1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 6178
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
alé jong, gaat ge spijt van krijgen
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Dat denk ik ook. Als je hem warm en droog kan stallen zou ik hem gewoon wegzetten tot de goesting wat bijtrekt. Een knappe gti als deze gaat alleen maar zeldzamer worden...
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
en dan nog, bijhouden als investering kris
binnen een paar jaar zitten die vlot over de 10.000€
binnen een paar jaar zitten die vlot over de 10.000€
-
- Pug Driver
- Berichten: 1647
- Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
- Locatie: Tienen
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Mahow!
Ja denk inderdaad ook dat je daar spijt van ga krijgen. Kan alleen maar bevestigen wat hier eerder gezegd is; laat het tijdje bezinken, die goesting komt heus wel terug. En is het niet zo dan kan je hier binnen paar jaar veel meer geld uit halen. Maar met een GTI zal die goesting wel terug komen 


-
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
hebt ge al dikwijls gezegd he maat...
gewoon met rijden!!!
gewoon met rijden!!!
-
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
zomertijd => zomerwiel tijd 

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
ondertussen is het 'AP schroefkit' experiment
redelijk goed aan het verlopen
in de mate van het dichtslaan van de dempers is zogoed als opgelost.
enkel heb ik bij het verplaatsen van de aanslag geen rekening gehouden, met de cardanhoesbevestiging,...
dwz, dat ik de cardan niet kan monteren zonder de veerpoot te laten zakken
de stance was perfect 1.6grade camber vooraan, en de 8j zat binnen
foto's volgen nog natuurlijk
redelijk goed aan het verlopen

in de mate van het dichtslaan van de dempers is zogoed als opgelost.
enkel heb ik bij het verplaatsen van de aanslag geen rekening gehouden, met de cardanhoesbevestiging,...
dwz, dat ik de cardan niet kan monteren zonder de veerpoot te laten zakken

de stance was perfect 1.6grade camber vooraan, en de 8j zat binnen
foto's volgen nog natuurlijk
-
- Pug Driver
- Berichten: 6178
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
knappe werken met die dempers 

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
waarom mag dat toch gewoon niet met zo'n verstelbare toplager. Zou veel beter zijn zo op een auto. Wel heel mooie werken kriske!!
-
- Pug Driver
- Berichten: 4767
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
Knap werk idd
Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske
dit is toch een verstelbare unibal?jurgen_s schreef:waarom mag dat toch gewoon niet met zo'n verstelbare toplager. Zou veel beter zijn zo op een auto. Wel heel mooie werken kriske!!
foto van het systeem dat jij bedoelt
