advertentie Automotive Group reclame

1999 - Peugeot 206 - kevkevin

Moderator: P-unit

Pauwels 206

Bericht door Pauwels 206 »

Zeker voor gaan :wink:

Hoeveel " zijn de velgen?

grtz
xamo

Bericht door xamo »

zieter goed uit op de fotoshop ;)

en als ik mijn niet vergist staat er zoals de afgebeelde voorbumper er eentje te koop hier bij de onderdelen te koop
grtz xamo
Steven

Bericht door Steven »

zou hem knap staan 8)
Crazynil

Bericht door Crazynil »

1 woord, DOEN! 8)
Dyzer

Bericht door Dyzer »

idd zeker doen. Eventueel dan ook in ene keer de deurklinken aan de buitenkant meespuiten.
pugske
Contacteer:

Bericht door pugske »

Knap Bakske. :lol:

Memmory's
kevkevin

Bericht door kevkevin »

Merci iedereen voor de leuke reactie,
De velgen worden deze winter gespoten.
Daarna word gezien wanneer de rest van de werken volgen. De gekende oorzaak is wel bekend (zie eerste post).

@Pauwels 206: Het zijn 16 inch velgen 7j et40.
Pauwels 206

Bericht door Pauwels 206 »

Dan gaat ge wel met spacers moeten werken :wink:

Voor de keuring gaat dat niet veel uitmaken want met 7j velgen wordt je toch afgekeurd omdat die vanvoor een beetje uit de kas komen.
Voor velgen zou ik daarom ook geen al te brede band nemen.
Ikzelf heb 195/45/16 en die staat heel lichtjes getrokken.

Veel fun ermee :wink:
kevkevin

Bericht door kevkevin »

Had wel gedacht dat ze zo niet zouden passen. En ja keuring dan wisselen we maar he. Kga ze toch eerst een passen vooralleer ik ze laat spuiten. Ivm die spacers ga ik dan niet nog verder uit de kassen komen.
Voor de banden wou ik 195/40/16 van dunlop of pirelli p7 steken zou dit ook te doen zijn.
kevkevin

Bericht door kevkevin »

Eventjes nog wat van mijn kant laten horen.
Tijdens het slechte weer me wat bezig gehouden op onder de motorkap wat op de kuisen word nog een ent ander opgeschuurd en terug gespoten om roest te voorkomen. (foto's volgen nog).
Heb kleine nummerplaathouder gemonteerd. B-sticker geplakt.
Afbeelding
Van mijn vriendin een nummerplaat met men naam(nickname) op gekregen, van haar ouders lednummerplaat verlichting.
Afbeelding
Afbeelding
Een van de dagen ga ik boxen halen denk deze pioneers
Afbeelding
Afbeelding
dj_the_m
Contacteer:

Bericht door dj_the_m »

komt hier goed. Al zou ik over die boxen wel nog eens 2 keer nadenken. Weet niet voor waar ze zijn maar van voor zou ik voor een composet gaan. Kost je iets meer maar klinkt wel 100 keer beter.
kevkevin

Bericht door kevkevin »

thanks, wat raad je dan aan heb budget max 350euro.
dj_the_m
Contacteer:

Bericht door dj_the_m »

kevkevin schreef:thanks, wat raad je dan aan heb budget max 350euro.
max 350 euro amai ... daar kunde al veel mee doen ze man! lol
wat wil je steken en waar? Enkel van voor veranderen of de hele wagen?
Ik zou alleszins vanvoor een composet steken. Vanachter speelt minder rol zorg gewoon dat je zeker in je voorste deuren iets deftigs hebt steken. Mtx ofzo speelt heel goed ( kijk even in mijn topic hoe ik deze heb geplaatst ) komt mooi bij een 206. En klinkt zelfs standaard op radio al heel goed en wil je later meer bass hang je deze gewoon op een versterker. Maar als je van plan bent gewoon op radio te spelen is dit zeker ook al beter dan die pioneers. Die pioneers zijn twee weg met een composet ga je je hoge tonen bovenaan spelen in de wagen en je bassen onderaan. Dat is meteen een heel verschil en zo een mtx composet kan heel wat meer bass aan dan zo een ingepakt tweewegsluidsprekertje

ps : zie net dat je ook nieuwe banden gaat steken... pirelli !!! amaizing serieus voelt echt het verschil niet uitsparen op banden. Pirelli is heel goede keuze
kevkevin

Bericht door kevkevin »

bedoeling was dus om in de hoedeplank ovale te steken en de originele in de voordeur te veranderen. De radio zou een vdo radio zijn die ik nog nieuw in de doos heb liggen. (die er nu in zit is mar brol). Ik wil er gewoon een leuk en deftig soudje in.

nu je toch over pirelli begint, nu heb ik vorige week met hem te kuisen gemerkt dat ik drie typhoon's en 1 pirelli p7000 heb liggen. Nu ga ik toch als het weer wat iets beter word vanvoor al zekers twee pirelli's steken. Vind ik toch iets veiliger gevoeld dan op 1 as twee verschillende merken.
Steven

Bericht door Steven »

volgens mij is het zelfs bij wet verboden... 2 verschillende banden op 1 as bedoel ik dan...

wat betreft je muziek, als je gewoon goed geluid wilt zonder dat het snoeihard moet gaan kan je met 350 euro al heel wat! Wat ik zou aanraden is om zeker ook een kleine sub met versterker te overwegen, miss zelfs occassie... Doet echt enorm veel aan je klankbeeld en je kan je andere luidsprekers een beetje ontlasten waardoor ze ook weer beter gaan klinken.

een composet is ook absoluut een aanrader! maar maak vooral de keuze of je ze wil gaan versterken of gewoon op je standaard radio wil aansluiten, beide is mogelijk maar als je ze niet wil versterken kan je meteen in een goedkopere categorie gaan zoeken.

veel succes in je zoektocht!
Plaats reactie

Terug naar “20x”