ma ik hoop zofel da het gaat meevallen!
1989 - Peugeot 205 Rallye 1.3 - Twoofive
Moderator: P-unit
-
Den Hans
- Contacteer:
Mijne rallye heeft ooit ook linksvoor een klein tikske gehad. Zijscherm maar een klein beetje krom en bumpersteun ook.
ge moest eens weten wat voor prul werk het allemaal was om de lichten er iets of wat fatsoelijk in te krijgen.
Maar uw zijscherm is redelijk geplooid, als je dan weet dat die voorste bumpersteun dan ook helemaal krom geplooit is kunt ge al raden hoe krom de rest is...
ge moest eens weten wat voor prul werk het allemaal was om de lichten er iets of wat fatsoelijk in te krijgen.
Maar uw zijscherm is redelijk geplooid, als je dan weet dat die voorste bumpersteun dan ook helemaal krom geplooit is kunt ge al raden hoe krom de rest is...
The one and only 205 guy...
-
peugeotfreak
helaba,
hoe staat t ermee?? sorry da ik u nie kan komen helpen h?
ik vindt het echt KL**TE da ge op weg waart om mij te komen helpen!
ik vond t int echt nog wel meevallen hoor.. inderdaad; n205ke is nie veel qua plaatwerk.. rap geplooid ma ook 'rap' teruggeplooid! motor en kas is gelukkig niks aan!
ge maakt uw lijstje maar van onderdelen da ge nodig hebt en dan kijk ik wel in mijn "magazijn" wa ik daar nog van heb..
grtzz
sterkte in deze donkere dagen en succes!!
hoe staat t ermee?? sorry da ik u nie kan komen helpen h?
ik vindt het echt KL**TE da ge op weg waart om mij te komen helpen!
ik vond t int echt nog wel meevallen hoor.. inderdaad; n205ke is nie veel qua plaatwerk.. rap geplooid ma ook 'rap' teruggeplooid! motor en kas is gelukkig niks aan!
ge maakt uw lijstje maar van onderdelen da ge nodig hebt en dan kijk ik wel in mijn "magazijn" wa ik daar nog van heb..
grtzz
sterkte in deze donkere dagen en succes!!
205 DIMMA 1.4 Rallye