Pagina 4 van 5

Geplaatst: do 04 nov 2010, 17:29
door Le_Mans_207
hahah ja deze kan haast niet missen rijdt er maar een van in europa die er zo uit ziet daar ben heeeeeeeeeeeeeeel zeker van... haha

grtz

Geplaatst: do 04 nov 2010, 17:41
door Le_Mans_207
vandaag met een vriend van mij.. auto´s gewassen en even een leuke locatie op gezocht voor paar mooie foto´s..(jammer van de donkere wolken)..

Afbeelding

Afbeelding

grtz

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 10:06
door project307
Zaterdagavond gespot in de ondergrondse parking St-Pietersplein in Gent??

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 17:08
door highlander395
Da was mijne :p

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 19:20
door Le_Mans_207
nee haha ik ben niet in gent geweest.. weet niet wie er nog in de zelfde le mans rijdt met zwart rode velgen :P

gr

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 19:23
door Le_Mans_207
Black LIon 2 0 7 schreef:ja khem et gezien wel nice zo 20erkes geen probs bij ik heb onder de 207 een kw v3 zitten en deze is echt een aanrader

heb er monenteel race land schroefset onder staan en doet het geweldig !! hij hangt nu mooi en kan nog harder door de bochten (net een kart)...

mvg

Geplaatst: di 16 nov 2010, 16:41
door Taz Devil
Dat dacht "takumi" met zijn 207 ook. Tot hij begon te slippen op zijn kw setje en ik met helemaal dezelfde auto maar dan kompleet standaard gewoon door de bocht ging... ( op de nordschleife )
Enigste verschil tusse zijne 207 en de mijne was:
Takumi: 3deurs met kw regelbare ophanging 1.6 110pk
ik: 5deurs standaard ophanging 1.6 120pk, met 4 maanden verschil van aankoop
Banden en velgen waar ook nog dezelfde standaard setjes.

achteraf was het verschil tussen beide wagens groter maar dat was vangrail tuning.

Geplaatst: di 16 nov 2010, 17:31
door peugeotfreak
het probleem was dat takumi zijn kw's niet geplaatst waren zoals het hoorde

Geplaatst: di 16 nov 2010, 17:47
door KrisKe
@taz: zoals jij het nu omschrijft, zouden racewagens ook op orginele ophanging moeten blijven staan dan...

1regel, beginde voor elke reden te schuiven, weg bende toch, je moet het gewoon leren in controle te houden :wink: , en dat laatste is niet iedereen goed in

Geplaatst: di 16 nov 2010, 17:56
door jurgen_s
niet akkoord kris

1. goede afstelling tussen voor- en achtervering is noodzakelijk
2. weg is niet weg, want dat betekent dat elke slipper zou eindigen in het decor. Het is goed mogelijk dat Takumi heeft geremd bij het aansnijden van de bocht en dat daardoor de auto is beginnen te slippen. Slippen wil niet zeggen dat de auto niet meer te controleren valt, maar misschien heeft hij verkeerd gereageerd en is hij daardoor rond gegaan.
Taz heeft voor hetzelfde geld de bocht wel op de goede manier genomen en is daardoor niet geslipt.
Enfin veel veronderstellingen, maar de stelling blijft wel dat je de vering goed moet afstellen om de balans niet te verstoren.

Geplaatst: di 16 nov 2010, 18:34
door KrisKe
dat hebbek niet gezegd, van die vering,

ma ne kw is geen rommel, ma idd een verkeerde afstelling als het het variante 2 onder de veerpoten onderling kan veel schelen

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 15:56
door Taz Devil
Waar da ik op doelde is eigenlijk dat als je een goeie wegligging wil. Je op zen minst voor een kw variant 3 moet gaan en die goed laten afstellen door iemand dat er iets van kent. Harder en lager is niet gelijk aan sneller! Je hebt wel minder dat de wagen gaat hangen in de bochten.
Ik zou de mijne ook wel wat lager willen. Maar een goede set veren en dempers kosten zoveel geld.

Langs den andere kant, voor met de snelheidslimieten te rijden is raceland meer dan goed :)

Geplaatst: do 18 nov 2010, 20:37
door Le_Mans_207
Kijk ik ben geen coruer dus voor mij is het aleen voor de fun ik ga hier niet met 200 km/p een bocht nemen toch of niet dan.
je kan in nederland of belgie niet met zulke snelheden rijden daarvoor zal je egt op het curquit moeten zijn..

Gr

Geplaatst: do 18 nov 2010, 23:44
door jurgen_s
dat is juist, maar je kan wel in een noodsituatie komen waarvan je zou wensen achteraf dat je auto deftig afgesteld was
'dat gaat mij niet overkomen' of 'ik rijd toch niet zo hard' dat is een foute redenering die veel mensen maken. Maar als je eens een bruusk uitwijkmaneuvre moet maken ofwel eens hard in de remmen moet gaan in een bocht (en dat moet niet altijd je fout zijn) is het wel belangrijk dat de wagen controleerbaar reageert.

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 01:13
door Le_Mans_207
okee daar kan ik je gelijk in geven..

tja met mijn focus waar ik airride op had zitten ken je zo iets ook niet afstellen..

gr