Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
Hier zijn de foto's van gisteren middag

En fijn terug in het werhuis gezet, wel al duwend want starte doet hem nog niet h?, maar dat gaat wel voor komende dagen zijn

En zo staat hem er nu bij om het pa nog maar eens duidelijk te maken

Vandaag heb ik er niet veel aan kunnen werken want ben naar de pugday geweest
en moet zeggen dat er knappe wagens stonde
het was voor mij ook de eerste keer dat ik verschillende autos van hier op het forum in real life heb gezien.
En ik heb me ineens ook lid laten maken
Gteerz fr

En fijn terug in het werhuis gezet, wel al duwend want starte doet hem nog niet h?, maar dat gaat wel voor komende dagen zijn

En zo staat hem er nu bij om het pa nog maar eens duidelijk te maken

Vandaag heb ik er niet veel aan kunnen werken want ben naar de pugday geweest

En ik heb me ineens ook lid laten maken

Gteerz fr
Show some respect to earn some respect !!!...
-
De werken gaan goed vooruit hier
De zaterdag de motor erin gefloept en vandaag al weer terug aant bollen
Ik had nooit verwacht dat hem zou aanslaan maar zelfs dat was geen probleem, hij starte terug gelijk eene nieuwe

Nu alleen de cardannen der nog insteken en dan kan ik eens een proefritje gaan maken
en als alles in orde is kan hem mischien volgende week terug naart werk voor de buitenkant te spuiten
Het einde komt in zicht
Greetz fr

De zaterdag de motor erin gefloept en vandaag al weer terug aant bollen

Ik had nooit verwacht dat hem zou aanslaan maar zelfs dat was geen probleem, hij starte terug gelijk eene nieuwe

Nu alleen de cardannen der nog insteken en dan kan ik eens een proefritje gaan maken

Het einde komt in zicht

Greetz fr
-
-
-
- Contacteer:
-
Hey merci voor de leuke reakties, doet me echt plezier om te horen
Schweinfurt ... tja, het is nog effe en tis ook nog effe werk dusja. De carosserie zal dan wel klaar zijn maar moet nog om de velgen gaan en die zulle ook nog wel enkele maandjes op zich laten wachten eer ze in mijn bezit zijn, en met de orginele velgskes blijft hem lekker schoon in de garage staan want dat is echt afschuwelijk om te zien, laat staan om er zo al mee te gaan rondrijden
Zaterdag ga ik voor een schroefkit, wat race achtigere remschijve want moete toch nieuwe onder, en andere spiegelkes bestellen
Vandaag met de werken beetje tegenslag gehad, krijg men moeren van de cardannen niet los want heb thuis zo gene grote dopsleutel dus dat kon ik vanavond al niet doen maar ben wel met andere dinge bezig geweest, khad al een klein olielekje ondervonden, de kit tussen de kleppendeksel zat niet goed dus deze hellemaal terug kunnen afpakken en zuiver maken, morge terug afkitten en hopelijk is hem dan wel dicht. Gelukkig dat ik het nog op tijd had gezien eigenlijk
En voor int weekend staat er ook al weer een nieuwe update op het programma
maar daar later meer over
greetz fr

Schweinfurt ... tja, het is nog effe en tis ook nog effe werk dusja. De carosserie zal dan wel klaar zijn maar moet nog om de velgen gaan en die zulle ook nog wel enkele maandjes op zich laten wachten eer ze in mijn bezit zijn, en met de orginele velgskes blijft hem lekker schoon in de garage staan want dat is echt afschuwelijk om te zien, laat staan om er zo al mee te gaan rondrijden

Zaterdag ga ik voor een schroefkit, wat race achtigere remschijve want moete toch nieuwe onder, en andere spiegelkes bestellen

Vandaag met de werken beetje tegenslag gehad, krijg men moeren van de cardannen niet los want heb thuis zo gene grote dopsleutel dus dat kon ik vanavond al niet doen maar ben wel met andere dinge bezig geweest, khad al een klein olielekje ondervonden, de kit tussen de kleppendeksel zat niet goed dus deze hellemaal terug kunnen afpakken en zuiver maken, morge terug afkitten en hopelijk is hem dan wel dicht. Gelukkig dat ik het nog op tijd had gezien eigenlijk

En voor int weekend staat er ook al weer een nieuwe update op het programma

greetz fr
-
- Contacteer: