1986 - Peugeot 205 GTI - Darl'mat en Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Juist uw topic nog es aan het doorlezen (dacht hier nog wa info te vinden) toen ik dit las. Ge zit dus wel degelijk in de filmke als ge er nog nie achter waart. Vorige week heb ik het gezien op de site van skylimit toen ik naar info aan het zoeken was over die circuit experience.PUG(z)OT schreef:o
smiddags een hapje gaan eten en allebij geinterviewd geweest (me onze rooie bezweette kop) door peter baert, presentator van pit stop tv, zou iets zijn om op internet te zetten (of ze ons er in steken is nog andere koek hehe)

-
- Pug Driver
- Contacteer:
zojuist een klein uurtje proef gaan rijden, conclusie : motor OK, banden NIET OK
gisteren de hele namiddag bezig geweest samen met pugman om hem fatsoenlijk aan het draaien te krijgen, hij bleef maar pruttelen (was er blijkbaar een nieuwe bougie slecht
)
denk dat hij heel goed gaat met de nieuwe motor, kregen alleen vandaag het vermogen niet op de baan in de regen, thx tho the wanli's...
zelfs een keertje bijna de vangrails in gevlogen
gisteren de hele namiddag bezig geweest samen met pugman om hem fatsoenlijk aan het draaien te krijgen, hij bleef maar pruttelen (was er blijkbaar een nieuwe bougie slecht

denk dat hij heel goed gaat met de nieuwe motor, kregen alleen vandaag het vermogen niet op de baan in de regen, thx tho the wanli's...

zelfs een keertje bijna de vangrails in gevlogen

-
- Contacteer:
-
-
-
- Pug Driver
- Contacteer:
de gti steekt weer terug in een, heeft een nieuwe krukas dichting en een krukas vulring gekregen, hij lekte een beetje olie
ook een nieuw olie druk contactje, omdat de olie druk nogal eens wegvalt...maar niet in een bocht ofzo
en dan ligt er ook nog een warmte wisselaar klaar om achter de olie filter te montere
en dan nog yellow stuf remblokke...
ook een nieuw olie druk contactje, omdat de olie druk nogal eens wegvalt...maar niet in een bocht ofzo
en dan ligt er ook nog een warmte wisselaar klaar om achter de olie filter te montere