1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
tis idd rap gegaan, mss een beetje te rap me da stof in de lak...makom
@flappy merci kerel ma ga t allemaal wel is op me gemakske bezien; klote is die raamrubber tegen de A stylen, die waren geplakt...hoop da k die nog terug geplakt krijg me dubbelzijdige plakband
@ dt 205 staat hier al ergens hoor, zijn in pugman zijn kleur gespoten
merci vr de toffe reacties, hoop dak er dit jaar is mee naar een pug drivers evenement kan rijde
@flappy merci kerel ma ga t allemaal wel is op me gemakske bezien; klote is die raamrubber tegen de A stylen, die waren geplakt...hoop da k die nog terug geplakt krijg me dubbelzijdige plakband
@ dt 205 staat hier al ergens hoor, zijn in pugman zijn kleur gespoten

merci vr de toffe reacties, hoop dak er dit jaar is mee naar een pug drivers evenement kan rijde

dju, mss enig idee of er zo nog ergens liggen?PUG(z)OT schreef:vandaag dus een rubberke besteld, datgene wat zorgt dat mijn dak wind dicht is en mooi aansluit op mijn ruit...en k heb sjans gehad, ergens in nederland had een dealer dit nog liggen, veel stukken zijn gewoonweg niet meer te krijgen vr de cabriokes
Grt Tom
-
- Pug Driver
- Contacteer:
zolang u derde been ma weet wa em wil
alvast ne superdikke merci he vr da lassen...eeuwig dankbaar, al? toch zolang t houdt
gisteren nog wat gaan vijzen aan de 205, de achterkant steekt terug ineen (op de achterbumper na dan) het dak staat terug vast, de achterste ruitjes en rubbers zaten er al in, en nu zijn de voordeuren ook volledig terug voorzien van rubbers, sloten ruitmechaniek en ruiten... ben blij dat al de rubbers nog mooi uitkomen en pasten
as k de kodak nie vergeet zal k nog is wat fotos trekken

gisteren nog wat gaan vijzen aan de 205, de achterkant steekt terug ineen (op de achterbumper na dan) het dak staat terug vast, de achterste ruitjes en rubbers zaten er al in, en nu zijn de voordeuren ook volledig terug voorzien van rubbers, sloten ruitmechaniek en ruiten... ben blij dat al de rubbers nog mooi uitkomen en pasten

as k de kodak nie vergeet zal k nog is wat fotos trekken