Amai... als da nie veel is...
1992 - Peugeot 205 Dixie - Jethro
Moderator: P-unit
-
Den Hans
- Contacteer:
Mja... En een setje Koni's kost nog meer.
Ik wil maar zeggen, ik hoop voor u dat'm die erdoor krijgt. Alhoewel dat ik eerder vermoed dat het zal gebeuren omdat de garage er mee rijdt dan dat het aan de onderdelen ligt.
De Multi van de Xtof had ook nieuwe schokdempers maar ook die had nog steeds te weinig gewicht op de as/onvoldoende wegcontact en is ook gewoon goedgekeurd. Daar kan/mag niemand achterin zitten dus wat ze daar op moeten verzinnen? Niks dus, gewoon goedkeuren want het ligt toch aan hun toestel...
ps. Flappy: waar vind ik dat ergens? (Bewijs/website ofzo?)
Ik wil maar zeggen, ik hoop voor u dat'm die erdoor krijgt. Alhoewel dat ik eerder vermoed dat het zal gebeuren omdat de garage er mee rijdt dan dat het aan de onderdelen ligt.
De Multi van de Xtof had ook nieuwe schokdempers maar ook die had nog steeds te weinig gewicht op de as/onvoldoende wegcontact en is ook gewoon goedgekeurd. Daar kan/mag niemand achterin zitten dus wat ze daar op moeten verzinnen? Niks dus, gewoon goedkeuren want het ligt toch aan hun toestel...
ps. Flappy: waar vind ik dat ergens? (Bewijs/website ofzo?)
-
Den Hans
- Contacteer:
Ja dat kan best zijn, maar ik heb nog nergens een officieel document gezien waar dat opstaat. VAB is GOCA niet en omdat het zo omstreden is vraag ik me af wat daar van aan is. Het is elke keer een hoop gedoe als je met een klein autootje naar de keuring moet, alleen nu dat de Fiat 500 er is gekomen is het actueel geworden. Ik heb al zeer vaak problemen gehad met de 205'jes maar nog NOOIT heeft er ene tegen mij gezegd, ga er maar eens inzitten of 'er is een speciale regeling voor u' (integendeel
Het is meer een kwestie van goodwil heb ik het idee)
106/306 durft daar ook last van hebben, en mijn koffer lag er altijd wel wa in...
nooit commentaar op gehad (gaande van velgen tot werkkoffer tot installs enz)
bij de 306 dit jaar wast ni optimaal en moest ik in de koffer gaan zitte
nooit commentaar op gehad (gaande van velgen tot werkkoffer tot installs enz)
bij de 306 dit jaar wast ni optimaal en moest ik in de koffer gaan zitte
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
de regeling is naar mijn weten al zo oud als de straat zelf (bij wijze van spreke dan). Met mijn XS ben ik al eens vanachter gaan zitten. Dat was het jaar voor ik mijn nieuwe achterdempers heb gestoken. Met de twee vingers in de neus erdoor (een dikke 10 jaar geleden nu). Ge moet het wel zelf vragen, want de mannen van de keuring laten u veel liever terugkomen voor een herkeuring natuurlijk...