Pagina 19 van 39
Geplaatst: ma 27 sep 2010, 21:18
door Bart VDA
Topsnelheid?
Ik heb het zelf ook al gedaan maar met een straat gti-dkz. bakverhouding was niet optimaal vond ik. Een kleine 150 voor combes en 160 voor busstop.
Geplaatst: ma 27 sep 2010, 21:26
door PUG(z)OT
iets boven de 180 op t einde van t rechte stuk na de radillion ( als je deze laatste in 5e voluit kan nemen)
voor de busstop ook rond de 170 denk k... we haalden al 170 als we na de dubbele linkse op de pifpaf chicane afreden.
dit is wel een 1.6 bak op een 1900 motor
Geplaatst: ma 27 sep 2010, 21:43
door Bart VDA
nice
Geplaatst: zo 17 okt 2010, 14:05
door Darl'mat
Vandaag Zolder, maar het is bij 1 uurtje rijden gebleven.
Koppakking is de geest aan het geven, het ding begon water te verliezen door de druk en dit kwam onder het rechter achterwiel, een bocht naar links nemen was een belevenis.

Geplaatst: ma 18 okt 2010, 09:09
door jurgen_s
1 maal live gezien hoe ge mooi ronddraaide in de 1st chicane

Geplaatst: do 04 nov 2010, 12:49
door PUG(z)OT
t kopke is er ondertussen af, ga er gewoon een andere op leggen, die van de originele motor die er in zat. Ga geen geld weg gooien om deze klas nog te laten vlakken (was al redelijk veel gevlakt geweest heb k ook de indruk...)
dit is de klas van de 1.6, meen mij te herinneren dat de klepjes wat begonnen tikken op t laatste, dus even de speling gemeten. zitten er toch 2 buiten tolerantie
komende week stukken bestellen en dan terug knutselen
Geplaatst: do 04 nov 2010, 13:42
door Sidd
leuk werkje, kunde niet beter de kop van de D6C der op duwen ??
(past dat eigenlijk wel ???)
Geplaatst: zo 07 nov 2010, 20:07
door PUG(z)OT
passen wel, maar het gaat niet omdat de zuigers geen uitsparingen hebben voor de kleppen.
Geplaatst: ma 08 nov 2010, 07:52
door Sidd
Did not know that ..
maar mischien dat je deze dan kan gebruiken :d
http://link.marktplaats.nl/391663824
Geplaatst: ma 08 nov 2010, 13:41
door gino
of zelf uitsparingen maken in de zuigers
niet echt "professioneel", maar ik heb het zelf bij onze crossauto gedaan en dat heeft toch geen negatieve gevolgen gehad.
Geplaatst: zo 21 nov 2010, 21:02
door PUG(z)OT
deze steekt ondertussen al terug zo goed als in elkaar, nog een nieuwe dichting op de delco, en de sapjes derop en dan start hij hopelijk he...
ondertussen kleine brain fart gehad:

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 18:06
door Darl'mat
Ik hoop dat ik ook mag stemmen

Geplaatst: ma 22 nov 2010, 18:54
door PUG(z)OT
bajoat

(al had ik al een vermoeden dat t stemmen op gelijke stand zou eindigen

)
Geplaatst: ma 22 nov 2010, 20:03
door 205tunerke
vind het blauw persoonllijk schoonder.
hopelijk draait hij snel weer he
Geplaatst: za 27 nov 2010, 18:51
door PUG(z)OT
grmbl
hij wilt dus niet starten, hij vonkt maar spuit niet in
ontstekings module, ecu, delco met sensor zijn gewisseld geweest
ook de brandstof relais is ok
krijg maar 6a 7 volt op de injectoren... denk dat er ergens een kabel breuk zit door de cilinderkop eraf te halen
ganse dag aant prullen geweest, spanningen gemeten en wat gokken gedaan want kan er niet altijd al te goed aan uit aan de kabelboom die erin steekt...