1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
airride doesn't make titty's bounce
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
Zou deze wel eens willen zien staan langs die van Kris...
mooie combo volgens mij.
@Pug(Z)ot: nu snap ik waarom die cti van u zo laag ligt
mooie combo volgens mij.
@Pug(Z)ot: nu snap ik waarom die cti van u zo laag ligt
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
in mijn ogen het meest overbodige onder een 205....
als je lager gaat dan mij, (1a1.5cm zonder veren) dan kan je 2m rijden voor dat je cardannen uitelkaar trekt (en dat de verbindingen voor de vuilbak zijn)
(getest, en gefaalt) ....
ik heb met mijn hoogte nog niks last gehad, enige dat je mee moet rekening houden is dat je niet snel snel wilt zijn op te hobbelige/slechte banen
als je lager gaat dan mij, (1a1.5cm zonder veren) dan kan je 2m rijden voor dat je cardannen uitelkaar trekt (en dat de verbindingen voor de vuilbak zijn)
(getest, en gefaalt) ....
ik heb met mijn hoogte nog niks last gehad, enige dat je mee moet rekening houden is dat je niet snel snel wilt zijn op te hobbelige/slechte banen
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
vind hem nochtans zo perfect liggen.
en zoals Pug(Z)ot zegt: met air doen ze dat idd niet en das al een goede reden vind ik (ik spreek uit ondervinding en daarom lig mijne op vaste veren, hobbelt eens zo hard )
en idd, als hij lager gaat op air kun ge zo goed als nie rijden op zen laagst.
en zoals Pug(Z)ot zegt: met air doen ze dat idd niet en das al een goede reden vind ik (ik spreek uit ondervinding en daarom lig mijne op vaste veren, hobbelt eens zo hard )
en idd, als hij lager gaat op air kun ge zo goed als nie rijden op zen laagst.
-
- Berichten: 245
- Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
zoals die nu ligt zal ik blijven rijden maar vind het zonde de auto netjes te houden en de onderkant te verneuken op de drempels hier..
Met die insteek kan ik laag rijden EN overal komen ZONDER iets kapot te rijden..
+ En of ze schudden of hebben jullie nog nooit met air gereden?
Bij mij in de club rijden er al drie, die zijn echt niet minder stug dan mijn schroefkitje!
Vind het om de auto te besparen een goede keus.. en ik heb geen zin net als kriske de helft aan onderdelen op voorraad te leggen !
Dit is VEEL goedkoper
Met die insteek kan ik laag rijden EN overal komen ZONDER iets kapot te rijden..
+ En of ze schudden of hebben jullie nog nooit met air gereden?
Bij mij in de club rijden er al drie, die zijn echt niet minder stug dan mijn schroefkitje!
Vind het om de auto te besparen een goede keus.. en ik heb geen zin net als kriske de helft aan onderdelen op voorraad te leggen !
Dit is VEEL goedkoper
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
in nederland wel, denk als het hier door de keuring kon, er ook veel meer met airride reden...
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
1keer met ene me air gereden, nooit meer...
en twas een GASS v1 setje, dus ook genen brol, vond die wagen VEEEL te zacht
+moest er is ene balg kapot gaan dan stade daar, als hij tot net op 1mm van de grond is afgesteld
ik weet dat het in duitsland de wettelijk is
maar je moet op de laagste stand kunnen rijden/afdraaien met het wiel
over je onderkant, je kan veel geschuur vermijden heb ik al gemerkt..
ik blijf er bij dat air niet onder een wagen hoort van deze leeftijd/lengte... enkel bij een wagen van 50000+ euro vind ik het nog een optie
maar dat is mijn mening natuurlijk
tblijft een retevet project,
en twas een GASS v1 setje, dus ook genen brol, vond die wagen VEEEL te zacht
+moest er is ene balg kapot gaan dan stade daar, als hij tot net op 1mm van de grond is afgesteld
ik weet dat het in duitsland de wettelijk is
maar je moet op de laagste stand kunnen rijden/afdraaien met het wiel
over je onderkant, je kan veel geschuur vermijden heb ik al gemerkt..
ik blijf er bij dat air niet onder een wagen hoort van deze leeftijd/lengte... enkel bij een wagen van 50000+ euro vind ik het nog een optie
maar dat is mijn mening natuurlijk
tblijft een retevet project,
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
hoe kom je der bij?
-
- Berichten: 245
- Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
Als je airride installeerd (niets verplicht hier zover ik weet) stel je het altijd zo af dat als er iets gebeurt dat je altijd kunt blijven rijden
Vind het niet persee in een nieuwere auto moeten kunnen, we hebben het hier onder een twingo / crx / astra coupe / 205
En dan dadelijk ik nog
Kan ik gewoon voor de LOOK lekker laag blijven rijden, en gewoon overal komen en dus de boel heel houden, wat ik in mijn project wel belangrijk vind !
Gr Rene
(@205 tunerke: waar kom ik bij ? )
Vind het niet persee in een nieuwere auto moeten kunnen, we hebben het hier onder een twingo / crx / astra coupe / 205
En dan dadelijk ik nog
Kan ik gewoon voor de LOOK lekker laag blijven rijden, en gewoon overal komen en dus de boel heel houden, wat ik in mijn project wel belangrijk vind !
Gr Rene
(@205 tunerke: waar kom ik bij ? )
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
nog "up"dates hier ?
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
zijn motorsteunspacers zijn klaar
-
- Berichten: 245
- Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
Ja mijn nieuwe spiegels zitten erop
Mini cooper bullit spiegels
+ De moterkap Bra is besteld !
Verders veel genieten van de meetings hier elke week
Mini cooper bullit spiegels
+ De moterkap Bra is besteld !
Verders veel genieten van de meetings hier elke week
-
- Pug Driver
- Berichten: 3149
- Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 19:39
- Locatie: The big city of Merksplas
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
mm mooi kleurken zo zonder zon,
velgen vanvoren steken wel breder als achteren, dat is wel spijtig,
ma hel wa nen knappe bak zo
velgen vanvoren steken wel breder als achteren, dat is wel spijtig,
ma hel wa nen knappe bak zo
-
- Berichten: 245
- Lid geworden op: za 05 feb 2011, 22:23
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
Vorige week maandag met de garage naar binnen rijden met de benzine leiding blijven hangen achter de rand, gister weer gerepareerd..
Ook over de moterkap BRA veel positieve reacties gehad op meeting vorige week maandag. En weer prijsje gepakt..
Wij hebben hebben volgende week zondag een meeting bij maastricht (sittard)
Miss leuk als ik er meer van hier zie.
Gr Rene
Ook over de moterkap BRA veel positieve reacties gehad op meeting vorige week maandag. En weer prijsje gepakt..
Wij hebben hebben volgende week zondag een meeting bij maastricht (sittard)
Miss leuk als ik er meer van hier zie.
Gr Rene
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 CTI - Rene_Thijssen
misschien dat ik er raak...