Pagina 6 van 28

Geplaatst: di 10 jul 2007, 20:03
door jurgen_s
als het het swirl membraan is, heb ik op het franse forum gelezen dat het een echte 'bitch' is om dat te vervangen

Geplaatst: di 10 jul 2007, 20:50
door PUG(z)OT
hehe ligt eraan wat stuk is, meestal breekt dat "oogske" af maar is er aant membraam zelf niks aan, dan kan je gewoon dat oogske losklikken enzo vervangen, op een half uurke geflikt :D

Geplaatst: di 10 jul 2007, 21:40
door Solstice_Coupe
Vrijdag gaat hij binne en dan zullen we het weten. Kzal vragen of ze het me gedetailleerd kunne uitleggen :P

Geplaatst: do 12 jul 2007, 21:09
door Solstice_Coupe
Mij es ff bezig gehouden met een film-program op de pc en dit is het resultaat :P

Afbeelding

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 09:49
door IlgrandeLeone307
fijn filmke :wink:

grtz

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 14:12
door Solstice_Coupe
IlgrandeLeone307 schreef:fijn filmke :wink:

grtz
Mercikes :D


Kheb net telefoon gehad van de garage, de auto is gemaakt geen zware stukken :fu: Maar nu kom het he, het probleem is te wijten aan het feit dat ik (volgens hun) te hard heb opgetrokken :roll: Kheb ook al m'n geboden gehad van pa hier, dus da gaat nu bompa style rijde zijn :?

Maja beter da dan iet kapot ofzo, en kzal seffen nog es ff den uitleg vrage wa er nu precies haperde en dan wete jullie ook meer :wink:

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 14:18
door jurgen_s
da's dan wel de onnozelste uitleg die ik ooit gehoord hebt. Ge gaat zien: als ge te traag gaat rijden gaat ge ook miserie krijgen.

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 14:22
door Solstice_Coupe
flappy schreef:da's dan wel de onnozelste uitleg die ik ooit gehoord hebt. Ge gaat zien: als ge te traag gaat rijden gaat ge ook miserie krijgen.
Ja da zei ik dus ook he, maja niemand die mij geloofd he, "ik ben jong dus ik ben wild en gebruik m'n 136pk ten volle", ik geef toe dak nu en dan wel es op de gas duw, ma nie met de bedoeling om tot het maximum te gaan of iet kapot te rijden he. Ma zoals ge zegt, als er nu miserie van komt om opt gemakske te rijden, kunne ze me toch nie weer op m'n neus wrijven dak "hard" opgetrokke heb :roll:

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 14:25
door jurgen_s
trouwens ge moet af en toe eens goed doortrekken anders gaat uwe fap al het werk alleen moeten doen om die roetdeeltjes verbrand te krijgen. boven de 3000 toeren zijn uw uitlaatgassen heet genoeg om de verbranding van zichzelf in gang te zetten.

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 14:29
door Solstice_Coupe
flappy schreef:...boven de 3000 toeren zijn uw uitlaatgassen heet genoeg om de verbranding van zichzelf in gang te zetten.
Ah da wist ik nie. Dus zowel wild of zacht rijden met den otto heeft zo z'n nadelen :roll: Ik ga gewoon blijven rijde zoals ik da gewoon was, nie dak hiermee wil zeggen da ik een snelheidsfreak ofzo ben, ma nen slow rider ben ik ook nie :twisted:

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 15:33
door IlgrandeLeone307
idd normaal rijden, vlot met het verkeer mee :wink: waarom heb ge anders die 136 pk als ge er alles toch mee kapot rijdt... Zolang ge da ding nie continu laat janken is da goed

grtz

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 15:57
door Solstice_Coupe
Ben juist terug terug van de garage, en de uitleg was: een electronische klep van de turbo die bleef hangen, te wijten aan het optrekken dus, maar dit heeft ook z'n reden, de vorige eigenaar die zal zoals een zok met die otto gereden hebben en ik ben iets sportiever ingesteld en vraag dus ook wa meer van z'n vermogen, daardoor is die klep blijven vasthangen, dit kan nog wel eens voorkomen maar kan geen echte schade aan de motor brengen of turbo. Maar heb de raad gekregen van het nu rustig aan te doen en stilletjes op te bouwen.

Dit zal dan ook zo gebeuren :wink: Alleen op het begrip van pa hoef ik al nie te rekenen :arrow: "de jeugd van tegenwoordig" :roll:

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 16:00
door Solstice_Coupe
IlgrandeLeone307 schreef:idd normaal rijden, vlot met het verkeer mee :wink: waarom heb ge anders die 136 pk als ge er alles toch mee kapot rijdt... Zolang ge da ding nie continu laat janken is da goed

grtz
Zoals ge zegt :arrow: waarom anders 136pk?? ik wil hier nie zegge dak constant tot het maximum ga of zo. Maar ik denk da ge der ook genoeg ervarig mee hebt aan u wagenpark te zien :wink:

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 16:09
door IlgrandeLeone307
tuurlijk, gewoon als het is ne keer nodig is voor uw vermogen aan te spreken 8) voor inhalen ofzo of eens een keertje doortrekken...

Zoals je zelf zegt, niet altijd het maximum vragen en ook niet altijd plankgas optrekken. Zeker niet met koude motor of wanneer dat de wagen even stil gestaan heeft, dit voor de extra slijtage van uw blok.


grtz

Geplaatst: vr 13 jul 2007, 16:25
door Solstice_Coupe
IlgrandeLeone307 schreef:tuurlijk, gewoon als het is ne keer nodig is voor uw vermogen aan te spreken 8) voor inhalen ofzo of eens een keertje doortrekken...

Zoals je zelf zegt, niet altijd het maximum vragen en ook niet altijd plankgas optrekken. Zeker niet met koude motor of wanneer dat de wagen even stil gestaan heeft, dit voor de extra slijtage van uw blok.


grtz
Mercikes :wink: