1996 - Peugeot 106 rallye - rallye-driver
Moderator: P-unit
-
-
-
- Contacteer:
Ok: grote Update,
Nog maals bewezen dat die K*t mensen van de keuring geen kloten besef hebben van wat ze doen.
Dus auto is naar de keuring geweest.
En ja natuurlijk afgekeurd:
-Ze waren aant zagen dat de E- stempel van de koplampen niet zichtbaar zijn, deze zitten nl onder de bumper,maar de papieren zijn er bij.
En dit is het onozelste:
-Iedereen weet dat de kassen van een rallye groter zijn dan dat van een 1000tje.
Volgens hun zijn de kassen uitgeslepen.
en slijpen in dragende delen mag niet, dus verboden tot verkeer.
Dus de andere met deze kit weten het nu, niet door de keuring om dat ge geslepen hebt in u dragende delen.
Sorry maar die mensen zijn een bende onwetende apen.
Grz
Nog maals bewezen dat die K*t mensen van de keuring geen kloten besef hebben van wat ze doen.
Dus auto is naar de keuring geweest.
En ja natuurlijk afgekeurd:
-Ze waren aant zagen dat de E- stempel van de koplampen niet zichtbaar zijn, deze zitten nl onder de bumper,maar de papieren zijn er bij.
En dit is het onozelste:
-Iedereen weet dat de kassen van een rallye groter zijn dan dat van een 1000tje.
Volgens hun zijn de kassen uitgeslepen.
en slijpen in dragende delen mag niet, dus verboden tot verkeer.
Dus de andere met deze kit weten het nu, niet door de keuring om dat ge geslepen hebt in u dragende delen.
Sorry maar die mensen zijn een bende onwetende apen.
Grz
-
- Contacteer:
en waar zijde na de keuring geweest ??
mijn kassen zijn wel uitgeslepen en als ge wa moeite doet dan ziede het goed en ben der al 3j mee doorgekomen op de keuring dus dit is ff raar
dit is wel dik klote zulle
ik hoop dat ge snel een oplossing vind anders kunde em op de remork na meetings brengen

mijn kassen zijn wel uitgeslepen en als ge wa moeite doet dan ziede het goed en ben der al 3j mee doorgekomen op de keuring dus dit is ff raar

dit is wel dik klote zulle
ik hoop dat ge snel een oplossing vind anders kunde em op de remork na meetings brengen

come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
-
- Contacteer:
Tja normaal mogen die nix zeggen bij ne rallye van de kassen.
en die koplampen zijn nog niet zo erg.
Er is ook iemand geweest met de auto die er niet veel van kent dus die kon ook niet zeggen hoe of wat.
ik geloof dat mijn vader de volgende keer terug gaat dus dan zullen ze wel naar hun voeten krijgen.
Spijtig dat ik moet werken anders wisten ze niet wat ze daar zou overkomen.
tja 106ke ik weet niet hoe ge u hier uit moet redden, mss zeggen dat ne rallye is of ne GTI? die kennen daar toch nix van.
Die weten nog niet eens het verschil tussen ne 16klepper en een 8klepper
Grz
en die koplampen zijn nog niet zo erg.
Er is ook iemand geweest met de auto die er niet veel van kent dus die kon ook niet zeggen hoe of wat.
ik geloof dat mijn vader de volgende keer terug gaat dus dan zullen ze wel naar hun voeten krijgen.
Spijtig dat ik moet werken anders wisten ze niet wat ze daar zou overkomen.
tja 106ke ik weet niet hoe ge u hier uit moet redden, mss zeggen dat ne rallye is of ne GTI? die kennen daar toch nix van.
Die weten nog niet eens het verschil tussen ne 16klepper en een 8klepper
Grz
-
- Contacteer: