Pagina 16 van 112

Geplaatst: do 21 aug 2008, 19:35
door jurgen_s
et voilà, net terug van de garage en turbo twee is dus vervangen

daarbij ook alle leidingen van en naar de turbo, spanklemmen alsook bevestigingsbouten (die zouden veranderd zijn).

van filters is er geen sprake omdat die blijkbaar bij dit blok niet meer aanwezig zijn...

Geplaatst: do 21 aug 2008, 19:56
door KrisKe
op naar turbo 3 flappy? :lol:

veel chance deze keer mss deze iets langer ermee doen eh :wink:

Geplaatst: do 21 aug 2008, 20:16
door jurgen_s
als ze het probleem van de smering niet hebben opgelost dan vrees ik ervoor. Garage heeft me wel gerustgesteld dat de dossier bij peugeot gekend is en van nabij wordt opgevolgd. Blijkbaar zitten zij er ook sterk mee verveeld :mrgreen:
Turbo kan kapot gaan van er slecht mee te rijden, maar geen 22.000 km natuurlijk...

Geplaatst: zo 19 okt 2008, 23:46
door happy
we,vrouw en ik,zijn deze namiddag ne keer gaan zien op de parking en toeval of niet,vrouw zei,deze,uwe 607,zou wel eens een goeie vervanger van de 406 break kunnen zijn,eventueel wisselen? :lol:

Geplaatst: ma 20 okt 2008, 01:36
door jurgen_s
ben ze zo gewoon dat ik ze niet meer zou kunnen missen 8)

Geplaatst: vr 24 okt 2008, 20:04
door Boerke
ech wel propere wagen :wink:

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 15:31
door jurgen_s
94.000 km en vier nieuw sloefen laten steken

heb nu gezien dat als ik 235/35 zou steken het per band tussen de 40 en 50€ goedkoper uitkomt dan de huidige 225/40

nu nog eens met intrax afspreken om de camber te laten bijregelen en dan hebben we hopelijk de achterste slijtage terug onder controle

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 16:05
door happy
ik denk dat jij 245 35 19 moet steken anders kunt ge daar niet mee gekeurd worden,235 35 19 is meer dan 2 procent kleiner dan 225 40 19 :wink:

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 20:42
door jurgen_s
en toch zal't 235 worden

naar de keuring ga ik met de 17"

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 20:58
door happy
ah ge hebt originele,dan zwijg ik :wink:

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 21:02
door jurgen_s
zondag nog eens een goed klapke doen :wink:

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 21:07
door happy
tip.; breng een meter mee,mijne zijn 235 35 19,kunnen de hoogte eens meten en vergelijken met de uwe om te kijken hoeveel de hoogte verschild :wink:
klapke komt er zeker van :wink:

Geplaatst: wo 04 mar 2009, 23:52
door jurgen_s
trouwens, ik moet rekenen vanaf mijn originele maat en dat is 225/50 17 en dan is het 'maar' 1.5%

Geplaatst: vr 03 apr 2009, 18:55
door jurgen_s
vandaag met het schone weer wat aan de auto geprutst en dan toch uiteindelijk de green kelk speed'r twister gestoken. De filter was eigenlijk voor een 407 2.0 hdi bedoelt, maar ach, mits wat aanpassingen aan de lengte van de bijgeleverde buizen toch allemaal passend gekregen.

een hele hoop rommel (de loodzware originele luchtfilterbak bijvoorbeeld) uit het motorcompartiment verdwenen en de kelk kunnen aansluiten op de originele aanzuigbuis

foto's misschien morgen, als ik goesting en tijd (dan dus al niet) heb

Geplaatst: vr 03 apr 2009, 20:08
door Den Hans
En hoeveek pk heb je nu gewonnen? :P


(of wat was de reden?)