2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco
Moderator: P-unit
Nog eens even een updateje geven...
Alhoewel ik dacht te wachten tot het gehele interieur afwas, kan ik het toch niet laten om toch maar al te laten zien wat dr nog allemaal veranderd is ondertussen...
Oorspronkelijk was dus het gedacht om het bij het alcantara dak en stijlen te houden en dan de poly stukken, waar de boxen in komen, op de achterste panelen en de voorste, eveneens in de alcantara te laten bekleden...
Nu zijn we nog een stapje verder geweest en hebben we nog een aantal extra deeltjes laten doen
Een paar extra deeltjes alcantara en de zwarte panelen achteraan, van de deuren en van de kofferklep werden in bruin koeienvel overtrokken...
(De voorste zijn natuurlijk nog de mooiste, maar die toon ik echt pas als ze dr in hangen
)

Alhoewel ik dacht te wachten tot het gehele interieur afwas, kan ik het toch niet laten om toch maar al te laten zien wat dr nog allemaal veranderd is ondertussen...
Oorspronkelijk was dus het gedacht om het bij het alcantara dak en stijlen te houden en dan de poly stukken, waar de boxen in komen, op de achterste panelen en de voorste, eveneens in de alcantara te laten bekleden...
Nu zijn we nog een stapje verder geweest en hebben we nog een aantal extra deeltjes laten doen

Een paar extra deeltjes alcantara en de zwarte panelen achteraan, van de deuren en van de kofferklep werden in bruin koeienvel overtrokken...
(De voorste zijn natuurlijk nog de mooiste, maar die toon ik echt pas als ze dr in hangen

-
- Contacteer:
Bedoeling is inderdaad om langzaam aan alles, te doen...Steven schreef:Netjes! Ben je van plan om langzaam maar zeker het hele interieur te doen?
Zoals vermeld zou het bruin leder er pas later aan te pas komen zelfs, maar dat hebben we toch ineens meegepakt, anders moest alles weer gedemonteerd worden...
In de toekomst (volgend jaar) zou ik graag nog het volledige dashboard willen doen en op zoek gaan naar een GTi interieur en dat dan laten hermaken in dit kleurenschema ipv het zwart leder en grijs alcantara...
Ook de centerconsole staat nog op het programma om dit jaar te gebeuren...
@extreme_307; Thanks dude... zoals ik op TB zei, van de audio zullen de mensen pas iets te zien krijgen, als alles af is, om negatieve comments te vermijden en hopelijk nog een paar verbaasde mensen er bij te krijgen