Al 5.5j op C-130 aja, nooit ergens anders gezeten en kzou het nie willen ook! Maandag vertrekken naar Kisangani voor 5 weken sehsparco schreef:Stoofbuis, stoofbuis![]()
Ons stoofbuiske is wel minstens 3 keer zo snel als ulle koffiemolen he![]()
![]()
![]()
Graptjen he![]()
Zit ge nu op C130 dan?
Ah, good memories... Cruisin over Afghanistan... Zwoeng (tactical approach)
2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
-
highlander395
- Berichten: 551
- Lid geworden op: di 24 jan 2006, 18:35
- Locatie: Oiljst
Don`t smoke cigarettes, Don`t take any drugs, Don`t go out at night, Just fuck!
De ruwbouw is eindelijk klaar 
nu heb ik het de komende 2 weken een beetje druk, dus wordt de wagen even aan de kant geschoven, maar eens we terug zijn, vliegen we d'r weer in hoor.
Bekabeling verder in orde maken en de hele zooi bekleden
Het speelt alvast erg lekker



Zo blijft de hele zooi op z'n plaats staan

picje van de bracings




nu heb ik het de komende 2 weken een beetje druk, dus wordt de wagen even aan de kant geschoven, maar eens we terug zijn, vliegen we d'r weer in hoor.
Bekabeling verder in orde maken en de hele zooi bekleden
Het speelt alvast erg lekker



Zo blijft de hele zooi op z'n plaats staan

picje van de bracings




Het bekleden gaat nog even op zich laten wachten...
De kist oogt gewoon net iets te simpel.
Ik ben van plan om bovenop de kist nog een bak te maken, met de passieve filters op.
Deze ga ik na overleg met CSD in Halen toch maar iinstalleren.
Aangezien het geluid toch net is, wat het moet zijn...
Vandaag heb ik vooraan de vijzen vervangen door inslagmoeren en verzonken M5 boutjes met inbuskopje (wel even de speakergaatjes en grillgaatjes moeten uitboren
).
En de 2 kapotte speakeres zijn eindelijk vervangen :p
Verder staat nog op het programma;
-2 kabels bijtrekken naar iedere voordeur.
(zodat alles passief kan gefilterd worden, door de filters achteraan. Wil ook de filters niet achter het deurpaneel, ivm afstellen van de tweets)
-Tweeters bijplaatsen voor- en achteraan, vooraan komen ze bij in de deur, naast de 10cm mid ergens en achteraan ga ik pogen om mn composet om te vormen tot coaxiaal...
De kist oogt gewoon net iets te simpel.
Ik ben van plan om bovenop de kist nog een bak te maken, met de passieve filters op.
Deze ga ik na overleg met CSD in Halen toch maar iinstalleren.
Aangezien het geluid toch net is, wat het moet zijn...
Vandaag heb ik vooraan de vijzen vervangen door inslagmoeren en verzonken M5 boutjes met inbuskopje (wel even de speakergaatjes en grillgaatjes moeten uitboren
En de 2 kapotte speakeres zijn eindelijk vervangen :p
Verder staat nog op het programma;
-2 kabels bijtrekken naar iedere voordeur.
(zodat alles passief kan gefilterd worden, door de filters achteraan. Wil ook de filters niet achter het deurpaneel, ivm afstellen van de tweets)
-Tweeters bijplaatsen voor- en achteraan, vooraan komen ze bij in de deur, naast de 10cm mid ergens en achteraan ga ik pogen om mn composet om te vormen tot coaxiaal...
-
Black LIon 2 0 7
- Berichten: 506
- Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
- Locatie: Hoegaarden
- Contacteer:
Wat hebben we dus vandaag uitgestoken?
Wel, van de achterste 2wegs compo (die tot voor kort op de OEM bekabeling hing, met enkel de 16cm) hebben we een coaxiaal gemaakt, met de filtertjes er tussen en aangesloten op de 4-kanaals versterker.
En ook hier weer, hebben we de verzonken schroeven, die bij de set zaten, vervangen door inslagmoeren en verzonken boutjes met een inbuskopje.





In de kofferbak heb ik de passieve filters van de achterste speakertjes een tijdelijk plaatsje gegeven en de bekabeling van de sub is eindelijk gefatsoeneerd.


Wel, van de achterste 2wegs compo (die tot voor kort op de OEM bekabeling hing, met enkel de 16cm) hebben we een coaxiaal gemaakt, met de filtertjes er tussen en aangesloten op de 4-kanaals versterker.
En ook hier weer, hebben we de verzonken schroeven, die bij de set zaten, vervangen door inslagmoeren en verzonken boutjes met een inbuskopje.





In de kofferbak heb ik de passieve filters van de achterste speakertjes een tijdelijk plaatsje gegeven en de bekabeling van de sub is eindelijk gefatsoeneerd.


-
dtm-driver
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
De wagen is dinsdag binnen geweest voor onderhoud en met dat ik dan het hele inlaattraject al had afgenomen (om die manne van de garage het makkelijk te maken en dat ze niets zouden beschadigen)
Ineens een beetje verder gedaan...
Ik ben begonnen met het afkoppelen en wegnemen van de batterij, ECU en batterijbox en vervolgens de bevestiging van mn catch can gemaakt.
Daarna de aanzuigbuis van mn inductiekit verlegd, zodat het kapje linksboven in mn motorruim weer dicht kon...
En last but not least, alles weer aangesloten en waar nodig een beetje bijgesneden en ingekort.



Ineens een beetje verder gedaan...
Ik ben begonnen met het afkoppelen en wegnemen van de batterij, ECU en batterijbox en vervolgens de bevestiging van mn catch can gemaakt.
Daarna de aanzuigbuis van mn inductiekit verlegd, zodat het kapje linksboven in mn motorruim weer dicht kon...
En last but not least, alles weer aangesloten en waar nodig een beetje bijgesneden en ingekort.



Hehe
Bedankt hoor Dedonax...
Ben 4jaar in de motorsectie geweest en nu een half jaar al crew-chief
Dan heb je het op die catch can neem ik aan?
Is eigelijk echt wel een heel verbetering op de 1.6HDi hoor...
Olie dat die anders door de breather in de turbo, IC, sensoren, collecteur, EGR en vervolgens als zwarte stipjes op de achterbumper eindigen, wordt nu opgenomen in het tankje.
Ben 4jaar in de motorsectie geweest en nu een half jaar al crew-chief
Dan heb je het op die catch can neem ik aan?
Is eigelijk echt wel een heel verbetering op de 1.6HDi hoor...
Olie dat die anders door de breather in de turbo, IC, sensoren, collecteur, EGR en vervolgens als zwarte stipjes op de achterbumper eindigen, wordt nu opgenomen in het tankje.




