2015 - Peugeot 308 GT line - salle37
Moderator: P-unit
Re: 2015 - Peugeot 308 GT line - salle37
Proficiat. Knappe wagen. Veel plezier ermee.
De 308 heeft nu 240km op de teller en ik moet zeggen deze auto rijd heerlijk,maar is wel niet te vergelijken met mijne vorige wagen de Peugeot
Morgen wordt er een brede zonneband geplaatst en dan gaan we eens bekijken om het zwart gedeelte(panoramisch dak) op het dak door te trekken met zwarte wrapsticker (zie foto) tot half de dakspoiler
In juni gaat er ook een H&R vering onder komen van -30mm.(H&R behoud veel comfort)Vandaag besteld!!!!
Het enige niet zo leuke aan de 308 is dat de uitlaat niet aangesloten is op de beide sierstukken
Morgen wordt er een brede zonneband geplaatst en dan gaan we eens bekijken om het zwart gedeelte(panoramisch dak) op het dak door te trekken met zwarte wrapsticker (zie foto) tot half de dakspoiler

In juni gaat er ook een H&R vering onder komen van -30mm.(H&R behoud veel comfort)Vandaag besteld!!!!
Het enige niet zo leuke aan de 308 is dat de uitlaat niet aangesloten is op de beide sierstukken
ik vind de ramen al klein op zich
als ik de zonneklep naar beneden heb, moet ik echt bukken om nog verkeerslichten te zien
als ik de zonneklep naar beneden heb, moet ik echt bukken om nog verkeerslichten te zien
Gij kunt u goed inhouden. Al zeven dagen in het bezit van je nieuwe 308 en nog maar 240km.
Ik zou er zoveel maken de eerste dag denk ik.
Ik heb ook H&R veren en ben er zeer tevreden van, zowel qua verlaging als comfort.

Ik heb ook H&R veren en ben er zeer tevreden van, zowel qua verlaging als comfort.

Benieuwd hoe die -30mm er uit zal zien want twijfel nu ook wel degelijk om de mijne te verlagen.
Dat probleem heb ik ook Jurgen. Met de zonnekleppen naar beneden zie ik de verkeerslichten ook niet altijd.
Dat probleem heb ik ook Jurgen. Met de zonnekleppen naar beneden zie ik de verkeerslichten ook niet altijd.
Laatst gewijzigd door Romaric op di 19 mei 2015, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
ik zou het ook wel willen, maar dit keer is het mijn tuut niet 

Steven,is de Peugeot effectief 30mm gezakt???Steven schreef:Gij kunt u goed inhouden. Al zeven dagen in het bezit van je nieuwe 308 en nog maar 240km.Ik zou er zoveel maken de eerste dag denk ik.
![]()
Comfort is deze bijna hetzelfde gebleven?
Foto van?
Ik heb op mijn 307 een verlaging van 35/15, voor is hij effectief 35mm gezakt, achter 10mm. Comfort is eigenlijk identiek, alleen iets stugger geworden bij het uitveren. 

Knappe auto
en ook erg leuke plannen!
Ben zeer benieuwd naar je verlaging, heb via Kean een offerte liggen voor een KW schroefset maar twijfel nog wat...dus als je je bevindingen met de tijd deelt graag!

Ben zeer benieuwd naar je verlaging, heb via Kean een offerte liggen voor een KW schroefset maar twijfel nog wat...dus als je je bevindingen met de tijd deelt graag!
Dak zal knap zijn zo. 

Ik zal mijn bevindingen over de verlaging delen maar dat zal pas tegen half juni zijnStefandb schreef:Knappe autoen ook erg leuke plannen!

Vandaag zonneband laten zetten daar ik dat met elke auto heb laten doen die ik heb gehad en ik het een mooi maar ook een nuttige en veilige accessoire vind.

adult photo sharing

photo hosting sites

upload pics

adult photo sharing

photo hosting sites

upload pics
discreet met het zwarte dak