Re: 1984 - Peugeot 205 gti - 205tunerke's
Geplaatst: do 14 apr 2016, 13:41
gisteren iets omhoog gedraait met kriske...
deze morgend snel de gti nagekeken op't werk, bleek links borgbout van draagarm in fusee los te zijn...
aan draaien, zot natuurlijk...
snel Kriske gaan lastig vallen en nen reserve bout afgeschooid...
vervolgens terug geknald naar keuring voor hem te laten keuren.
nu viel mijn oog er plots op dat op attest van productiedatum op de achterkant staat dat deze van fabriek uit is geleverd op verstelbare gr A poten, gr. A uitlaatlijn en bijhorende grA velgen...
Dat ik dat verlede jaar niet gezien heb, raar...
GTI is wel goedgekeurd
volgens mij omdat de kris er bij was...
Voor de rest wel 2 speciale opmerkingen...
1e Origineel verlaagd voertuig door constructeur(voor wat ik begrepen heb, moest hij ooit dagelijks ingeschreven worden, moest hij dan geen geometrie keuring hebben)
2e Verbouwing of wijziging(velgen) bevestigd met attest

helaas op terugweg kriske nog even afgezet en voor ik doorreed was de gti precies een stuk terug gezakt... Snap er niks van...
deze morgend snel de gti nagekeken op't werk, bleek links borgbout van draagarm in fusee los te zijn...
aan draaien, zot natuurlijk...
snel Kriske gaan lastig vallen en nen reserve bout afgeschooid...
vervolgens terug geknald naar keuring voor hem te laten keuren.
nu viel mijn oog er plots op dat op attest van productiedatum op de achterkant staat dat deze van fabriek uit is geleverd op verstelbare gr A poten, gr. A uitlaatlijn en bijhorende grA velgen...
Dat ik dat verlede jaar niet gezien heb, raar...
GTI is wel goedgekeurd

Voor de rest wel 2 speciale opmerkingen...

1e Origineel verlaagd voertuig door constructeur(voor wat ik begrepen heb, moest hij ooit dagelijks ingeschreven worden, moest hij dan geen geometrie keuring hebben)
2e Verbouwing of wijziging(velgen) bevestigd met attest

helaas op terugweg kriske nog even afgezet en voor ik doorreed was de gti precies een stuk terug gezakt... Snap er niks van...