Pagina 4 van 15

Geplaatst: do 19 nov 2009, 22:02
door happy
225 30 19?ik vind da nergens :?

Geplaatst: do 19 nov 2009, 22:16
door David406
zoals ik zei: als ge connecties hebt in portugal... :D :P
http://www.bfgoodrich.pt/bfgoodrichpt/p ... 63749.html

mvg
David

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 10:44
door jurgen_s
225/30 komt al totaal niet meer overeen met de vereiste waardes

ik zit op 225/40 met mijn negentieners en dat is maar een zeer kleine afwijking

de band die ge trouwens aanhaald heeft maar een laadindex van 85, terwijl de fase I van een 607 op minimaal 94 zit en bij de fase II zelfs op 98. Een 607 is een vrij zware wagen, zeker in de V6 modellen. Zit ge met 5 man in de auto plus bagage is die 85 niet meer genoeg.
Ik heb me al een breuk gezocht en ik blijf uiteindelijk uitkomen bij dezelfde band: continental contisport M3 (de band voor de BMW m3). Die gaat ook maar tot laadindex 94, maar in zulke grote maten is dat degene die het beste compromis kan voorleggen. En geloof me, ik jaag er ook genoeg sets door.

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 11:01
door Den Hans
Zoek dan maar eens op autobandenmarkt. Daar heeft zowat elk goed merk die maat/loadindex die je zoekt.

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 11:11
door jurgen_s
het hoogste wat ik vind voor de 225/40 R19 met snelheidsindex Y (want die moeten er op) is 93...
bij 235/35 R19 gaat het maar tot 91 maximum

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 11:14
door Den Hans
Waarom moet gij Y hebben? Da's toch veel te hoog...

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 11:15
door jurgen_s
dat weet ik ook niet, maar zo zijn ze gehomologeerd

fase I ook trouwens

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 11:20
door Den Hans
Dan kunt ge al beter een setje keuringsvelgskes kopen. Die zijn er na een paar jaar/set banden wel uit dan... :P

Geplaatst: vr 20 nov 2009, 11:35
door jurgen_s
er zijn altijd nog de originele 17" natuurlijk 8)

Geplaatst: di 24 nov 2009, 22:10
door fristi
idd ik heb nu 17" met de originele bandenmaat liggen , en ik denk dattem ne cm of 3 hoger ligt , kheb em ook een beetje omhoog gevezen omdat de banden te hard in de kassen schuurden .
dus met 225/35/19 lig ik veel kleiner in diameter

Geplaatst: wo 25 nov 2009, 08:55
door Kinny
Gij ? Omhoogvijzen ! :shock: :lol:

Diene kleine geen slecht voorbeeld geven hé ! 8)

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 01:17
door fristi
hey hoe zit da hiere? issem nog nie "verlucht"

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 15:40
door Kinny
Natuurlijk mocht dat wa meer klinken dus een GREEN B4.80 besteld en gemonteerd ! Al zeg ik het zelf , da ding zuigt gelijk nen kleine van 2 jaar die zijnen eerste lekstok in zijn muilke heeft !

Afbeelding


Dan ineens maar verder afbreken voor wa extra leidingen te leggen voor later eventueel LPI in te steken ...


Afbeelding

In de koffer begonnen met het plaatsen van een waterreservoir ! Nen mens kan nooit water genoeg bij hem hebben -> nadorst of brand ...


Afbeelding

Alles ligt proper weg dus niks van de koffer kwijt


Afbeelding


Aangezien het nen fransen was zagen de velgen er zo uit ! :shock:


Afbeelding

Na 2 uurkes schuren en spuitbuske zag het er al veel beter uit ...


Afbeelding


En dan ook nog de mega-logo van de koffer gedaan ! Da knopke zit normaal in de "607" daarom dat da nu zo opvalt !


Afbeelding

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 15:43
door Kinny
Ik hoop tegen eind deze week al een wat iets dieper zicht te hebben ! :wink:

Geplaatst: ma 04 jan 2010, 16:27
door KrisKe
ik volg het, ik ben is benieuwd, hoe plat ge hem gaat krijgen 8)