Moderator: P-unit

nec99
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 16:58

28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door nec99 »

Beste Peugeot leden, ook dit jaar organiseren wij een Peugeot meeting.
Dit jaar hebben wij weer voor de locatie Peugeot Experience in Breukelen (bij Utrecht) gekozen.
De meeting zal zijn op zaterdag 28 mei 2011.
Ik zou het geweldig vinden als er Peugeot leden bij deze meeting kunnen zijn, de dagindeling is nog niet helemaal klaar maar het wordt een gezellige meeting met technische hulp van een Peugeot dealer, dus als je vragen heb bijvoorbeeld over je navigatie, geeft dat dan aan mij door.
Volgende week volgt de definitieve dagindeling en wij maken een site waar je kan aanmelden.

Groet
Eric
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Re: Peugeot meeting 2011 (Nederland)

Bericht door Axel »

deze is verhuisd naar het gedeelte waar dit thuis hoort: namelijk: "meetings" :wink:
nec99
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 16:58

Re: Peugeot meeting 2011 (Nederland)

Bericht door nec99 »

De site www.peugeotmeeting.nl is klaar en je kan je aanmelden voor deelname bij de meeting 28 mei 2011 bij Peugeot Experiece in Breukelen.
Op de site staat ook het progamma.
Stefan206
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 15 mei 2006, 22:21
Contacteer:

Re: Peugeot meeting 2011 (Nederland)

Bericht door Stefan206 »

28 mei Peugeot Experience Breukelen.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 28 05 2011 Peugeot meeting (Breukelen Nederland)

Bericht door Joske »

Iemand goesting om mee tot daar te rijden?
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4710
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 28 05 2011 Peugeot meeting (Breukelen Nederland)

Bericht door Darl'mat »

Datum is nog ver, maar mogelijkheid zit er in
Freaky Freeky
Berichten: 832
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
Locatie: Aant kanaal van Opitter

Re: 28 05 2011 Peugeot meeting (Breukelen Nederland)

Bericht door Freaky Freeky »

Mhhh, laat me tegen dan nog eens iets op tijd weten dan wil ik gerust ook wel gaan als ik tijd heb !!!
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door Cult »

Als er nog leden rijden wil ik wel meebollen met de MI16...

Let me know :oops:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door Joske »

Ten laatste de 25ste mei zou de organisatie graag hebben dat we het juist aantal deelnemers doorgeven.
Cult
Berichten: 1006
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 12:31

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door Cult »

ik ga niet alleen bollen...wie gaat er?
nec99
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 16:58

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door nec99 »

Agenda
10.30u-11.00u : Aankomst deelnemers
...aanmelden, parkeren, koffie & thee

11.00u-11.30u : Start clubdag
...welkom, agenda, prijsvraag foto's inleveren, rondvraag

11.30u-12.30u : Leden onder elkaar
...kennismaken, bijpraten, PEX bekijken, voorjepeugeot.nl stand

12.30u-13.15u : Lunch
...broodjes, drinken, fruit (gratis)

13.15u-15.00u : Show, Shine, Tuning, Drive, Specs
...show contest | prijs voor mooiste deelnemerauto
...shine workshop | Smartwax poetsdemo
...repair workshop| Autotaalglas
...drive demo | Proefrit demo RCZ 200 pk
...specs | Nefkens technische vraagbaak

15.00u-15.30u : Afsluiting
...groepsfoto, prijsuitreikingen, vertrek


Aanmelden kan nog op www.peugeotmeeting.nl
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door Joske »

Na dit weekend weet ik of ik meega.
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door Jones »

ik zou heel graag gaan maar ik moet spijtig genoeg werken.
heb men verlof gepland voor de club evenementen :oops:
Joske
Pug Driver
Berichten: 5320
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door Joske »

1. Joske
nec99
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 16:58

Re: 28-05-2011 - Peugeot meeting - Breukelen (NL)

Bericht door nec99 »

Aanstaande zaterdag is het dan zover!

De aanmeldingen zijn goed verlopen en de laatste voorbereidingen zijn in volle gang! De weersverwachtingen zijn ook goed! Alle ingredienten voor een leuke dag Peugeotliefhebber bij Peugeot Experience in Breukelen.

Het programma is helemaal geupdate zodat iedereen een indicatie heeft van wat er allemaal verwacht wordt!

Hierbij nog wat specifieke puntjes voor zaterdag:
Aankomst:
Iedere deelnemer aan de meeting dient zich aan te melden aankomst op het parkeer terrein van Peugeot Experience. Je krijgt dan een perkeerplek toegewezen en uitleg over de dag met het programma. Peugeot Experience heeft binnen voor iedereen koffie, thee en een stuk cake klaar staan. Vanaf 10.00 is de poort open, zorg dat je op tijd bent, er zijn veel aanmeldingen dan kunnen we rustig iedereen verwelkomen.
Start:
Om 11.00 staat de verwelkoming gepland door Eric (NEC99) en mijzelf (Ralf). Dit is op de tweede etage van Peugeot Experience, in de grote vergaderzaal (rechts). Via de lift te bereiken of via het trappenhuis (achter de bar). Gezien het grote aantal zullen we niet voor iedereen een zitplaats hebben, graag ook gebruik maken van de tafels of langs de kant staan. We zullen tijdens de start iedereen voorstellen van de CREW, Workshops en het programma even doorlopen. We zullen ook de winnaar van de foto prijsvraag bekend maken, en heirvoor ie een leuke attentie!
Leden onder elkaar:
Na de start, die we niet te lang zullen maken, kunnen de leden gezellig samen nog even kennismaken, Peugeot Experience even bekijken op hun gemak, of nog even hun Auto mooi maken voor de middag! De zullen ondertussen rondlopen en de lunch klaar maken.
Lunch:
De lunch wordt aangeboden door onzelf en zullen deze beschikbaarstellen in de kleine vergaderruimte (links), dat is de ruimte naast de welkomstruimte. We zullen de lunch op schalen presenteren, zodat iedereen zelf alles kan pakken. We hebben de lunch aangepast op de aanmeldingen, en er zal voor iedereen 2 broodjes zijn, een stuk fruit, een hartigheidje, een blikje fris en flesje water. Koffie en thee zal de hele dag door Peugeot Experience verzorgd worden. Voor degenen die graag iets warms hebben, kunnen op eigen gelegenheid en kosten iets bestellen bij de bar van Peugeot Experience, o.a. soep, tosti's etc.
Middagprogramma
We hebben ons best gedaan om diverse partijen bereid te vinden om een demo/workshop/stand te presenteren zijdens het middagprogramma. Zo zal Smartwax een mooie poetsdemo geven en indien mogelijk wat kleine krasjes van leden machinaal verwijderen.
Autotaalglas, zal een demo ruitreparatie laten zien en ruitcontrole uitvoeren en kleine sterretjes verhelpen en adviseren.
Colorglo zal een demo geven op kleine interieurschades en adviseren. Nefkens zal aanwezig zijn voor technisch vragen en het uitlezen van storingen. Seddes Automotive zal aanwezig zijn voor leuke peugeot accessoires. En er zullen twee demo's ter beschikking gesteld worden voor leden om proef te rijden; de RCZ en de iON. Voor deze proefritten is een geldig rijbewijs nodig, dus vergeet die niet mee te nemen. De precieze voorwaarden zal Peugeot Experience op de dag zelf nog mededelen.
Tijdens het middag programma zullen Eric en ik ook de mooiste/apartste meeting auto bekend maken. leef je dus uit om goed op te vallen, we zullen er een mooie prijs voor beschikbaar stellen van voorjepeugeot.nl
Slot
Om 15.00 gaan we afronden, we gaan verzamelen voor een groepsfoto, reiken de prijs uit voor de mooiste deelnemers auto en hebben we nog een goodybag per auto! De goodybags zijn ook op basis van inschrijvingen per auto, beschikbaar gesteld door Peugeot Experience, Autotaalglas, Nefkens, Smartwax, Colorglo en voorjepeugeot.nl Vanaf 15.30 gaan we weer vertrekken voor uiterlijk 16.00 dan moet de poort weer dicht

We hopen er weer een leuke dag van te maken, waar iedereen vrijblijvend kan genieten van zijn en alle aanwezige Peugeot's! Plezier en ontspanning staat voorop, dus laten we er samen een gezellige dag van maken.

Mocht je op het laatste moment toch niet kunnen, laat het even weten, dan kunnen we hier rekening mee houden.

Zo, ik dacht wel dat dit het was. Mochten we iets vergeten zijn, dan merken we dat vanzelf
Gesloten

Terug naar “Meetings & Beurzen - Rencontres et d'Expositions”