Pagina 47 van 65

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: do 15 mei 2014, 23:01
door Dries
Ja dat je een boete hebt gehad snap ik wel, maar dat wist je ervoor ook dat dat kon gebeuren. Dus waarom dan nu niet gewoon verder doen? Of lopen die boetes naar omhoog met de aantal keren ze je pakken?

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: vr 16 mei 2014, 17:11
door Donny
Inbeslagname??

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: za 17 mei 2014, 21:45
door 205tunerke
Inderdaad inbeslagname en heeft ook geluk gehad dat onze chef niet moeilijker deed.
Want de flikken hadden em nog ni naar huis laten rijden...

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: vr 23 mei 2014, 08:03
door KrisKe
AP schroefkit besteld, voor keuring na verlaging, of voor al in orde te zijn voor papieren

kan zijn dat ik hem keur en na die geldigheid van 3maanden uitschrijf tot ze oldi is, zo kan ik vermijden dat ze haar af zouden keuren moest er iets van geometrie verkeerd zijn :-(

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: vr 23 mei 2014, 20:36
door 205tunerke
Voor oldi maakt dat niet uit...

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: zo 15 jun 2014, 23:54
door KrisKe
Geen nieuws?

AP komt pas den 26 - 30 juni

dan keuren, en na 3maanden uitschrijven.

Wel kan ik zeggen dat ik Bijna de 2.0 in orde heb :)

volgende maand:
-dichtingen bestellen
-blok opkuisen +spuiten
-kop revisie
-koppakking

Zodat het blokje klaar ligt tegen maart-april :mrgreen:

En wss ga ik een achteraske steken met schijven, en 307 naven (voor 2graden camber achter (of 3) :)

ook volgende maand van zin
195 40 af de velgen te flikkeren, en 165 55 r14 te monteren :)
(loop vlak scheeld maar 1cm) en grip is subliem van de federals

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: ma 16 jun 2014, 06:45
door PUG(z)OT
ge bedoelt 306 draagarmen achteraan ? :)

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: ma 16 jun 2014, 20:08
door 205tunerke
Nee hij bedoeld 307...
Origineel astap afslijpen en daar naven van 307 op zetten...
Kan hij cambere door rond ellen te steken zoals bij menig voddewagen.

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: ma 16 jun 2014, 21:06
door PUG(z)OT
pff is dat niet was riskant :) maar zou wel sjiek zijn idd

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: di 17 jun 2014, 07:11
door KrisKe
@pugzot: neen, want elke bout mag 450kg dragen als de 12.9's gebruikt, en er zijn er al een paar die op het circuit zo rijden :)

(tis 207 naven)

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: di 17 jun 2014, 12:07
door Donny
12.9 is alleen sterker op treksterkte, niet tegen afschuiving.

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: di 17 jun 2014, 16:36
door KrisKe
komt wel goe, sterk gaat da wel zijn daar ben ik zeker van :)

307's , 207's rusten in theorie ook enkel op die bouten ;)

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: di 08 jul 2014, 02:58
door KrisKe
ondertussen

AP¨kit geplaatst.

keuring gehad:

ROOD:

-CO niet goed 4.5% terwijl hij vorige keer wel groen was, (rare van al is dat ik niet aan de moter heb gepruld....) => even dicht knijpen
-remklauw los? (al heb ik het niet gezien...) => easy fix? :)
-Uitlaat komt NET 5mm te laag als ik erin zit... oplossing => 185 55 r15 op de 1.9's leggen voor 1keer.... :? of mijn andere uitlaatlijn steken

En als dat goed is, zou ik in principe 3maanden geldigheid hebben voor schroefkit te keuren, (als hij goed is qua geometrie) anders zal ze uitgeschreven worden tot ze oldtimer is ;)

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: do 31 jul 2014, 22:16
door PUG(z)OT
ik doe altijd een metalen spanband rond de middelste rubber van de uitlaatlijn en trek deze helemaal omhoog, dan klopt hij wel tegen de achteras maar dat boeit niet :)

Re: 1990 - Peugeot 205 1.6GTI - Kriske

Geplaatst: vr 10 okt 2014, 04:19
door KrisKe
ondertussen 3maanden genoten van de gti op de keuringhoogte,

vanaf volgende week gaan de platen binnen, en blijft ze staan tot eind februarie voor de oldtimer keuring :|