Pagina 16 van 24
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: za 08 aug 2015, 10:50
door Romaric
RCZ-R vanaf 40.620€ netto.
Ik wil niet in discussie gaan hoor Jones maar moesten ze er 50.000€ (zonder opties) voor vragen mogen ze hem houden hoor. Voor die prijs heb je al ander gerief.
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: zo 09 aug 2015, 11:53
door Big-J
Daarin deel ik Romaric zijn mening, die prijs is dan veel te hoog. Voor de RCZ-R vond ik 40.000 euro al veel.
Voor dat geld heb je inderdaad veel andere dingen die zeker zo performant zijn (en dan heb je nog geld over ook).
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 17 aug 2015, 10:48
door Axel
in Argentinië hebben ze de 308 I een facelift gegeven, vanaf dit jaar:
http://www.feline.cc/videos/5184-peugeo ... argentine/ Lander, iets voor u ???
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 17 aug 2015, 11:56
door jurgen_s
doet me sterk aan hyundai denken
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 17 aug 2015, 13:58
door Lander
Tja... Moderner hé, toch zie ik liever het neusje op de mijne...
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 17 aug 2015, 22:07
door 807-508SW
origineel is altijd mooier, 'n facelift bijna nooit geslaagd
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 18 aug 2015, 06:57
door PUG(z)OT
De lelijkste faceliften vind ik persoonlijk de 307 fase 2 en de 206 +, voor de rest zijn ze er toch niet snel lelijker op geworden
vind dit ook wel knap
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 18 aug 2015, 08:12
door Axel
807-508SW schreef:origineel is altijd mooier, 'n facelift bijna nooit geslaagd
ik vind de 305 II toch ook mooi, zulle
en de 406 II (berline/break) is een pak mooier dan de 406 I

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: di 18 aug 2015, 10:35
door Lander
Ja idd, de 305 II is mooier, evenals de 306 fase 2&3... De 505 ook trouwens.
De 205 vind ik fase 1 interieur mooier en fase 3 exterieur...
Bij de 508 weet ik het nog nt goed.
Zo zie je maar dat smaken verschillen...
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: ma 07 sep 2015, 14:58
door cenobite
gaat het dan toch gebeuren?
Peugeot 308 R Hybrid: Plug-in-Kraftprotz kommt in Kleinserie
Peugeot will den auf der Auto Shanghai 2015 vorgestellten Kraftprotz Peugeot 308 R Hybrid (Bilder & Video) – mit einer Systemleistung von 368 kW / 500 PS, einem Drehmoment von mehr als 700 Nm und Allradantrieb – laut Unternehmensinsidern in einer Kleinserie produzieren. Peugeot Deutschland wollte sich dazu allerdings nicht äußern.
Der Antriebsstrang des kompakten Plug-in-Hybriden besteht aus drei Kraftquellen, die das Fahrzeug unabhängig voneinander antreiben können: dem Vierzylinder-Benziner 1,6 l THP 270 S&S als Motor mit der für diesen Hubraum weltweit höchsten spezifischen Leistung von 198 kW / 270 PS, einem 85 kW / 115 PS starken Elektromotor, der mit dem Sechs-Gang-Getriebe gekoppelt ist und einem zweiten Elektromotor mit identischen Leistungsdaten an der Hinterachse.
Peugeot-308-R-Hybrid-Serie-3
Der 308 R Hybrid erreicht (elektronisch abgeregelte) 250 km/h und lässt die Nadel in knapp 4,0 Sekunden von 0 auf 100 km/h schnellen. Wer auf Vollgas verzichtet und sich nach den Regeln des NEFZ-Modus verhält, soll im Durchschnitt nur 70 Gramm Kohlendioxid pro Kilometer ausstoßen, was einem Verbrauch von etwas mehr als drei Litern entspricht.
http://ecomento.tv/2015/09/04/peugeot-3 ... leinserie/
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: wo 09 sep 2015, 06:54
door PUG(z)OT
da zou de snelste productie-Peugeot ooit worden

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: wo 09 sep 2015, 15:27
door GT'tje
Spijtig dat ik geen extra budget heb
Deze zie ik echt wel zitten als 2e wagen

Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: za 12 sep 2015, 17:02
door Joske
In Duitsland staat de 308 GTi al op de website in de configurator.
Vanaf 34950€ voor de 270pk versie.
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: zo 13 sep 2015, 17:37
door Joske
Prijs voor Belgie naar t schijnt:
34050€ voor 308GTi (250pk)
36900€ voor 308GTi by Peugeot Sport (270pk)
Re: Peugeot 308 II
Geplaatst: zo 13 sep 2015, 18:18
door jurgen_s
dus kopen in duitsland
