Pagina 4 van 28
Geplaatst: wo 17 jan 2007, 22:08
door KrisKe
aleee das spijtig

ik vond het een tof bakske en heb er bij ulie toen da ge nog ni wakker waart echt zitte op kwijle...

(neen het was ni op de auto...

)
da zal wel vooruit gaan (zat die 6vitessebak al er onder?)
alle ben benieuwd naar de volgende

Geplaatst: do 18 jan 2007, 08:40
door Den Hans
Tuurlijk niet. Zo'n 6-bak kost 500euro, die geef ik zo maar niet mee...
Geplaatst: do 18 jan 2007, 23:41
door Den Hans
Gisteren de CTi
verkocht vandaag een 1.9 Rallye
gekocht.
Voordelen: Prijs was niet te duur. Leuke extraatjes erbij. Goed onderhouden, veel nieuwe onderdelen.
Nadelen: Enkele schoonheidsfoutjes, cilinder 3 doet niet meer mee sinds kort.
Dus we weten weer wat te doen...
mvg,
Hans
Geplaatst: do 18 jan 2007, 23:44
door jurgen_s
nummerplaat is wel grappig: TGV en dat voor een franse wagen. Kan niet beter.
Nederlandse wagen of deze gevonden in belgi
Geplaatst: do 18 jan 2007, 23:49
door Den Hans
Stond in Wellen. (Is mijn plaat niet h?...)
Geplaatst: vr 19 jan 2007, 09:11
door pugcollector
He Hans,
Toffe auto en hij ziet er nog goed uit ook (behalve die voorbumper dan). Ik dacht dat een 1.9 rallye ook speedlines had trouwens?
K&N kitje en een mooie veerpootbrug (die eruit ziet als zelfbouw maar wel goed gemaakt).
Ik zie op de foto dat je al bezig bent met "probleemoplossen" gezien de extra bougiekabels
Pascal
Geplaatst: vr 19 jan 2007, 09:38
door Den Hans
Auto staat (nog) niet bij mij hoor... Eigenaar heeft al vanalles geprobeerd maar vond het probleem niet.
Is dus iets voor als die mij thuis staat... Ik heb terplaatse als gechekt dat ie ontsteking had en dat was zo. Is dus iets met de injector. (Of erger met de kleppen/cilinder)
Geen idee hoe de 1.9 Rallye van de fabriek kwam. Is erg weinig info over te vinden...
Hij is enkel voor Duitsland gemaakt, ongeveer een 8 ? 900 stuks! Is dus eigenlijk zeldzaam te noemen zo'n ding...
Geplaatst: vr 19 jan 2007, 12:18
door pugcollector
Ik heb zelf ooit eens gehad dat de injector niet goed aangestuurd werd door een kabelbreukje.
Eerst eens de injectorrail los van het inlaatspruitstuk halen en dan effe het contact in de stand dat de benzinepomp al wel werkt maar niet dat je hem start. Als er een probleem is met de injector zie je dat gelijk.
Maar loopt de auto wel op 3 cilinders? Het kan ook voorkomen dat de computer kapot gegaan is (heb ik ook eens gehad met een 205) en toen verzoop de hele zooi. Andere computer erin en alles werkte weer. Computer was toen kapot gegaan na starthulp door een hulpdienst
Pascal
Geplaatst: vr 19 jan 2007, 12:43
door pugcollector
He, lees nu net dat je ook een 6 bak hebt voor onder een 205.
Hier een foto van mijn 205 cabrio want die heeft nu als testsetup een gti-6 motor met 6 bak erin liggen (gaat er ook weer terug uit want komt toch een andere motor in). Ik heb dat ook gedaan zoals jij met 1.6 fusees maar daarnaast ook 309 draagarmen voor de extra ruimte en de iets grotere draaicirkel. Misschien heb je iets aan die fotos om eens te kijken hoeveel ruimte je hebt.
Is dat geen optie die draagarmen of mag dat niet in Belgie?... mag die 6 bak eigenlijk wel

Geplaatst: vr 19 jan 2007, 14:56
door Den Hans
Je moet een kenner zijn om het verschil te zien. Duz...
Ik weet niet of ik 309 armen ga gebruiken. Ik hoop zo genoeg ruimte te hebben met de 1.6 ophanging. (Daarom ook een rallye genomen.)
Ik gebruik de Multi toch voor de meeste kilometers duz dat de rallye moeilijk draait gaat me worst wezen.

Geplaatst: vr 19 jan 2007, 16:54
door PUG(z)OT
knap zo een rallye

heeft precies ook een gereviseerde alternator

Geplaatst: vr 19 jan 2007, 19:03
door Den Hans
onderandere...

Geplaatst: ma 22 jan 2007, 17:47
door KrisKe
en ik dacht da ge zot op gtikes waart
vet autoke da moet ik nog eens kome bekijke eigenlijk he?
bezwaar daar tege?

Geplaatst: ma 22 jan 2007, 22:03
door Den Hans
Hey slimme, nen 1.9 rallye is eigenlijk ne ge-downgrade GTi.

Geplaatst: ma 22 jan 2007, 22:08
door KrisKe
da wist ik ook
mer ik dacht da ge meer voor de Echte gti's waart
over da kome kijke wanneer mag ik kome kwijle
