Foto's en dan zullen wij daar wel over oordelen.jurgen_s schreef:
Kan zijn dat wij mottig zijn, onze vrouwen zijn dat niet
2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
-
Joske
- Pug Driver
- Berichten: 5331
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
als ge wat creatief zijt kunt ge de foto van zijn vriendin vinden
en mijn vrouw kent ge
en mijn vrouw kent ge
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
op het 'zwaarste' programma trekt hij een roetspoor dat niemand achter hem nog iets ziet. Daarmee dat ik er toch wat aan twijfel want als een diesel zo begint te roeten is de verbranding toch ook niet meer optimaal.dtm-driver schreef:fab hehe autocorrect van de gsm...
180pk? Meeste tuners beloven 163pk door hermapping... Zal je ook wel voelen lijkt me zo?
Zijn turbo gaat ook nog herdaan worden om nog meer te kunnen geven.
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Ik ken iemand die het ook heeft laten weg halen wel op een Honda crv en die is er content van en de egr klep is ook afgesloten. kost wel wat, maar als de roetfilter vervangen moet worden betaal je dat bedrag ook bijna!dtm-driver schreef:Is dat aan te raden die fab weg te halen?
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
hmmm, niet helemaal juist. Als ge het laat doen via peugeot, ja dan kost het u veel geld. Maar de fap zelf kunt ge voor rond de 300€ vinden. De eolys voor minder. Dan rest u enkel nog de BSI te resetten voor de fap waardes. En daar zult ge wel voor in de garage moeten passeren.
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Sinds gisteren terug thuis van een weekje Oostenrijk.
De vrouw en de klein mannen zijn nog ginder wat mij dus de gelegenheid gaf om de Duitse Autobahn eens wat grondiger te inspecteren. Om 14h45 doorgereden en na 963km om 22h thuis.
't was wat druk onderweg met een uur lang stilstaand tot traag verkeer
en vooral 1 dieseltank die nog niet eens leeg was bij thuiskomst. De porsche 911 waar ik een half uur heb achtergehangen heeft het waarschijnlijk om die reden moeten opgeven
. Enfin, zijn handgebaar gaf toch aan dat hij er genoeg van had
Kut wel dat de afspraak voor wie ik speciaal ben afgekomen gisterenavond om 22h38 een sms stuurde dat ze niet kon wegens ziekte. Dank u bij voorbaat om zo 'snel' te verwittigen. Had ik nog een weekje ginder kunnen blijven dus...
De vrouw en de klein mannen zijn nog ginder wat mij dus de gelegenheid gaf om de Duitse Autobahn eens wat grondiger te inspecteren. Om 14h45 doorgereden en na 963km om 22h thuis.
't was wat druk onderweg met een uur lang stilstaand tot traag verkeer
en vooral 1 dieseltank die nog niet eens leeg was bij thuiskomst. De porsche 911 waar ik een half uur heb achtergehangen heeft het waarschijnlijk om die reden moeten opgeven
Kut wel dat de afspraak voor wie ik speciaal ben afgekomen gisterenavond om 22h38 een sms stuurde dat ze niet kon wegens ziekte. Dank u bij voorbaat om zo 'snel' te verwittigen. Had ik nog een weekje ginder kunnen blijven dus...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
dus wel zwaar k*t
alé, dan is de dieselstoof nog es proper gereden
alé, dan is de dieselstoof nog es proper gereden
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
de fap is roetvrij
turbo ook
turbo ook
-
peugeot-gek
- Pug Driver
- Berichten: 3714
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
- Locatie: Torhout West-Vlaanderen
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Zo ook op mijn tenen getrapt zijn.
Maar je heb toch eens kunnen uitleven.
Maar je heb toch eens kunnen uitleven.
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
pfff, ruitenwissermotor 9/10 de geest aan het geven
Wist nog wel, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traag. Gisteren zelfs niets meer, verbrande geur en zekering gesprongen. Deze morgen nieuwe zekering gestoken en werkt wel terug, maar opnieuw heel traag. Ik hoop wel niet op een probleem met de bedrading want op die plaats zal het helemaal niet evident worden.
Leuke is dat als je het wil nazien ge zelfs de ruitenwisserarmen met een speciaal gereedschap moet demonteren. Soort van trekker die je aanschroeft en zo de arm er geleidelijkaan mee losmaakt.
Leuk toch aan een moderne auto werken...
Wist nog wel, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traag. Gisteren zelfs niets meer, verbrande geur en zekering gesprongen. Deze morgen nieuwe zekering gestoken en werkt wel terug, maar opnieuw heel traag. Ik hoop wel niet op een probleem met de bedrading want op die plaats zal het helemaal niet evident worden.
Leuke is dat als je het wil nazien ge zelfs de ruitenwisserarmen met een speciaal gereedschap moet demonteren. Soort van trekker die je aanschroeft en zo de arm er geleidelijkaan mee losmaakt.
Leuk toch aan een moderne auto werken...
-
Joske
- Pug Driver
- Berichten: 5331
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Da gereedschap bestaat al eeuwen hoor meneer s. Da staat zelfs al in mijne Revue Technique en Haynes van de 309.
Wesly heeft daar een trucske met duwen en trekken voor. (Gaat wel nie altijd)
Wesly heeft daar een trucske met duwen en trekken voor. (Gaat wel nie altijd)
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Yep, gwn met de handpalm op het scharnierpunt duwen een paar keer, 6/10 komen ze zo los 
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
op de 205 was dat ernaar wijzen en die vielen er al af
hier zit echt geen beweging in
morgen dan maar eens met duwen proberen
hier zit echt geen beweging in
morgen dan maar eens met duwen proberen
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
idd gewoon zoals een hartmasage op de scharnier beginnen pompen, dan gaat die iets lossen komen zodat ge ermee kunt draaien en dan kan je em eraf trekken
zolang de zekering springt is er niks aan de hand voor de draden, daar dient ze tenslotte voor, ge kunt mss eens zien of er water blijft staan aan uwe wissermotor door bladeren ofzo...
zolang de zekering springt is er niks aan de hand voor de draden, daar dient ze tenslotte voor, ge kunt mss eens zien of er water blijft staan aan uwe wissermotor door bladeren ofzo...
