Pagina 18 van 24

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 17 nov 2015, 10:40
door cenobite
Afbeelding

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 17 nov 2015, 19:50
door Darl'mat
Face lift 2017??

Afbeelding

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 17 nov 2015, 20:15
door Steven
Velgen gaan er dan wel op achteruit vind ik. bah. :N

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 17 nov 2015, 20:32
door jurgen_s
de grille in de snuit is het toch ook niet

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 17 nov 2015, 20:55
door Lander
ik hoop van niet!!!

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: wo 18 nov 2015, 07:07
door PUG(z)OT
ze gaan em weer een bakkes geven ipv een grille :)

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: wo 18 nov 2015, 16:55
door 807-508SW
zo wordt het net een Seat ...

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: wo 18 nov 2015, 17:52
door Darl'mat
Ik denk een chop met de gril van de Hybride

Afbeelding

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: vr 27 nov 2015, 20:14
door Darl'mat
cenobite schreef:gaat het dan toch gebeuren?

Peugeot 308 R Hybrid: Plug-in-Kraftprotz kommt in Kleinserie

Peugeot will den auf der Auto Shanghai 2015 vorgestellten Kraftprotz Peugeot 308 R Hybrid (Bilder & Video) – mit einer Systemleistung von 368 kW / 500 PS, einem Drehmoment von mehr als 700 Nm und Allradantrieb – laut Unternehmensinsidern in einer Kleinserie produzieren. Peugeot Deutschland wollte sich dazu allerdings nicht äußern.

Der Antriebsstrang des kompakten Plug-in-Hybriden besteht aus drei Kraftquellen, die das Fahrzeug unabhängig voneinander antreiben können: dem Vierzylinder-Benziner 1,6 l THP 270 S&S als Motor mit der für diesen Hubraum weltweit höchsten spezifischen Leistung von 198 kW / 270 PS, einem 85 kW / 115 PS starken Elektromotor, der mit dem Sechs-Gang-Getriebe gekoppelt ist und einem zweiten Elektromotor mit identischen Leistungsdaten an der Hinterachse.

Peugeot-308-R-Hybrid-Serie-3

Der 308 R Hybrid erreicht (elektronisch abgeregelte) 250 km/h und lässt die Nadel in knapp 4,0 Sekunden von 0 auf 100 km/h schnellen. Wer auf Vollgas verzichtet und sich nach den Regeln des NEFZ-Modus verhält, soll im Durchschnitt nur 70 Gramm Kohlendioxid pro Kilometer ausstoßen, was einem Verbrauch von etwas mehr als drei Litern entspricht.

http://ecomento.tv/2015/09/04/peugeot-3 ... leinserie/
Vandaag weer bevestigende berichten gelezen van deze bijna drie maanden oude bewering.

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: vr 27 nov 2015, 20:23
door Darl'mat
GT'tje schreef:Hoe bedoel je Darl'mat? Krijgen ze in België betere remmen dan in Duitsland? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: _O- _O-

Prijsverschil tussen 250 en 270pk versie zit dus in de remmen voor het grootste stuk, + dif + 19" velgen + andere voorzetels, en dan nog die 20pk.

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: ma 30 nov 2015, 17:17
door GT'tje
Ik weet het. Moest het alleen maar voor die remmen geweest zijn, was het maar erg he.

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: ma 30 nov 2015, 20:55
door Darl'mat
Idd, kunt terloops eens prijs vragen wat remblokken + schijven van een 270pk versie kosten bij vervanging 8)

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 01 dec 2015, 08:32
door Joske
Ik heb da es gevraagd, (wel voor de RCZ-R) weet t nie meer juist, maar was meer als de meerprijs tussen de 2.

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: di 01 dec 2015, 21:12
door PUG(z)OT
remschijven kosten net geen 900 euro t stuk, en een setje remblokken 370 euro ;) Astemblief

terwijl je voor 420 euro gesteld bent voor alles van de 250 pk versie (dit zijn enkel de prijzen van de stukken los naast de auto)

Re: Peugeot 308 II

Geplaatst: do 03 dec 2015, 18:05
door Darl'mat
Afbeelding

eigenlijk een foto van 2013