advertentie Van Wijk reclame

Solstice Coupe --> 406 coupe

Oudere topics

Moderator: P-unit

whitepeugeotke

Bericht door whitepeugeotke »

hey,
gelukkige niet teveel kosten moeten doen en voor die verlaging gaat er schoon uitzien. hier achter rijdt ook ene gast met een 406 verlaagd en dat ziet er al schoon uit.
hier een foto van die zijne auto is wel met gsm rap getrokken:
Afbeelding
By whitepeugeotke, shot with SAMSUNG SGH-D600 at 2007-07-13
Solstice_Coupe
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Das ook nen schone 406 :shock:, en zoals ge zegt, met de verlaging gaat hij er nog schoner uitzien :D Als alles goed gaat staat donderdag de verlaging eronder, ik hou u op de hoogte :wink:
Solstice_Coupe
Contacteer:

Ja manne kheb het weer zitte he! :evil: Gistere den hele tijd goed gegaan met de coup? (wel geen autosnelwegen gedaan) en ik wil vandaag vertrekke naar m'n opa en krij den ottosnelweg hier in hoeselt op geen verkeer dus opt gemakske en ik ben 100 km/u aant rijden in 5de en kwil doorduwen tot 120km/u komt mich nie ineens weer die stom melding opt scherm en w??r verlies van vermogen En deze keer ben ik er dus 2000% zeker van dak nie doorgetrokke heb he. En nu heb ik pa hier ook es dazelfde traject late doen en heeft hem zelf gemerkt wa er gebeurd en heeft zelf ervaren doorwat het komt :roll:

Ma tis weer goed begin vant weekend, juist voor trackday he :P Ik zal dus morge via de secundaire wegen naar zolder kome want tis nie echt gemakkelijk om n'n ottosnelweg op te geraken zonder uwe power ze :shock:

En zoals Mika zingt:

Relax, take it easy
For there is nothing that we can do
Relax, take it easy

Zulle we da maar doen he :lol:
All? ik ben es den otto wassen en in perfecte staat brengen he :wink:
Solstice_Coupe
Contacteer:

Voorlopig zijn de problemen opgelost met de turbo, op het circuit van zolder kon ik toch goe doorgaan met hem :P Vandaag toch maar ff de garage gepasseerd en da ff gezegt, kreeg ik als antwoord dat ik nu en dan toch maar es moet doortrekke met hem, want dan blijft die klep soepel, dus dan doen we da maar he :D

Heb dus op zolder de verlaging van de Cult gekocht en deze zal zaterdag 28 juli geplaatst worden.

I'll keep you posted :wink:
Cult

Bericht door Cult »

mooie wagen,sympathieke eigenaar!!

Pics posten he als ze eronder staan! :wink:
Solstice_Coupe
Contacteer:

Cult schreef:mooie wagen,sympathieke eigenaar!!

Pics posten he als ze eronder staan! :wink:
Hehe :lol: Mercikes voor de goeie comment en zo snel mogelijk als de KW's eronder staan volgen er zeker en vast foto's :D
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

idd gaat mooi zijn, een coup? hoeft niet perse andere wielen vind k (ja raar da ik da vind, k verschiet er zelf van :lol: ) als die gewoon vanvoor en vanachter wat zakt heb je een prachtige wagen 8)

hopelijk blijft die storing nu weg he :?
Solstice_Coupe
Contacteer:

PUG(z)OT schreef:idd gaat mooi zijn, een coup? hoeft niet perse andere wielen vind k (ja raar da ik da vind, k verschiet er zelf van :lol: ) als die gewoon vanvoor en vanachter wat zakt heb je een prachtige wagen 8)

hopelijk blijft die storing nu weg he :?
jep dat is waar :D Als hij z'n verlaging heeft, dan stop de tuning, want dan is hij op z'n mooiste vind ik :P

Wat ik misschien nog wil doen is m'n velgen opnieuw laten opspuiten, der zitte zo blaasjes onder de verf nu, ik denk da da door die gewichtjes komt wa ze eraan hangen. Als ik ze dan opnieuw zou laten doen, zou ik misschien de binnekant zwart late make en de buitenkant in een speciale zilveren kleur ofzo. Wa ik ook al gezien heb is da de middenconsole van de phase 2 ook int leer is, miss es ff op auto afbraak zoeke voor zo'n console :P

Melding blijft redelijk lang weg, alleen gistere nog ff gehad, en het lampke is na rustig rijden weer terug uitgegaan :)

groetjes
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

ja zo een middeconsole kost 250 euro nieuw zonder BTW dacht k :? maar is wel ferm ja !!!

volgende keer plaklood vragen ipv van die gewichtjes om op te slaan :wink:
Solstice_Coupe
Contacteer:

PUG(z)OT schreef:ja zo een middeconsole kost 250 euro nieuw zonder BTW dacht k :? maar is wel ferm ja !!!

volgende keer plaklood vragen ipv van die gewichtjes om op te slaan :wink:
Prijs valt mee, maar nu eerst es zorge voor de verlaging :D

Volgende keer da ff melde van die gewichtjes ja

Mercikes voor de info :wink:
Solstice_Coupe
Contacteer:

Vandaag ff naar auto 5 gegaan voor m'n lampen, bleek da die enen nie te laag stond maar de andere lamp te hoog :oops: En heb toen ff in de folder gekeke toen ik moest wachten en heb iet gevonde :P

4 velgen + banden van uniroyale voor 879? :shock:
17" 225/45wr17

En er is de mogelijkheid om ze op afbetaling te neme 143 + 8x 92?
Dit is een z??r straffe prijs als ge het mij vraagt :shock:

Ma nu wou ik ff de reacties hore van de rest wa ge ervan vind he :D Spijtig genoeg gaat het nie om de velgen die in het boekje staat, deze zijn niet te verkrijge voor peugeot :( Maar ze geve mij dus andere velgen aan dezelfde prijs, nu wil ik ff wete welke jullie voorkeur heeft :P Ik vind de 1ste iets hebbe :D

Het is niet zo'n bekend merk :arrow: RSK

1ste
Afbeelding

2de
Afbeelding

3de
Afbeelding

Groetjes
jurgen_s
Pug Driver

Bericht door jurgen_s »

tip van de dag: blijf er weg :wink:

waarom? Omdat ik niet zeker ben van de kwaliteit van hun velgen. Volgens mij niet eerste keuze.
Er zijn velgenmerken genoeg bij de velgenboer te verkrijgen voor een democratische prijs: kosei, fearless enz
en vooral een auto met wat pk's + gewicht heeft deftige banden nodig en die kosten nu eenmaal een pak geld.
Koop er desnoods van peugeot zelf want die vallen best mee van prijs (all? vind ik toch). Ik was voor mijn 4 19" bij peugeot zelf een 1200? kwijt (zonder de banden weliswaar). Voordeel: ondergaan de kwaliteitscontrole bij peugeot en dus heb je daar een goede garantie op.
Gtiler

Bericht door Gtiler »

in 17" vinde wel wat we voor de 406coupe.
Tis als ge groter wilt gaan dat het wat moeilijker wordt.

Mss dat je bij sommige velgen wel spacers zal moeten gebruiken
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
Solstice_Coupe
Contacteer:

flappy schreef:tip van de dag: blijf er weg :wink:

waarom? Omdat ik niet zeker ben van de kwaliteit van hun velgen. Volgens mij niet eerste keuze.
Er zijn velgenmerken genoeg bij de velgenboer te verkrijgen voor een democratische prijs: kosei, fearless enz
en vooral een auto met wat pk's + gewicht heeft deftige banden nodig en die kosten nu eenmaal een pak geld.
Koop er desnoods van peugeot zelf want die vallen best mee van prijs (all? vind ik toch). Ik was voor mijn 4 19" bij peugeot zelf een 1200? kwijt (zonder de banden weliswaar). Voordeel: ondergaan de kwaliteitscontrole bij peugeot en dus heb je daar een goede garantie op.
Zo had ik het eigenlijk nog nie bekeke :oops: Dus daarom da ze zo goedkoop zijn :shock: Bedankt om me dit te zeggen want anders was ik miss afgezet geweest :wink: Zaterdag de 28ste moet ik toch naar autosport Marc en Cedric gaan voor m'n verlaging, dan vraag ik daar ff voor velgen, ik betaal liever wa meer dan minder, want zoals je zegt, tis een hoop pk's en kzou nie graag ergens langs de weg ofzo belanden.

Groetjes
Solstice_Coupe
Contacteer:

Gtiler schreef:in 17" vinde wel wat we voor de 406coupe.
Tis als ge groter wilt gaan dat het wat moeilijker wordt.

Mss dat je bij sommige velgen wel spacers zal moeten gebruiken
We gaan verder zoeke he :D
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”