Wil misschien welleens naar 1 van jullie meetings, in belgie weten ze pas echt wat auto's tunen inhoudt (als je kijkt wat hier meestal staat... )(in nederland dan).
Wil misschien welleens naar 1 van jullie meetings, in belgie weten ze pas echt wat auto's tunen inhoudt (als je kijkt wat hier meestal staat... )(in nederland dan).
das een feit maar in nl zallet wss hoofzakelijk te doen zijn om de motor dan het uiterlijk...
Ja in nederland mag meer kwa motorisch, en keuringen stellen voor ons ook niks voor. Als ik hoor hoe streng ze zijn in belgie... hier mag echt veel wat dat betreft.
Tegenwoordig wordt de motor helemaal niet meer gecontroleerd, zelfs met een 6 cilinder kom je door de keuring ook al staat er op de papieren 4 cilinder (wil niet zeggen dat je met een evt technische controle er geen gezeur mee krijgt maar goed.).
Het niveau van de buitenkant wordt wel steeds beter in nederland, maar persoonlijk vindt ik jullie shows e.d stukken beter om tezien.
@PUG(z)OT: Zitten we ook wel aan tedenken, maar dat zou dan moeten gebeuren als de auto geheel overgespoten wordt. Hij moet toch wel een stuk cleaner gaan worden, vandaar ook die andere skirts !
en jaja toerenteller naald is gesneuveld maar daar hebben we een andere voor .
Auto staat nu erg hoog, maar zodra de XSI verbreders en Evolis sideskirts erop zitten wordt hij 5 cm verlaagd rondom en komt de andere achterbumper erop !
En dan hopelijk zsm de bbs'en eronder !
Tevens een nieuw setje schijven achter gemonteerd overigens, de orginele waren krom en nu een setje nieuwe brembo schijven achter
Heb er geen geheimen voor hoor zijn plasma platen ! alleen zijn niet passend voor de ph1 ! dus je moet nogal wat dingetjes aan je instrumenten paneel aanpassen ! Maar het kan wel !
Hier nog wat foto's van de nieuwe BBS RM velgen (4x108) die klaar liggen ! Zodra het voorjaar begint kunnen ze er eindelijk onder. Nu alleen nog op zoek naar een setje mooie banden .
Auto wordt erg anders zodra de "winter" voorbij is