Pagina 6 van 21
Geplaatst: za 21 mar 2009, 19:48
door Big-J
Nee, dat is gemeten met ne G-Tech...
O.K., ne G-Tech is mischien niet 100% precies maar het komt er toch kortbij.
En kheb er een filmke van de resultaten van 400 meter sprint op mijn G-Tech:
http://tinypic.com/player.php?v=243knqo&s=3
Toch geen slechte tijd voor ne 125pk? Het beste dat ik via de G-Tech gereden heb van 0-100 was iets van een 6,5 seconden, ik heb het dan naar boven afgerond omdat ik dat zelf wel overdreven vond. Verder reed ik altijd rond de 7 seconden.
Kzou zeggen vraag het aan mijne maat die was er bij, maar die zit ni op dees forum.
Enfin, terug On-Topic.

Geplaatst: zo 03 mei 2009, 23:01
door Pug 3zéro6
Dit gaat zeker een klassierker worden.
Ik rijd momenteel met een 308 berline en als deze binnen ongeveer 4 jaar vervangen zal worden zal deze 308 RC Z zeker een wagen zijn om te overwegen. Een coupé met een toch wel ruime kofferinhoud en dat vind ik toch wel redelijk belangrijk.
Ik heb momenteel ongeveer 45000km op 1 jaar tijd gereden met mijn huidige wagen en als ik deze ga vervangen zal deze prachtige wagen toch wel een kans maken bij mij denk ik
Echt nog eens een peugeot waar de concurrenten jaloers op mogen zijn. en dan nog voor de prijs van €23000, al zal dit wellicht nog sterk afwachten zijn. Ik denk dat deze wel wat duurder zal staan.
Geplaatst: zo 31 mei 2009, 16:46
door Darl'mat
Benieuwd nu Magna gedeeltelijk Opel heeft overgenomen of dit invloed gaar hebben op de productie van de RCZ.
Geplaatst: zo 14 jun 2009, 17:47
door Joske
Je herinnert je vast de spannend gelijnde conceptcar 308 RC Z nog wel. Inderdaad, dat is die coupé die twee jaar geleden in Frankfurt als conceptcar zijn debuut beleefde en velen wist te verbazen. Nog veel meer verbazing wekte het feit dat Peugeot bekend maakte de auto ook daadwerkelijk in productie te gaan nemen. En deze spyshots bewijzen dat!
De 308 RC Z is de spannendste Peugeot die we sinds jaren hebben gezien. En gelukkig heeft het productiemodel ook nog eens veel kenmerken van de conceptcar behouden. We zien op deze foto's een licht gecamoufleerd testprototype waarop veel van het design van de conceptcar terug te zien is.
Techniek
Onderhuids is de auto grotendeels gelijk aan de andere 308-modellen. Het interieur is echter nog wat spraakmakender, maar ook hier zullen we veel 308-kenmerken terug gaan zien. Verwacht wel een sportiever afgestemd onderstel. Motorisch houden wij rekening met een breed gamma aan benzine- en dieselmotoren met als topmotorisering een ruim 200 pk sterke benzinekrachtbron.
Frankfurt
Twee jaar na zijn debuut als conceptcar zal het productiemodel dit najaar debuteren in Frankfurt op de IAA. In het voorjaar van 2010 staat het model bij de dealers.
Bron:
spyshots.nl
Geplaatst: ma 15 jun 2009, 10:49
door Sidd
Geplaatst: di 23 jun 2009, 00:41
door Chris De Backer
Geplaatst: di 23 jun 2009, 18:18
door PUG(z)OT
oeh ene me ne trekhaak, das interessant

Geplaatst: di 23 jun 2009, 19:45
door Big-J
Ze plakken da vol met camouflageprul, precies of ge ziet ni da da ne Peugeot is met die bumpers en snuit vooraan

Geplaatst: di 23 jun 2009, 23:39
door highlander395
Blijft gelijk, uitbrengen die handel!!

Geplaatst: wo 24 jun 2009, 09:09
door Flitz
Heeft een beetje teveel weg van de Audi TT

Geplaatst: wo 24 jun 2009, 14:17
door Sidd
en toch mogen ze die 2 liter diesel variant met 150pk gerust voor mijn deur neerzetten..
Geplaatst: di 14 jul 2009, 00:05
door Sidd
en de eerste officiele foto's en motoren
Peugeot RCZ Sport Pack:
2.0 HDi 170 BVM6
2.0 HDi 170 BVA
1.6 THP 156 BVM6
1.6 THP 204 BVM6
Peugeot RCZ Féline:
2.0 HDi 170 BVM6
2.0 HDi 170 BVA
1.6 THP 156 BVM6
1.6 THP 204 BVM6

Geplaatst: di 14 jul 2009, 00:24
door Dragoon
waaaauww 204pk uit een 1.6turbo
voor DE sportwagen van peugeot
ligt da nu aan mij, of is da eigenlijk maar aan de 'zwakke' kant
en 7sec naar 100 is toch ni indrukwekkend (206rc/306gti zaten met een pak minder pony's daar ook al dicht bij ze)
tis lang geleden dat peugeot nen deftige 'gti' uitgebracht heeft... en tga precies nog nen tijd duren

Geplaatst: di 14 jul 2009, 10:13
door jurgen_s
306 gti is dan ook wel een paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak lichter hé
en 7 seconden is toch ook niet niks
belangrijker gaat het hernemingsvermogen zijn alsook hoe ze zich gaat gedragen in de bochten want in een rechte lijn kan iedereen hard rijden
Geplaatst: di 14 jul 2009, 16:41
door Gtiler
jep
khem liever ne wagen da in bochten beter liggen dan ne wagen da op rechte lijnen hard gaan
