Pagina 49 van 84
Geplaatst: vr 03 aug 2007, 13:06
door Donny
Verschil in materiaal.
Geplaatst: vr 03 aug 2007, 15:10
door Joske
Doordat de wind nu een groter oppervlak heeft om op te vangen. Normaal zou dan de naad scheuren zoals Darl'mat zegt, maar de naad is blijkbaar sterk genoeg, en nu begint de bumper zelf. We hadden die blijkbaar ook moeten verstevigen. Er is extra gewicht bijgekomen he.
Geplaatst: za 04 aug 2007, 10:19
door pug306hdi
ik heb op TB gezien dat Pusscher zijn voorbumper verkoopt
grtz
S
Geplaatst: za 04 aug 2007, 10:27
door Joske
Ik ook, ma das polyester, en daar ben ik nog altijd gene fan van.
Geplaatst: zo 12 aug 2007, 13:34
door blakie
ik heb juist hetzelfde als u aan de hand met dat gekraak, ik denk dat dat een algemeen probleem is bij verlaagde 206'en. wat het juist is ben ik ook nog altijd niet achtergekomen, dacht eerst dat het dat klein staafke vanvoor was van de ophanging, maar vorige week heb ik een klein accidentje gehad en toen is dat vervangen geweest maar het gekraak is er nog altijd, dus nog maar even verderzoeken. ben u vorige week ook nog tegengekomen, ge reed richting hoeselt, blijft hennig dikke 206, echt mooi.

Geplaatst: ma 20 aug 2007, 09:24
door Joske
Zaterdag zijn we dus bij WCK geweest voor de laatste aanpassing aan de 206.
Vanvoor ligt hem nu ideanaal. Foto's zullen nog wel volgen, ma tis blijkbaar nie echt zichtbaar dat hem lager ligt.
Volgende week bij de carrosier binnensteken voor de achterste kassen, en dan sluiten we het project af.
-> Tijd voor iets nieuws.
Geplaatst: ma 20 aug 2007, 11:05
door Kinny
Joske schreef:Ik ook, ma das polyester, en daar ben ik nog altijd gene fan van.
Zij gij nen raren !?
Poly is 10 x beter ze geloof mij kijk naar de mijne en zeker beter dan den uwen ze !

Geplaatst: ma 20 aug 2007, 16:00
door Den Hans
Om ff in te haken op jouw 'velgen geluiden' van een tijdje geleden...
Ben er net achter dat de draagarm van de achteras van de 306 speling heeft.
Met de 16",7J velgen met spoorverbreders (ET16) doet de as raar bij remmen en hoor je'm kloppen als je door een put rijd.
Met originele 14" velgen hoor je dat veel minder.
Weet niet of de schade, met de velgen te maken heeft maar weet wel dat de velgen een grote invloed hebben op de krachten op de ophanging.

Geplaatst: ma 20 aug 2007, 16:05
door jurgen_s
hoe breder hoe meer sleep, dus ja heeft wel degelijk veel invloed...
Geplaatst: ma 20 aug 2007, 16:10
door Joske
Idd Hans dat wist ik. Hadden ze in de garage ook al es iets van gezegd, maar als ik er last van heb na zo een korte tijd en ongeveer standaard ET waardes, waarom dan niet bij die mannen met een ET van 10 of nog lager, die assen worden nog meer belast. Want dat wiel staat nog verder naar buiten.
Ik heb nu geen problemen meer, zaterdag hebben we haar nog ongeveer 2cm lager gelegd.
Geplaatst: ma 20 aug 2007, 19:38
door Joske
Geplaatst: ma 20 aug 2007, 19:39
door Gtiler
hangt laag genoeg zo vindik
Geplaatst: ma 20 aug 2007, 19:45
door pugske
ligt heel schoon zo jo
Geplaatst: ma 20 aug 2007, 20:35
door Arnold_GT
prima zo toch, erg netjes hoor!!

Geplaatst: ma 20 aug 2007, 20:55
door twoofive
ligt laag genoeg zo
en die velgen blijven af op dees auto!
damn nice!