Pagina 5 van 6

Schakelstangen

Geplaatst: vr 24 aug 2012, 08:17
door Marko
Schakelprobleem is opgelost.
Aan de kapotte schakelstang heb ik 2 eindpunten van een nieuwe aangelast.
En nu schakelt zij in R zonder te kraken. Speling is wat weggewerkt.

Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: vr 24 aug 2012, 13:13
door jurgen_s
bangelijk model deze 205!!

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: za 25 aug 2012, 11:25
door PUG(z)OT
knappe foto die laatste 8)

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: zo 26 aug 2012, 16:52
door Jethro
Zalig, dat fase 1 dashboard

Gekeurd en ingeschreven

Geplaatst: vr 19 okt 2012, 11:43
door Marko
De GTI is door de oldtimerkeuring en kheb nieuwe platen.
Foto's volgen nog...

Vraagje voor de zekerheid:
De ontstekingsvolgorde voor de XU5J is toch 1-3-4-2 hè?
Want zij wou niet starten en kheb alles van de ontsteking afgehaald en gecheckt.
Probleem is dat zij na het starten een knal gaf maar niet ontsteekte.
alles van de inspuiting gecheckt en bleek ok te zijn.

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: vr 19 okt 2012, 23:08
door peugeotfreak
ontstekings volgorde zou idd 1-3-4-2 moeten zijn als cilinder 1 aan koppelings zijde is

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: do 08 nov 2012, 07:53
door Johan 309gti16
Mooie auto, knap werk werk.

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: do 08 nov 2012, 12:50
door Marko
Een tijdje geleden had ik een probleem dat wanneer ik accelereerde bij lage toeren de auto serieus begon te stotteren en inhield en als ik even plakgas gaf dan hield het op maar dat probleem bleef terugkomen.
Nu wou ze niet meer starten dus heb ik ze getrokken.
Ze slaat aan maar de luchtmassameter knalt de hele tijd en eenmaal als je gas wilt bijgeven dan valt ze uit.

De volgende dingen had ik vooraf gecontroleerd:
-Ik heb benzine genoeg
-Benzinepomp werkt
-Benzinedrukregelaar spuit onder druk
-Ontsteking staat juist volgens de merktekens
-Alle bougies vonken en staan juist

Khad es een andere luchtmassameter genomen en dat heeft niks geholpen.

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: do 08 nov 2012, 19:16
door 205tunerke
wat bedoelt ge met lmm knalt?
juiste ontstekingsvolgorde?
boite kant is 1e cilinder en draait TEGENWIJZERZIN he...

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: vr 09 nov 2012, 12:51
door Marko
Ja, inderdaad.
De ontstekingsvolgorde is juist.
De klep in de LMM maakt lawaai.

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: zo 11 nov 2012, 17:58
door 205tunerke
lmm al eens vervangen?
anders is't backfire of zo...

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: zo 11 nov 2012, 22:37
door PUG(z)OT
of is er gene darm gescheurd zodat em valse lucht trekt?

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: vr 30 nov 2012, 11:37
door Marko
Ontstekingsprobleem is opgelost. Verdeelkap was de oorzaak.
Nu rijdt ze weer uitstekend!
Nu zoek ik de blazer voor de verwarming binnenin want die doet niks meer.

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: vr 30 nov 2012, 20:11
door 205tunerke
heb blazer liggen fase 2 als da past mag hij weg voor 15e

Re: 1984 - Peugeot 205 GTI Gutmann - Marko

Geplaatst: vr 30 nov 2012, 22:13
door seune
voor zover ik heb kunne ontdekken op mijn oldie zijn die hetzelfde alleen da kas errond niet